Wordpressi e-poe koolitus on mõeldud sulle, kui tahad ise oma e-poe üles seada ja seda hallata.

Koolituse käigus teeme valmis e-poe ja käime üle kõik vajalikud seaded, et saaksid edaspidi ise oma poega hakkama.

Koolitusel kasutame töövahendina maailma enimlevinud e-poe tarkvara Woocommerce demokeskkonda, milles valminud e-poe saad soovi korral hiljem ka kasutusele võtta.

Koolitusel loome veebipoe valmis kujundusele, mis on piisavalt paindlik, et saaksid seda hiljem oma värvidega kasutusele võtta.

Koolituse teemad on:

E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted;

Kujundusmalli kasutamine – koolituse käigus lisame loodavale e-poele kujundusmalli ja vaatame selle kohandamise võimalusi.

Näidissisu importimine – veebilehe loomisel kasutame näidisena sisumaterjali, mille importimisel luuakse suur valik tooteid, mis aitavad tundma õppida Woocommerce e-poe võimalusi.

Näidissisu asendamine oma toodetega – õpime näidis sisu oma toodetega asendades tundma Woocommerce administreerimisliidest.

Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?

Maksemoodulite kasutamine – Vaatame maksemooduleid, mida saab kasutada Eesti e-poe puhul ja ka üle maailma oma kaupa müües.

Tarnemoodulite kasutamine – füüsilist kaupa müües on vaja see ka kliendini toimetada. Siin tulevad appi transpordimoodulid. Eestis on olemas valmis lahendused nii pakiautomaatide kui kullerite kasutamiseks.

Sooduskoodide kasutamine – e-poe turunduses on vaja soodustusi, tasuta pakkumisi ja muid hinnamuudatusi, millega erinevaid klientide vajadusi lahendada. Kuidas sooduskoodid seadistada ja kasutada?Selleks saab kasutada sooduskoode.

Lojaalsusprogrammi loomine – iga e-pood peaks kasutusele võtma lojaalsusprogrammi ja kinnistama oma kliente.  Kuidas kasutada boonusraha või punkte?

Kirjad ostukorvi hüljanud kasutajatele – paljud e-poe külastajad, kes on alustanud ostu vormistamise protsessi.  jätavad selle pooleli. Kuidas tuletada neile e-kirjaga meelde, et nende kaup ootab neid sinu e-poe korvis.

Google Analyticsi kasutamine ja e-commerce trackeri seadistamine – Igas e-poes on vaja mõista, millistest kanalitest tulevad ostjad ja milliseid tehinguid kampaaniad toovad. Selle info analüüsimiseks on vaja iga e-poodnikul võtta kasutusele Google Analytics ja selle e-commerce tracker.

Facebooki Pixeli kasutusele võtmine – Selleks, et saada maksimaalne kasu Facebooki reklaamiplatvormi võimalustest lisame e-poele Facebooki Pixeli koodi.

SEO plugina kasutamine ja e-poe optimeerimine – enamus külastajaid, tehinguid ja käivet tuleb e-poodi läbi otsingumootori. Selleks, et sinu potentsiaalsed kliendid leiaksid su e-poe, pead teadma, kuidas oma lehel SEO seaded paika panna. Paigaldame SEO plugina ja vaatame, kuidas tootelehte optimeerida.

Remarketingi kasutamine külastajate tagasi toomiseks e-poodi – Google Adsi ja Facebooki reklaamide puhul on võimalik e-poodi külastanud inimestele oma sõnumit näidata vastavalt sellele, mida nad sinu keskkonnas vaatasid. Annan sulle ülevaate, kuidas seda teha.

Koolitusel osalemiseks on vajalik sülearvuti!

Koolituse tulemus ja kasu osalejale:

  • Koolituse läbinu teab kuidas ise oma e-pood tehniliselt üles seada ja hallata
Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee

Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse

Ootame osalema
Turundustreff.ee

Soovin antud virtuaalkoolitusel osaleda

Registreeru