KOOLITAJAD
Brit Mesipuu
Brit Mesipuu on sotsiaalmeedia ekspert. Brit on turundusega seotud juba üle 15 aasta. Kokkupuuteid erinevate ärivaldkondade ja reklaamiväljunditega on tal olnud palju.
Praegu teeb Brit koolitus- ja konsultatsioonitööd erinevate ettevõtetega alates autokoolist, lauamängudest ja promokingitustest lõpetades lastetoitude ja majade müügiga.
Lisaks tegeleb Brit turunduse teemaliste artiklite kirjutamisega, samuti on ta populaarne esineja koolitustel ja konverentsidel. Avalike koolituste pagas ulatub 50 lähedale.
Kairi Killing
Kairi on sotsiaalmeedia strateeg, keda on kolleegid ja eksperdid nimetanud “Social Media Hero”. Ta on aidanud luua bränddele Eestis ühed suurimad ja edukamad sotsiaalmeedia kanalid. Kairi on TurundusTreff.ee koolitusel oma kogemusi ja ideid jagades alati saanud superhea tagasiside.
Jaanika Luik
Jaanika hakkas andmete kvaliteedi võlu ja valuga tõsiselt tööle 4 aastat tagasi Bigbankis, kus just selle eesmärgiga Data Stewardi ametikoht loodi – tõsta andete kvaliteeti. See aeg on pakkunud tõsiseid väljakutseid, kuna alustada tuli sisuliselt nullist. Seda laiaulatuslikum on tehtud töö, et ühes rahvusvahelises organisatsioonis muudatusi juurutada. Abiks on olnud talle varasem 11 aastat kogemust süsteemianalüütikuna, sh IT projektide juhina, ning loomulikult kirg oma valdkonna vastu – Jaanika arvab, et andmekvaliteediga tegelemiseks peab olema „andme-entusiast“.
Kadri Kiigema
Kadri Kiigema on koolitaja ja juhina tegutsenud 2000. aastast. Viimased 5 aastat on ta juhtinud Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonda ning toetanud ülikooli silmapaistvuse, positiivse ja tõsiseltvõetava maine kujundamist avalikkuses. Kadri on algatanud ja juhtinud mitmeid innovaatilisi turundus- ja kommunikatsiooniprojekte.
Matis Metsala
Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.
Kirke Metsa
Kirke Metsa töötab Bolti sotsiaalmeedia spetsialistina, mis igapäevaselt tähendab üle 30 riigi sotsiaalmeedia kanalite haldamist ning sisu loomist. Kirke sotsiaalmeedia teekond algas Swedbanki praktikal ning sealt edasi otse Bolti. Viimased poolteist aastat on lennanud mööda pööraselt ning selle käigus on Kirkel kogunenud suur kogemustepagas nii Eesti kui ka ülemaailmse sotsiaalmeedia praktikate kohta.
Kirke on tõeline sotsiaalmeedia talent!
Andrus Purde
Andrus Purde tegeleb igapäevaselt idufirmade, lohesurfi, turunduse ja komöödiaga.
Andrus on üles ehitanud 3 turundusmeeskonda, olnud kiire kasvutempoga ettevõtte (Pipedrive) esimene turundajana, veetnud 5 aastat ülemaailmse tehnoloogiaettevõtte turundusmeeskonnas ( Skype) ja asutanud turunduse automatiseerimise startupi Outfunnel.
Andrus on ka ingelinvestor ettevõtetes Taxify, Omnisend, Teamscope, Dashbird, Qualitista, Fractory, eAgronom, ChatCreate, SixAds, Hugo App. Ta on ka paari start-up meeskonna nõustaja, StartupWiseGuys mentor ja järjest enam nõutud kõneleja Euroopa turunduskonverentsidel.
Vabal ajal korraldab Andrus Tallinnas stand-up komöödiaõhtuid Komeediklubiga, mis kulmineerub iga aasta oktoobris Tallinn Comedy Festivaliga.
Anni Kitsing
Anni Kitsing on FCR Media turundusjuht ja partner. Anni on kümmekond aastat juhtinud FCRi müügi- ja turundusmeeskonda ning ise ka nõustanud ettevõtteid digiturunduse vallas.
Martin Paršin
Martin Paršin on FCR Media digistrateeg ja partner. Martin on Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel.