Wordpressi e-poe koolitus on mõeldud sulle, kui tahad ise oma e-poe üles seada ja seda hallata.
Koolituse käigus teeme valmis e-poe ja käime üle kõik vajalikud seaded, et saaksid edaspidi ise oma poega hakkama.
Koolitusel kasutame töövahendina maailma enimlevinud e-poe tarkvara Woocommerce demokeskkonda, milles valminud e-poe saad soovi korral hiljem ka kasutusele võtta.
Koolitusel loome veebipoe valmis kujundusele, mis on piisavalt paindlik, et saaksid seda hiljem oma värvidega kasutusele võtta.
Koolitus on põhjalik ja praktiline
- Koolitus on 6 tundi pikk ja käsitleb E-poe tehnilist loomise ja haldamise teemat terviklikult
- Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
- Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata
Koolituse teemad on:
E-poe loomise ABC: struktuuri loomise põhimõtted; UI&UX põhimõtted;
- Kujundusmalli kasutamine – koolituse käigus lisame loodavale e-poele kujundusmalli ja vaatame selle kohandamise võimalusi.
- Näidissisu importimine – veebilehe loomisel kasutame näidisena sisumaterjali, mille importimisel luuakse suur valik tooteid, mis aitavad tundma õppida Woocommerce e-poe võimalusi.
- Näidissisu asendamine oma toodetega – õpime näidis sisu oma toodetega asendades tundma Woocommerce administreerimisliidest.
Millised funktsioonid/töötajad peaks e-poes olemas olema?
- Maksemoodulite kasutamine – Vaatame maksemooduleid, mida saab kasutada Eesti e-poe puhul ja ka üle maailma oma kaupa müües.
- Tarnemoodulite kasutamine – füüsilist kaupa müües on vaja see ka kliendini toimetada. Siin tulevad appi transpordimoodulid. Eestis on olemas valmis lahendused nii pakiautomaatide kui kullerite kasutamiseks.
- Sooduskoodide kasutamine – e-poe turunduses on vaja soodustusi, tasuta pakkumisi ja muid hinnamuudatusi, millega erinevaid klientide vajadusi lahendada. Kuidas sooduskoodid seadistada ja kasutada?Selleks saab kasutada sooduskoode.
- Lojaalsusprogrammi loomine – iga e-pood peaks kasutusele võtma lojaalsusprogrammi ja kinnistama oma kliente. Kuidas kasutada boonusraha või punkte?
- Kirjad ostukorvi hüljanud kasutajatele – paljud e-poe külastajad, kes on alustanud ostu vormistamise protsessi. jätavad selle pooleli. Kuidas tuletada neile e-kirjaga meelde, et nende kaup ootab neid sinu e-poe korvis.
- Google Analyticsi kasutamine ja e-commerce trackeri seadistamine – Igas e-poes on vaja mõista, millistest kanalitest tulevad ostjad ja milliseid tehinguid kampaaniad toovad. Selle info analüüsimiseks on vaja iga e-poodnikul võtta kasutusele Google Analytics ja selle e-commerce tracker.
- Facebooki Pixeli kasutusele võtmine – Selleks, et saada maksimaalne kasu Facebooki reklaamiplatvormi võimalustest lisame e-poele Facebooki Pixeli koodi.
- SEO plugina kasutamine ja e-poe optimeerimine – enamus külastajaid, tehinguid ja käivet tuleb e-poodi läbi otsingumootori. Selleks, et sinu potentsiaalsed kliendid leiaksid su e-poe, pead teadma, kuidas oma lehel SEO seaded paika panna. Paigaldame SEO plugina ja vaatame, kuidas tootelehte optimeerida.
- Remarketingi kasutamine külastajate tagasi toomiseks e-poodi – Google Adsi ja Facebooki reklaamide puhul on võimalik e-poodi külastanud inimestele oma sõnumit näidata vastavalt sellele, mida nad sinu keskkonnas vaatasid. Annan sulle ülevaate, kuidas seda teha.
Koolitusel osalemiseks on vajalik:
- lauaarvuti või tahvelarvuti
- internetiühendus
- võimalusel 2 monitori
- klaviatuur ja hiir
Koolituse tulemus ja kasu osalejale:
- Koolituse läbinu teab kuidas ise oma e-pood tehniliselt üles seada ja hallata
Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee
Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse
Ootame osalema
Koolitaja Priit Kallas
Turundustreff.ee tiim