Skip to main content

Ettevõttelt ettevõttele (B2B) suunatud internetiturundus keskendub pikaajalisele suhtele ja väärtuse pakkumisele. Oleme loonud koolituse, mis käsitleb süsteemselt äriklientide saamise, hoidmise B2B internetiturunduse võtteid. Koolituse peamine fookus on klientide leidmise ja hoidmise protsess läbi internetiturunduse tegevuste ning kanalite.  Koolitusel anname osalejatele B2B internetiturunduse tööriistad, mille abil arendada tulemuslikku kliendisuhet internetikanalites.

Koolitus on mõeldud

Koolitus on mõeldud ettevõttelt ettevõttele (B2B) suunatud toodete/teenuste müügiga tegelevate ettevõtete juhtidele, turundustöötajatele ja müügijuhtidele.

Koolituse tulemusena saad teada:

  • millised on peamised erinevused B2B ja B2C internetiturunduse tegevuste vahel
  • kuidas kasutada kliendisuhtluses erinevaid B2B turundusvõtteid nii, et need müügimeeskonnal töö lihtsamaks teeksid
  • kuidas planeerida B2B müügiprotsessi internetikanalites
  • milline on B2B kliendile suunatud hea väärtuspakkumine ja kuidas seda luua
  • mida on võimalik veebis teha selleks, et B2B klientide andmeid koguda ja veebi kaudu rohkem päringuid saada
  • milliste kanalite kaudu jõuda efektiivselt potentsiaalse kliendi vaatevälja
  • kuidas B2B turunduses oma potentsiaalse kliendiga esmane kontakt saada
  • Kuidas internetiturunduse abil kliendisuhet hoida ja veenduda, et konkurendid oma pakkumistega jaole ei saaks
  • kuidas korraldada B2B reklaame klikipõhistes kanalites
  • kuidas B2B klientide/ostjate profiile luua
  • kuidas korraldada B2B suunatud meiliturundust
  • kuidas suhelda B2B klientidega sotsiaalmeedias
  • kuidas B2B klientidele selge sisuga sõnumeid genereerida
  • kuidas teostada otsingumootoritele optimeerimine
  • kuidas B2B internetiturunduse tegevuste efektiivsust mõõta ja vastavad mõõdikud seada
  • kuidas konkurente analüüsida ja kasutada ära ilmnenud nõrkusi oma valdkonna teiste ettevõtete pakkumistes

Ootame ainulaadsele koolituspäevale

TurundusTreff.ee arendustiim

Ettevõttelt ettevõttele (B2B) suunatud internetiturundus keskendub pikaajalisele suhtele ja väärtuse pakkumisele. Oleme loonud koolituse, mis käsitleb süsteemselt äriklientide saamise, hoidmise B2B internetiturunduse võtteid. Koolituse peamine fookus on klientide leidmise ja hoidmise protsess läbi internetiturunduse tegevuste ning kanalite.  Koolitusel anname osalejatele B2B internetiturunduse tööriistad, mille abil arendada tulemuslikku kliendisuhet internetikanalites.

Koolitus on mõeldud

Koolitus on mõeldud ettevõttelt ettevõttele (B2B) suunatud toodete/teenuste müügiga tegelevate ettevõtete juhtidele, turundustöötajatele ja müügijuhtidele.

Koolituse tulemusena saad teada:

  • millised on peamised erinevused B2B ja B2C internetiturunduse tegevuste vahel
  • kuidas kasutada kliendisuhtluses erinevaid B2B turundusvõtteid nii, et need müügimeeskonnal töö lihtsamaks teeksid
  • kuidas planeerida B2B müügiprotsessi internetikanalites
  • milline on B2B kliendile suunatud hea väärtuspakkumine ja kuidas seda luua
  • mida on võimalik veebis teha selleks, et B2B klientide andmeid koguda ja veebi kaudu rohkem päringuid saada
  • milliste kanalite kaudu jõuda efektiivselt potentsiaalse kliendi vaatevälja
  • kuidas B2B turunduses oma potentsiaalse kliendiga esmane kontakt saada
  • Kuidas internetiturunduse abil kliendisuhet hoida ja veenduda, et konkurendid oma pakkumistega jaole ei saaks
  • kuidas korraldada B2B reklaame klikipõhistes kanalites
  • kuidas B2B klientide/ostjate profiile luua
  • kuidas korraldada B2B suunatud meiliturundust
  • kuidas suhelda B2B klientidega sotsiaalmeedias
  • kuidas B2B klientidele selge sisuga sõnumeid genereerida
  • kuidas teostada otsingumootoritele optimeerimine
  • kuidas B2B internetiturunduse tegevuste efektiivsust mõõta ja vastavad mõõdikud seada
  • kuidas konkurente analüüsida ja kasutada ära ilmnenud nõrkusi oma valdkonna teiste ettevõtete pakkumistes

Ootame ainulaadsele koolituspäevale

TurundusTreff.ee arendustiim

This form does not exist

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru