Skip to main content

Digiturundajate kogemuskoolitus on interaktiivne koolituspäev, kus internetiturundusega tegelevatel juhtidel ja spetsialistidel on võimalik õppida kolleegide kogemustest, nii vigadest kui õnnestumistest.

Ainulaadsel koolituspäeval vahetavad turundajad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi, kuidas nad on internetiturunduse tegevusi korraldanud, milliseid probleeme on igapäevatöös ette tulnud ja kuidas neid on lahendatud.

Kogemuste vahetamist juhendab ja teemadesse sissejuhatavad ettekanded teeb koolitaja Priit Kallas, Dreamgrow.

Teemad, milles kogemusi vahetatakse, on järgnevad:

Kodulehe optimeerimine SEO: Kuidas kodulehe optimeerimine on aidanud kodulehe külastatavust suurendada?  

  • millised tegevused on aidanud saavutada häid positsioone otsingutulemustes?
  • milliseid töövahendeid on kasutatud tulemuste jälgimiseks ja mõõtmiseks?
  • kuidas on veebilehe elemente tehniliselt optimeeritud?
  • mis on kodulehe optimeerimise juures andnud kuluefektiivsuse?

Turundus ja reklaam Facebookis: Millised tehnilised ja sisulised võtted on aidanud FBs klientide tähelepanu võita?

  • Kuidas saavutada Facebookis suuremat orgaanilist levi?
  • Millised sõnumid ja visuaalid on toonud parimaid tulemusi?
  • Millised reklaamivõtted on FBs toonud kõige paremaid tulemusi?
  • Millised reklaamivõtted on FBs andnud parima kuluefektiivsuse?
  • Kogemused Facebooki Pixeli ja sihtgruppide kasutamisel, mis töötab ja mis mitte?

Google Adwords ja Analytics: Millised on Google Adwordsi toimivad sisulised ja tehnilised reklaamivõtted? Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics.

  • Kuidas Google Adwordsi otsingureklaame on optimeeritud, mis töötab ja mis mitte?
  • Millised on erinevate turundajate kogemused bännerite kasutamisel ja nende sihtimisel?
  • Milliste võtetega on saadud paremaid tulemusi väiksema eelarvega (kvaliteediskoor, remarketing jm) ja mis on andnud parima kuluefektiivsuse?
  • Millised remarketing listid on andnud tulemusi ja kuidas on remarketing listid aidanud õige sihtgrupini jõuda?
  • Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics

NB! Igal osalejaks registreerujal on võimalik välja pakkuda ka enda teema, milles ta sooviks teiste kogemusi kuulda. Teema saab sisestada registreerimisvormis “kommentaari kasti”. Kõiki väljapakutud lisateemasid käsitletakse kindlasti sellel koolituspäeval.

Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse koolituse järel kõikidele osalejatele.

Ootame osalema sellele ainulaadsele kogemuskoolitusele

TurundusTreff.ee tiim

Digiturundajate kogemuskoolitus on interaktiivne koolituspäev, kus internetiturundusega tegelevatel juhtidel ja spetsialistidel on võimalik õppida kolleegide kogemustest, nii vigadest kui õnnestumistest.

Ainulaadsel koolituspäeval vahetavad turundajad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi, kuidas nad on internetiturunduse tegevusi korraldanud, milliseid probleeme on igapäevatöös ette tulnud ja kuidas neid on lahendatud.

Kogemuste vahetamist juhendab ja teemadesse sissejuhatavad ettekanded teeb koolitaja Priit Kallas, Dreamgrow.

Teemad, milles kogemusi vahetatakse, on järgnevad:

Kodulehe optimeerimine SEO: Kuidas kodulehe optimeerimine on aidanud kodulehe külastatavust suurendada?  

  • millised tegevused on aidanud saavutada häid positsioone otsingutulemustes?
  • milliseid töövahendeid on kasutatud tulemuste jälgimiseks ja mõõtmiseks?
  • kuidas on veebilehe elemente tehniliselt optimeeritud?
  • mis on kodulehe optimeerimise juures andnud kuluefektiivsuse?

Turundus ja reklaam Facebookis: Millised tehnilised ja sisulised võtted on aidanud FBs klientide tähelepanu võita?

  • Kuidas saavutada Facebookis suuremat orgaanilist levi?
  • Millised sõnumid ja visuaalid on toonud parimaid tulemusi?
  • Millised reklaamivõtted on FBs toonud kõige paremaid tulemusi?
  • Millised reklaamivõtted on FBs andnud parima kuluefektiivsuse?
  • Kogemused Facebooki Pixeli ja sihtgruppide kasutamisel, mis töötab ja mis mitte?

Google Adwords ja Analytics: Millised on Google Adwordsi toimivad sisulised ja tehnilised reklaamivõtted? Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics.

  • Kuidas Google Adwordsi otsingureklaame on optimeeritud, mis töötab ja mis mitte?
  • Millised on erinevate turundajate kogemused bännerite kasutamisel ja nende sihtimisel?
  • Milliste võtetega on saadud paremaid tulemusi väiksema eelarvega (kvaliteediskoor, remarketing jm) ja mis on andnud parima kuluefektiivsuse?
  • Millised remarketing listid on andnud tulemusi ja kuidas on remarketing listid aidanud õige sihtgrupini jõuda?
  • Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics

NB! Igal osalejaks registreerujal on võimalik välja pakkuda ka enda teema, milles ta sooviks teiste kogemusi kuulda. Teema saab sisestada registreerimisvormis “kommentaari kasti”. Kõiki väljapakutud lisateemasid käsitletakse kindlasti sellel koolituspäeval.

Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse koolituse järel kõikidele osalejatele.

Ootame osalema sellele ainulaadsele kogemuskoolitusele

TurundusTreff.ee tiim

This form does not exist

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru