Skip to main content

Brit Mesipuu

Eestlaste internetikasutus – millises kanalis ja kui kaua ollakse ning mida tehakse? Mis on ajas muutunud ja millised on prognoosid tulevikuks?

Anni Kitsing ja Martin Paršin

Kuidas mõõta ja arvutada internetiturunduse tegevuste tulemuslikkust ning tasuvust?

Matis Metsala

Kuidas tulemusturundus (performance marketing) aitab reklaamikampaaniatele tehtud investeeringut mõõta ja optimeerida?

Matis Metsala ettekanne puudub

Andrus Purde

Kuidas automatiseerida ja lihtsustada korduvalt teostatavaid turundustegevusi? Kuidas automatiseerimisega turundus- ja müügiprotsessid liita ja efektiivsemaks ning dünaamilisemaks muuta?

Jaanika Luik

Millised on kvaliteetsed andmed ja mida teha nende saamiseks? Kuidas saada andmetest ja nende kvaliteedist parem ülevaade? Kuidas olemasolevate kliendiandmete kvaliteeti parandada?

Kadri Kiigema

Kuidas kasutada virtuaalreaalsust reklaamikampaanias, miks seda teha ja milliseid tulemusi see on andnud?

Kirke Metsa

Kuidas Boltis 30+ turul sotsiaalmeediat hallatakse ning mis postitused – muud häkid Bolti jaoks toimivad?

Kairi Killing

Millised on olnud turundustöös toimivad koostööprojektid mõjuisikutega (influenceritega)? Kuidas mõjutajaid läbimõeldult kampaaniatesse kaasata?

Tom Liivrand

Babahh video

Tagasi ettekannete lehele?

JAH