Wordpressi e-poe koolitus on mõeldud sulle, kui tahad ise oma e-poe üles seada ja seda hallata.
Koolituse käigus teeme valmis e-poe ja käime üle kõik vajalikud seaded, et saaksid edaspidi ise oma poega hakkama.
Koolitusel kasutame töövahendina maailma enimlevinud e-poe tarkvara Woocommerce demokeskkonda, milles valminud e-poe saad soovi korral hiljem ka kasutusele võtta.
Koolitusel loome veebipoe valmis kujundusele, mis on piisavalt paindlik, et saaksid seda hiljem oma värvidega kasutusele võtta.
Koolitus on põhjalik ja praktiline
- Koolitus on 6 tundi pikk ja käsitleb E-poe tehnilist loomise ja haldamise teemat terviklikult
- Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
- Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata
Koolituse teemad on:
E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted;
- Kujundusmalli kasutamine – koolituse käigus lisame loodavale e-poele kujundusmalli ja vaatame selle kohandamise võimalusi.
- Näidissisu importimine – veebilehe loomisel kasutame näidisena sisumaterjali, mille importimisel luuakse suur valik tooteid, mis aitavad tundma õppida Woocommerce e-poe võimalusi.
- Näidissisu asendamine oma toodetega – õpime näidis sisu oma toodetega asendades tundma Woocommerce administreerimisliidest.
Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?
- Maksemoodulite kasutamine – Vaatame maksemooduleid, mida saab kasutada Eesti e-poe puhul ja ka üle maailma oma kaupa müües.
- Tarnemoodulite kasutamine – füüsilist kaupa müües on vaja see ka kliendini toimetada. Siin tulevad appi transpordimoodulid. Eestis on olemas valmis lahendused nii pakiautomaatide kui kullerite kasutamiseks.
- Sooduskoodide kasutamine – e-poe turunduses on vaja soodustusi, tasuta pakkumisi ja muid hinnamuudatusi, millega erinevaid klientide vajadusi lahendada. Kuidas sooduskoodid seadistada ja kasutada?Selleks saab kasutada sooduskoode.
- Lojaalsusprogrammi loomine – iga e-pood peaks kasutusele võtma lojaalsusprogrammi ja kinnistama oma kliente. Kuidas kasutada boonusraha või punkte?
- Kirjad ostukorvi hüljanud kasutajatele – paljud e-poe külastajad, kes on alustanud ostu vormistamise protsessi. jätavad selle pooleli. Kuidas tuletada neile e-kirjaga meelde, et nende kaup ootab neid sinu e-poe korvis.
- Google Analyticsi kasutamine ja e-commerce trackeri seadistamine – Igas e-poes on vaja mõista, millistest kanalitest tulevad ostjad ja milliseid tehinguid kampaaniad toovad. Selle info analüüsimiseks on vaja iga e-poodnikul võtta kasutusele Google Analytics ja selle e-commerce tracker.
- Facebooki Pixeli kasutusele võtmine – Selleks, et saada maksimaalne kasu Facebooki reklaamiplatvormi võimalustest lisame e-poele Facebooki Pixeli koodi.
- SEO plugina kasutamine ja e-poe optimeerimine – enamus külastajaid, tehinguid ja käivet tuleb e-poodi läbi otsingumootori. Selleks, et sinu potentsiaalsed kliendid leiaksid su e-poe, pead teadma, kuidas oma lehel SEO seaded paika panna. Paigaldame SEO plugina ja vaatame, kuidas tootelehte optimeerida.
- Remarketingi kasutamine külastajate tagasi toomiseks e-poodi – Google Adsi ja Facebooki reklaamide puhul on võimalik e-poodi külastanud inimestele oma sõnumit näidata vastavalt sellele, mida nad sinu keskkonnas vaatasid. Annan sulle ülevaate, kuidas seda teha.
Koolitusel osalemiseks on vajalik:
- lauaarvuti või tahvelarvuti
- internetiühendus
- võimalusel 2 monitori
- klaviatuur ja hiir
Koolituse tulemus ja kasu osalejale:
- Koolituse läbinu teab kuidas ise oma e-pood tehniliselt üles seada ja hallata
Turundustreff digiturunduse koolitustel osalejatele on ligipääs turundajate kogukonda “Digiturunduse Mastermind” Facebook’is. Kogukonnas saad kolleegide ja koolitaja Priit Kallasega kogemusi vahetada, enda küsimusi esitada ja nendele vastuseid leida.
Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee
Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse
Ootame osalema
Koolitaja Priit Kallas
Turundustreff.ee tiim