PROGRAMM
10.00 Sissejuhatus
I EESTLASTE INTERNETIKASUTUS JA MEEDIAKANALITE KASUTUS INTERNETIS
10.05-10.45 Eestlaste internetikasutus – millises kanalis ja kui kaua ollakse ning mida tehakse? Mis on ajas muutunud ja millised on prognoosid tulevikuks?
Brit Mesipuu, sotsiaalmeedia tippkoolitaja
II INTERNETITURUNDUSE TEGEVUSTE EESMÄRGISTAMINE, MÕJU JA TULEMUSTE MÕÕTMINE
10.45-11.20 Kuidas mõõta ja arvutada internetiturunduse tegevuste tulemuslikkust ning tasuvust?
Anni Kitsing, FCR Media, turundusjuht ja partner
Martin Paršin, FCR Media, digistrateeg ja partner
III TULEMUSTURUNDUS/PERFORMANCE MARKETING JA ROI (Return on Investment)
11.20-12.00 Kuidas tulemusturundus (performance marketing) aitab reklaamikampaaniatele tehtud investeeringut mõõta ja optimeerida?
Matis Metsala, Adform, Baltikumi müügidirektor
12.00-12.45 Lõuna
IV TURUNDUSE AUTOMATISEERIMINE JA MÜÜGIGA INTEGREERIMINE
12.45-13.20 Kuidas automatiseerida ja lihtsustada korduvalt teostatavaid turundustegevusi? Kuidas automatiseerimisega turundus- ja müügiprotsessid liita ja efektiivsemaks ning dünaamilisemaks muuta?
Andrus Purde, Outfunnel, kaasasutaja
V KLIENDIANDMETE KVALITEEDI PARANDAMISE VÕIMALUSED
13.20-14.00 Millised on kvaliteetsed andmed ja mida teha nende saamiseks? Kuidas saada andmetest ja nende kvaliteedist parem ülevaade? Kuidas olemasolevate kliendiandmete kvaliteeti parandada?
Jaanika Luik, Bigbank, Data Steward
14.00-14.15 Energiapaus
VI VIRTUAALREAALSUSE KASUTAMINE REKLAAMIKAMPAANIAS
14.15-14.50 Kuidas kasutada virtuaalreaalsust reklaamikampaanias, miks seda teha ja milliseid tulemusi see on andnud?
Kadri Kiigema, Tallinna Ülikool, turundusjuht
VII BOLTi KOGEMUSED SOTSIAALMEEDIAS
14.50-15.25 Kuidas Boltis 30+ turul sotsiaalmeediat hallatakse ning mis postitused – muud häkid Bolti jaoks toimivad?
Kirke Metsa, Bolt, Sotsiaalmeedia spetsialist
VII INFLUENCERITEGA TULEMUSLIKUD KOOSTÖÖVÕIMALUSED
15.25-16.00 Millised on olnud turundustöös toimivad koostööprojektid mõjuisikutega (influenceritega)? Kuidas mõjutajaid läbimõeldult kampaaniatesse kaasata?
Kairi Killing, SPARKSocial, sotsiaalmeedia entusiast
16.00-16.10 Sündmuse lõpetamine