Skip to main content

PROGRAMM

10.00 Sissejuhatus

I EESTLASTE INTERNETIKASUTUS JA MEEDIAKANALITE KASUTUS INTERNETIS

10.05-10.45 Eestlaste internetikasutus – millises kanalis ja kui kaua ollakse ning mida tehakse? Mis on ajas muutunud ja millised on prognoosid tulevikuks?
Brit Mesipuu, sotsiaalmeedia tippkoolitaja

II INTERNETITURUNDUSE TEGEVUSTE EESMÄRGISTAMINE, MÕJU JA TULEMUSTE MÕÕTMINE

10.45-11.20 Kuidas mõõta ja arvutada internetiturunduse tegevuste tulemuslikkust ning tasuvust?
Anni Kitsing, FCR Media, turundusjuht ja partner
Martin Paršin, FCR Media, digistrateeg ja partner

III TULEMUSTURUNDUS/PERFORMANCE MARKETING JA ROI (Return on Investment)

11.20-12.00 Kuidas tulemusturundus (performance marketing) aitab reklaamikampaaniatele tehtud investeeringut mõõta ja optimeerida?
Matis Metsala, Adform, Baltikumi müügidirektor

12.00-12.45 Lõuna

IV TURUNDUSE AUTOMATISEERIMINE JA MÜÜGIGA INTEGREERIMINE

12.45-13.20 Kuidas automatiseerida ja lihtsustada korduvalt teostatavaid turundustegevusi? Kuidas automatiseerimisega turundus- ja müügiprotsessid liita ja efektiivsemaks ning dünaamilisemaks muuta?
Andrus Purde, Outfunnel, kaasasutaja

V KLIENDIANDMETE KVALITEEDI PARANDAMISE VÕIMALUSED

13.20-14.00 Millised on kvaliteetsed andmed ja mida teha nende saamiseks? Kuidas saada andmetest ja nende kvaliteedist parem ülevaade? Kuidas olemasolevate kliendiandmete kvaliteeti parandada?
Jaanika Luik, Bigbank, Data Steward

14.00-14.15 Energiapaus 

VI VIRTUAALREAALSUSE KASUTAMINE REKLAAMIKAMPAANIAS

14.15-14.50 Kuidas kasutada virtuaalreaalsust reklaamikampaanias, miks seda teha ja milliseid tulemusi see on andnud?
Kadri Kiigema, Tallinna Ülikool, turundusjuht

VII BOLTi KOGEMUSED SOTSIAALMEEDIAS

14.50-15.25 Kuidas Boltis 30+ turul sotsiaalmeediat hallatakse ning mis postitused – muud häkid Bolti jaoks toimivad?
Kirke Metsa, Bolt, Sotsiaalmeedia spetsialist

VII INFLUENCERITEGA TULEMUSLIKUD KOOSTÖÖVÕIMALUSED

15.25-16.00 Millised on olnud turundustöös toimivad koostööprojektid mõjuisikutega (influenceritega)? Kuidas mõjutajaid läbimõeldult kampaaniatesse kaasata?
Kairi Killing, SPARKSocial, sotsiaalmeedia entusiast

16.00-16.10 Sündmuse lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru