Skip to main content

ChatGPT tasuta veebinar

Turundustreff praktiline koolitus

26.01.2023 Zoomi keskkonnas

Novembri lõpus tuli välja esimene laialdaselt kasutatav tehisintellekti rakendus, millele kõigil on tasuta ligipääs. Millised on tehisintellekti rakenduse võimalused ja kuidas seda turundus- ja teenindustöös kasutada ning kuidas see meie tööd muudab?

Uut ja ainulaadset ChatGPT lahendust ja kasutusvõimalusi tutvustab tippkoolitaja Priit Kallas 26. jaanuaril kell 10-12 toimuval tasuta veebinaril.

NB! Osalejaks registreerumise tähtaeg on 24.jaanuar ja kirja saab panna SIIN

2-tunnisel veebiseminaril räägime põhjalikumalt järgnevast:

Mis on ChatGPT?

ChatGPT on tehisintellekt, mis suudab vestelda peaaegu inimesega võrdsel tasemel. Seda saab kasutada paljude tööde kiirendamiseks ja optimeerimiseks.

ChatGPT võib aidata sind veebitekstide loomisel, meilide kirjutamisel, Exceli valemite koostamisel, programmeerimises ja klienditeeninduses.

Veebinaril näitame, mida ChatGPTga teha saab ja kuidas tehisintellekt võib mõjutada peaga töötavate inimeste tulevikku.

ChatGPT võimalused on praegu kõige paremini rakendatavad inglise keeles.

ChatGPT ettevõtluses ja turunduses

Veebinaril tutvustab Priit Kallas, kuidas ta on viimase kahe kuu jooksul kasutanud tehisintellekti oma töös. Inglise keeles turundades aitas ChatGPT sisu luua aga ka tekstides kasutatavat inglise keelt paremaks teha.

Veebinaril tutvustame ChatGPT funktsioone:

  • Keelekorrektuur – anname tehisintellektile lühikese sisendi ja saame korrektse ärikeele tagasi.
  • SEO – ChatGPT võib kirjutada meile variatsioone tiitlites ja meta kirjeldustest, mida saame otse või väikeste mugandustega oma töös kasutada.
  • Sotsiaalmeedia – vahend võid sinu antud sisendi põhjal panna kokku sotsmeedia postituse ja soovitada selle juurde sobivat pildimaterjali.
  • Sisuloome – Kui pea on tühi ja vaja on abi sisumaterjali loomisel, võid lasta tehisintellektil omale sisumaterjali kondikava luua. Artikli struktuur, toote video peamised punktid, nimekiri teemadest, mis sihtrühmale huvitavad võivad tunduda.
  • Meiliturundus – ChatGPT võib luua meilide mallid, mis aitavad sul kokku hoida aega.
  • Lisaks aitab ChatGPT luua vastuseid klientide päringutele, samuti artikleid ja tootekirjelduste lühendatud kokkuvõtteid uudiskirja panemiseks ning palju muud.

ChatGPT muudes valdkondades

  • Stiilide kasutamine – ChatGPT võib võtta sinu märkmed ja kirjutada need Shakespeare’i stiilis jutustuseks.
  • Programmeerimine ja andmete analüüs – kui sul on vaja oma veebi mingit koodijuppi lisad, siis ChatGPT aitab. Kui sul koodijuppi pole, siis ta kirjutab selle sinu eest valmis.
  • Teeninduses ja klienditoes saab tehisintellekti kasutada lihtsamate probleemide lahendamiseks nii, et klient arvab, et ta suhtleb päris inimesega.

ChatGPT piirangud ja kitsaskohad

Kas nüüd pole enam vaja tööle minna? Jääd koju ja lased kõik asjad tehisintellektil ära teha? Praegu veel mitte. Räägime veebinaril ka sellest, millised on ChatGPTpiirangud.

Veebinarile registreerumise tähtaeg on 24.01.2023. Osalemine on kõigile tasuta.

NB! Osalejaks saab kirja panna SIIN

Ootame osalema eelkõige turundus- ja teenindusjuhte ning spetsialiste

Turundustreff.ee ja Priit Kallas

KOOLITAJA

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis. Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg

HINNAKIRI

Koolitusele registreerumine kuni 20.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 21.01.2023- 31.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale, saalikoolitusel lõunat ja kohvipause.

Registreerimise tähtaeg: 31.01.2023

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.01.2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Ads, Google Analytics, Reklaam Facebookis, Internetiturunduse plaani  koostamine, SEO ja Emaili turunduse koolitused, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee                 

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!

Ootame osalema

Priit Kallas, koolitaja

Urmas Kõiv, Turundustreff.ee asutaja ja juht

PROGRAMM

09.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv

10.00 – 12.15

TEEMA: Veebilehe optimeerimine ja sellele sisu loomine – kuidas olla otsingumootorites konkurentidest eespool?

Internetiturunduse vundamendiks on veebileht. Veebilehe kõige olulisemaks külastajate allikaks on Google otsingumootor. Google tahab näidata otsijatele neid tulemusi, millel olev kvaliteetne sisu rahuldab nende vajadused.

Veebilehe optimeerimise ehk SEO (search engine optimization) osas käsitleme järgmisi teemasid:

  • Millised on veebilehe optimeerimise võimalused sinu veebilehel?
  • Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
  • Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?

TEEMA: Google Ads reklaamid – kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu?

Üks kiiremaid viise, kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu, on reklaamide kuvamine Google otsingumootoris.

Google Ads on vahend, mida oskuslikult kasutades saad kohe oma veebilehele külastajaid, kes esitavad päringuid või sooritvad oste e-poes. Lisaks otsingureklaamidele vaatame ka Google Adsi bännerreklaamide võimalusi.

Koolituse käigus saad teada:

  • Kuidas luua Google Adsis toimivaid otsingukampaaniaid?
  • Kuidas bänneri kampaaniaid seadistada?
  • Kuidas kasutada remarketingi võimalusi selleks, et muuta efektiivsemaks nii bännerid kui reklaamid otsingus?

12.15-13.00 Lõuna

13.00-16.00

TEEMA:  Facebook ja teised sotsiaalmeedia kanalid – millal, kuidas ja mis kanaleid internetiturunduses kasutada?

Turundus ja reklaam sotsiaalmeedias on olnud viimastel aastatel kuum teema. Facebook, Instagram, Linkedin ja teised kanalid toimivad nii suhtluskanalitena kui ka reklaamipindadena.

Koolitusel anname juhiseid, milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutada, kuidas neis levi tekitada ja millisel juhul pöörduda tasulise reklaami poole ja vastame järgmistele küsimustele:

  • Kuidas toimetada ettevõtte lehega Facebookis ja huvilisi kaasata?
  • Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
  • Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades? (Instagram, Twitter, Linkedin jne).

Vahepeal on ka energiapaus

TEEMA: Meiliturundus  – kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni?

Meiliturundus on üks tähtsamaid kanaleid paljude ettevõtete turundustegevustes. Pannes kokku toimiva meiliturunduse plaani on võimalik saavutada tulemusi, mida peaaegu ükski teine kanal ei suuda ületada.
Koolitusel vaatame läbi, kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni ja täpsemalt läbime järgnevad teemad:

  • Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatel linkidel klikitakse?
  • Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?
  • Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?

TEEMA: Google Analytics – kuidas turundus- ja reklaamitegevusi mõõta?

Google Analytics on vahend, mida kasutavad peaaegu kõik turundajad oma veebilehtedel digiturunduse tulemuste mõõtmisel. Analytics annab sulle ülevaate sellest, mis toimib ja millistesse kanalitesse panustatud eelarvet võiks mujal paremini kasutada.

Koolituse Google Analyticsi osas anname sulle ülevaate statistikavahendi kõige olulisematest funktsioonidest:

  • Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
  • Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida, et vähima ajaga saada kätte kõige tähtsam info?
  • Kuidas Google Analytics siduda teiste Google vahenditega. Kuidas luua Google Ads, Search Console ja remarketingi liste?

16.00 Koolituse lõpp