Skip to main content

Kodulehe optimeerimise (SEO) töötuba edasijõudnutele on töötamine sinu olemasoleva kodulehega. Praktilises töötoas kordame läbi varasemalt omandatud teadmised ja töötame oliliste vahenditega, mida saad reaalselt kasutada oma kodulehe optimeerimiseks.

Mida kodulehe optimeerimise praktiline töötuba sisaldab?

Vaatame üle kõik olulised kodulehel olevad optimeerimise faktorid ja korrastame neid nii, et su koduleht hakkaks otsingus paremini välja tulema. Iga osaleja võtab töötoas ette oma kodulehe optimeerimise. Soovi korral saad tulemused kohe ka oma veebis avalikuks teha. Kui kohene avaldamine ei ole võimalik, siis saad praktikumi käigus valmis materjali, mida hiljem veebi kopeerida ja avalikuks teha.

Milliseid tegevusi töötoas harjutame ja praktiliselt ellu viime?

Märksõna analüüs – Töötuba alustame märksõnaanalüüsist, et oleks selge, milliste päringutega on vaja otsingutulemustes konkureerida. Iga osaleja valib endale teema, mida ta päeva jooksul optimeerimiseks kasutab.

Konkurentide ja positsiooni analüüs sinu valdkonnas näitab, milliste keskkondadega on sul valitud märksõnadega otsingus vaja konkureerida. Milline on sinu praegune olukord ja mida on vaja selle parandamiseks.

Vajalike optimeerimisvõtete kasutamine – Sinu kodulehe optimeerimisel võtame ette eelnevalt valitud ja analüüsitud märksõna jaoks kõige olulisemad lehed sinu veebis ja käime need üle kõikvõimalike optimeerimisvõtetega. Nii saad kindel olla, et tehniliste probleemide taha midagi toppama ei jää.

Piltide toimetamine – Üks oluline osa optimeerimisest on pildid. Vaatame, kust pilte saada ja kuidas neid ise toimetada nii, et ajakulu oleks võimalikult väike ja tulemus maksimaalne.

Sisu loomine – Sisu loomise käigus vaatame, kuidas saada võimalikult väikese vaevaga sisumaterjali, mis on väärtus sinu klientidele ja meeldiks ka otsingumootoritele. Vaatame, milline on vajalik sisumaht ja kui sagedasti seda looma peaks.

Linkide hankimine on veebilehe optimeerimise kõige olulisem osa. Vaatame praktiliselt läbi, kuidas linke hankida. Kõik lingid ei anna su kodulehel Google silmis sama väärtust. Millised töövahendid annavad aimu lehel paigutatud lingi väärtusest ja kuidas neid parameetreid jälgida.

Linkide hankimisel vaatame ka keelatud tehnikaid, et saaksid paremini aru, millest tuleneb erinevate lehtede positsioon otsingutulemustes, millised on riskid, kui sa keelatud võtteid kasutad. Saad selgeks sellised kujakuulutavad fraasid nagu GSA, PBN, Scrapebox jne.

Külalispostituste kasutamine – Kuidas toimib külalispostituste kasutamine ja vaatame sisuturunduse võimalusi Eesti suuremates portaalides. Kuidas käib mitmetasemeline linkide hankimine ja kuidas linkide hankimisel külalispostitustest maksimaalset väärtust saada.

Tööriistad edasiseks iseseisvaks tööks. Anname vahendid, mis aitavad sul tulevikus paremini optimeerimisega hakkama saada.

Praktilise töötoa läbinu teab:

  • kuidas otsingumootorites kasutatavaid märksõnu valida, analüüsida ja kasutada?
  • millest tuleneb erinevate lehtede positsioon otsingutulemustes?
  • milliste päringutega on vajalik otsingutulemustes konkureerida?
  • milliseid teemasid kodulehe optimeerimiseks kasutada?
  • millised on kasulikud optimeerimisvõtted?
  • kuidas optimeerimises pilte kasutada ja neid ise toimetada?
  • kuidas ja millises mahus saada ning luua sisumaterjali, mis on väärtus sinu klientidele ja meeldiks ka otsingumootoritele?
  • kuidas veebilehe optimeerimiseks linke hankida?
  • millised töövahendid annavad aimu kodulehele paigutatud lingi väärtusest ja kuidas neid parameetreid jälgida?
  • millised on linkide hankimise keelatud tehnikad ja nende kasutamise riskid?
  • mis on GSA, PBN, Scrapebox jne.
  • kuidas toimib külalispostituste kasutamine, mitmetasemeline linkide hankimine ja kuidas linkide hankimisel külalispostitustest maksimaalset väärtust saada.
  • kuidas kasutatakse veebilehe optimeerimiseks sisuturunduse võimalusi Eesti suuremates portaalides?
  • millised on kodulehe optimeerimise tööriistad, mida saab iseseisvalt kasutada, et praktilise töö käigus paremini optimeerimisega hakkama saada?

Eeldused praktilises töötoas osalemiseks. Mis peab olema enne töötoas osalemist ära tehtud?

Hea kui oled varasemalt läbinud Kodulehe optimeerimise (SEO) koolituse või oled teemat iseseisvalt õppinud või praktiseerinud.

Selleks, et sa saaksid sellest päevast maksimaalset kasu on vaja, et sul oleks olemas järgmised vahendid.

  • Google Analytics konto – kodulehel peab olema seadistadud ja toimiv analüütikalahendus, millele sinul on edit õigused.
  • Google Adwords konto
  • Google Search Console – veendu, et oled oma lehe Search Console kontole lisanud, selle Google Analyticsiga sidunud ja verifitseerinud [siit leiad juhendi] https://www.dreamgrow.ee/8927-search-engine-optimization-ja-google-webmaster-tools/
  • Toimiv veebileht, mida optimeerida.

NB! Igal osalejal on kohustuslik koolitusele kaasa võtta arvuti (näiteks laptop). Tahvelarvuti ei sobi. Soovitame ka arvutihiire kasutamist, mis teeb töö oluliselt kiiremaks, aga see ei ole kohustuslik.

Vajadusel saame koolituspäeval laptop arvutit rentida lisatasu eest. Laptop arvuti rendi hind 1 päevaks on 30.-eur+km. Arvuti rentimise soovist palun andke teada emailil info@turundustreff.ee hiljemalt 30.11.

Kohtumiseni praktilises töötoas

Priit Kallas, Dreamgrow
Urmas Kõiv, TurundusTreff.ee

Kodulehe optimeerimise (SEO) töötuba edasijõudnutele on töötamine sinu olemasoleva kodulehega. Praktilises töötoas kordame läbi varasemalt omandatud teadmised ja töötame oliliste vahenditega, mida saad reaalselt kasutada oma kodulehe optimeerimiseks.

Mida kodulehe optimeerimise praktiline töötuba sisaldab?

Vaatame üle kõik olulised kodulehel olevad optimeerimise faktorid ja korrastame neid nii, et su koduleht hakkaks otsingus paremini välja tulema. Iga osaleja võtab töötoas ette oma kodulehe optimeerimise. Soovi korral saad tulemused kohe ka oma veebis avalikuks teha. Kui kohene avaldamine ei ole võimalik, siis saad praktikumi käigus valmis materjali, mida hiljem veebi kopeerida ja avalikuks teha.

Milliseid tegevusi töötoas harjutame ja praktiliselt ellu viime?

Märksõna analüüs – Töötuba alustame märksõnaanalüüsist, et oleks selge, milliste päringutega on vaja otsingutulemustes konkureerida. Iga osaleja valib endale teema, mida ta päeva jooksul optimeerimiseks kasutab.

Konkurentide ja positsiooni analüüs sinu valdkonnas näitab, milliste keskkondadega on sul valitud märksõnadega otsingus vaja konkureerida. Milline on sinu praegune olukord ja mida on vaja selle parandamiseks.

Vajalike optimeerimisvõtete kasutamine – Sinu kodulehe optimeerimisel võtame ette eelnevalt valitud ja analüüsitud märksõna jaoks kõige olulisemad lehed sinu veebis ja käime need üle kõikvõimalike optimeerimisvõtetega. Nii saad kindel olla, et tehniliste probleemide taha midagi toppama ei jää.

Piltide toimetamine – Üks oluline osa optimeerimisest on pildid. Vaatame, kust pilte saada ja kuidas neid ise toimetada nii, et ajakulu oleks võimalikult väike ja tulemus maksimaalne.

Sisu loomine – Sisu loomise käigus vaatame, kuidas saada võimalikult väikese vaevaga sisumaterjali, mis on väärtus sinu klientidele ja meeldiks ka otsingumootoritele. Vaatame, milline on vajalik sisumaht ja kui sagedasti seda looma peaks.

Linkide hankimine on veebilehe optimeerimise kõige olulisem osa. Vaatame praktiliselt läbi, kuidas linke hankida. Kõik lingid ei anna su kodulehel Google silmis sama väärtust. Millised töövahendid annavad aimu lehel paigutatud lingi väärtusest ja kuidas neid parameetreid jälgida.

Linkide hankimisel vaatame ka keelatud tehnikaid, et saaksid paremini aru, millest tuleneb erinevate lehtede positsioon otsingutulemustes, millised on riskid, kui sa keelatud võtteid kasutad. Saad selgeks sellised kujakuulutavad fraasid nagu GSA, PBN, Scrapebox jne.

Külalispostituste kasutamine – Kuidas toimib külalispostituste kasutamine ja vaatame sisuturunduse võimalusi Eesti suuremates portaalides. Kuidas käib mitmetasemeline linkide hankimine ja kuidas linkide hankimisel külalispostitustest maksimaalset väärtust saada.

Tööriistad edasiseks iseseisvaks tööks. Anname vahendid, mis aitavad sul tulevikus paremini optimeerimisega hakkama saada.

Praktilise töötoa läbinu teab:

  • kuidas otsingumootorites kasutatavaid märksõnu valida, analüüsida ja kasutada?
  • millest tuleneb erinevate lehtede positsioon otsingutulemustes?
  • milliste päringutega on vajalik otsingutulemustes konkureerida?
  • milliseid teemasid kodulehe optimeerimiseks kasutada?
  • millised on kasulikud optimeerimisvõtted?
  • kuidas optimeerimises pilte kasutada ja neid ise toimetada?
  • kuidas ja millises mahus saada ning luua sisumaterjali, mis on väärtus sinu klientidele ja meeldiks ka otsingumootoritele?
  • kuidas veebilehe optimeerimiseks linke hankida?
  • millised töövahendid annavad aimu kodulehele paigutatud lingi väärtusest ja kuidas neid parameetreid jälgida?
  • millised on linkide hankimise keelatud tehnikad ja nende kasutamise riskid?
  • mis on GSA, PBN, Scrapebox jne.
  • kuidas toimib külalispostituste kasutamine, mitmetasemeline linkide hankimine ja kuidas linkide hankimisel külalispostitustest maksimaalset väärtust saada.
  • kuidas kasutatakse veebilehe optimeerimiseks sisuturunduse võimalusi Eesti suuremates portaalides?
  • millised on kodulehe optimeerimise tööriistad, mida saab iseseisvalt kasutada, et praktilise töö käigus paremini optimeerimisega hakkama saada?

Eeldused praktilises töötoas osalemiseks. Mis peab olema enne töötoas osalemist ära tehtud?

Hea kui oled varasemalt läbinud Kodulehe optimeerimise (SEO) koolituse või oled teemat iseseisvalt õppinud või praktiseerinud.

Selleks, et sa saaksid sellest päevast maksimaalset kasu on vaja, et sul oleks olemas järgmised vahendid.

  • Google Analytics konto – kodulehel peab olema seadistadud ja toimiv analüütikalahendus, millele sinul on edit õigused.
  • Google Adwords konto
  • Google Search Console – veendu, et oled oma lehe Search Console kontole lisanud, selle Google Analyticsiga sidunud ja verifitseerinud [siit leiad juhendi] https://www.dreamgrow.ee/8927-search-engine-optimization-ja-google-webmaster-tools/
  • Toimiv veebileht, mida optimeerida.

NB! Igal osalejal on kohustuslik koolitusele kaasa võtta arvuti (näiteks laptop). Tahvelarvuti ei sobi. Soovitame ka arvutihiire kasutamist, mis teeb töö oluliselt kiiremaks, aga see ei ole kohustuslik.

Vajadusel saame koolituspäeval laptop arvutit rentida lisatasu eest. Laptop arvuti rendi hind 1 päevaks on 30.-eur+km. Arvuti rentimise soovist palun andke teada emailil info@turundustreff.ee hiljemalt 30.11.

Kohtumiseni praktilises töötoas

Priit Kallas, Dreamgrow
Urmas Kõiv, TurundusTreff.ee

This form does not exist

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru