Wordpressi e-poe koolitus on mõeldud sulle, kui tahad ise oma e-poe üles seada ja seda hallata.

Koolituse käigus teeme valmis e-poe ja käime üle kõik vajalikud seaded, et saaksid edaspidi ise oma poega hakkama.

Koolitusel kasutame töövahendina maailma enimlevinud e-poe tarkvara Woocommerce demokeskkonda, milles valminud e-poe saad soovi korral hiljem ka kasutusele võtta.

Koolitusel loome veebipoe valmis kujundusele, mis on piisavalt paindlik, et saaksid seda hiljem oma värvidega kasutusele võtta.

Koolituse teemad on:

E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted;

Kujundusmalli kasutamine – koolituse käigus lisame loodavale e-poele kujundusmalli ja vaatame selle kohandamise võimalusi.

Näidissisu importimine – veebilehe loomisel kasutame näidisena sisumaterjali, mille importimisel luuakse suur valik tooteid, mis aitavad tundma õppida Woocommerce e-poe võimalusi.

Näidissisu asendamine oma toodetega – õpime näidis sisu oma toodetega asendades tundma Woocommerce administreerimisliidest.

Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?

Maksemoodulite kasutamine – Vaatame maksemooduleid, mida saab kasutada Eesti e-poe puhul ja ka üle maailma oma kaupa müües.

Tarnemoodulite kasutamine – füüsilist kaupa müües on vaja see ka kliendini toimetada. Siin tulevad appi transpordimoodulid. Eestis on olemas valmis lahendused nii pakiautomaatide kui kullerite kasutamiseks.

Sooduskoodide kasutamine – e-poe turunduses on vaja soodustusi, tasuta pakkumisi ja muid hinnamuudatusi, millega erinevaid klientide vajadusi lahendada. Kuidas sooduskoodid seadistada ja kasutada?Selleks saab kasutada sooduskoode.

Lojaalsusprogrammi loomine – iga e-pood peaks kasutusele võtma lojaalsusprogrammi ja kinnistama oma kliente.  Kuidas kasutada boonusraha või punkte?

Kirjad ostukorvi hüljanud kasutajatele – paljud e-poe külastajad, kes on alustanud ostu vormistamise protsessi.  jätavad selle pooleli. Kuidas tuletada neile e-kirjaga meelde, et nende kaup ootab neid sinu e-poe korvis.

Google Analyticsi kasutamine ja e-commerce trackeri seadistamine – Igas e-poes on vaja mõista, millistest kanalitest tulevad ostjad ja milliseid tehinguid kampaaniad toovad. Selle info analüüsimiseks on vaja iga e-poodnikul võtta kasutusele Google Analytics ja selle e-commerce tracker.

Facebooki Pixeli kasutusele võtmine – Selleks, et saada maksimaalne kasu Facebooki reklaamiplatvormi võimalustest lisame e-poele Facebooki Pixeli koodi.

SEO plugina kasutamine ja e-poe optimeerimine – enamus külastajaid, tehinguid ja käivet tuleb e-poodi läbi otsingumootori. Selleks, et sinu potentsiaalsed kliendid leiaksid su e-poe, pead teadma, kuidas oma lehel SEO seaded paika panna. Paigaldame SEO plugina ja vaatame, kuidas tootelehte optimeerida.

Remarketingi kasutamine külastajate tagasi toomiseks e-poodi – Google Adsi ja Facebooki reklaamide puhul on võimalik e-poodi külastanud inimestele oma sõnumit näidata vastavalt sellele, mida nad sinu keskkonnas vaatasid. Annan sulle ülevaate, kuidas seda teha.

Koolitusel osalemiseks on vajalik:

  • lauaarvuti või tahvelarvuti
  • internetiühendus
  • võimalusel 2 monitori
  • klaviatuur ja hiir

Koolituse tulemus ja kasu osalejale:

  • Koolituse läbinu teab kuidas ise oma e-pood tehniliselt üles seada ja hallata

Koolitust viib läbi Eesti parim internetiturunduse asjatundja Priit Kallas.

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis. Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg

Virtuaalkoolituse maksumus:

  • Kuni 12. juunini registreerujatele on soodushind 90€+km (hind ühe osaleja kohta) ja tasumine toimub arve alusel, mille Sulle peale registreerumist saadame
  • Alates 13.juunist registreerujatele on hind 249€+km (hind ühe osaleja kohta)

Virtuaalkoolitus toimub 16. juunil kell 10:00-16:00
Virtuaalkoolituse formaat: Virtuaalkoolitus toimub loengu vormis. Koolituse ajal on võimalik esitada koolitajale küsimusi.

Kui oled koolitusele registreerunud, siis anname täpsemad juhised, kuidas virtuaalkoolitusele siseneda…

Koolitusele registreerumise tähtaeg on 12. juuni 2020.

Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee

Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse

Ootame osalema
Turundustreff.ee

Soovin antud virtuaalkoolitusel osaleda

Registreeru