Skip to main content

Google Ads praktikum

kui soovid alustada Google Ads´i süsteemset kasutamist

18.04.2024, kell 10:00-15:00 Ajakirjandusmaja 4. korrus, Pärnu mnt. 67A, Tallinn

Google Adsi reklaam on kiireim tee nende inimesteni, kes just praegu otsivad Googlest sinu pakutavaid tooteid ja teenuseid. Google Ads keskkond võimaldab luua efektiivseid reklaamikampaaniaid ning jõuda õigete klientideni just siis kui seda ise soovid. 

Kui soovid alustada Google Ads´i süsteemsemat kasutamist tule osalema Google Ads praktikumis, mida viib läbi tippkoolitaja Priit Kallas.

Google Ads praktikum annab baasteadmised ja oskused, et luua tulemuslikke reklaamikampaaniaid.

Praktikumis käsitleme põhjalikult Google Ads’i olulisi tehnilisi ja sisulisi aspekte ning anname põhjalikke teadmisi platvormi olulistest funktsioonidest ja seadistustest. 

Google Ads praktikumi sisu

  • Google Adsi praktikumis käime algusest peale läbi kõik sammud, mida on vaja tulemusliku kampaania loomiseks. 
  • Selleks, et saaksid edaspidi reklaamide loomisega ise hakkama, teeme praktikumis valmis esimese otsingukampaania nii, et kõik seaded oleksid õigesti paigas. Sel juhul saad tulevikus näidiskampaaniast koopiaid teha ja ei pea muretsema, kas kõik asjad on õigesti paigas.

Konto loomine

  • Konto loomisega alustame täiesti algusest. Kui sul on juba konto olemas, siis võid teha katsetamiseks uue konto. Sobib ka, kui kasutad oma olemasolevat kontot, et selle seadeid paremaks kohendada. 
  • Praktikumis teeme sellised seadistused, mis aitavad kontot optimaalselt ja tulemuslikult kasutada.

Kampaaniate tüübid ja kategooriad

  • Google reklaamikampaaniad jagunevad erinevatesse kategooriatesse. Koolitusel vaatame läbi kõige tähtsamad kampaaniatüübid.

Otsingureklaamid ja märksõnade valimine

  • Otsingureklaamide aluseks on märksõnad, mida inimesed Googlesse sisestavad. 
  • Praktikumi käigus saad teada, kuidas valida märksõnu, mis võiksid su veebi tuua inimesi, kes ka tehinguni jõuavad. 
  • Kui märksõnad valitud, siis tuleb luua neile vastavad reklaamid, mis tooksid huvilise sinu veebikeskkonda ja paneksid ta tehingut sooritama. 
  • Kui kasutad reklaamide näitamisel valesid märksõnu, siis võivad reklaamikulud olla suured, aga tulu väike. Vaatame kuidas valedest märksõnadest hoiduda. 

Bännerkampaaniad ja videod

  • Google abil saab teha ka bännerikampaaniaid. Sinu reklaami näidatakse seal, kui käivad su kliendid. Kui näiteks mõni sinu klient loeb inglise keeles Forbes ajakirja, siis võib seal sees olla sinu reklaam eesti keeles, mis on just temale sihitud. 
  • Vaatame koos üle, mida pead tegema selleks, et bännerikampaaniad tooksid sulle tulemusi.

Automatiseeritud kampaaniad

  • Google on loonud ka kampaaniatüübi, mis püüab tehisintellekti abil sinu kliente tabada. Selle kampaaniatüübi puhul teeb Google masin enamus tööst sinu eest ära. Samas, kui seadistad selle kampaania valesti siis võib sinna kuluda palju raha ja tulemuseks on null tehingut.
  • Praktikumis käime läbi, kuidas seadistamisel mitte eksida ja teha õige seadistus.

Reklaamgrupid, kampaaniate struktureerimine

  • Oma töös näen sageli seda, et turundajad ei oska oma Google Adsi kampaaniaid õigesti struktureerida. See tähendab, et nad on teinud peaaegu kõik õigesti, aga tulemusi ei saavuta, kuna mõned kriitilised kohad on valesti seadistatud. 
  • Praktikumis saad teada, mida teha selleks, et reklaamiraha kaduma ei läheks.

Reklaamide loomine

  • Esimene reklaam, mille teed ei ole kunagi täiuslik. Teeme praktikumi käigus valmis reklaamid, mida saad edaspidi veel paremaks kohendada. 
  • Praktikumis teeme harjutusi, mis aitavad sul paremini aru saada, kuidas teha toimivaid reklaame. 
  • Efektiivsed reklaamid on Google Adsi tulemuste võti, aga enamus turundajad ei tea, kuidas neid teha. Saad teada millised on enamlevinud vead, mida turundajad teevad ja mida sellest õppida.

Reklaamilaiendid

  • Lisaks tekstidele on Google reklaamide seadistustes vaja panna paika ka reklaamilaiendid, mis võivad mitmekordistada sinu tulemusi. Tihti jätavad turundajad teadmatusest mitmed laienduste seaded tegemata ja saavad seeläbi konkurentidest kehvemaid tulemusi.
  • Praktikumis saad täpselt teada, mida vaja teha selleks, et saavutada maksimaalseid tulemusi.

Tulemuste mõõtmise seadistamine

  • Google Adsis reklaamide tegemise eesmärgiks on kliendi päring veebilehel või müük e-poes. Selleks, et oma kampaaniates just neile tulemustele keskenduda on vaja eraldi seadistada tulemuste mõõtmine. Kui sa seda ei tee, siis ei oska Google tehisintellekt sulle sobivaid kliente leida ja tulemused jäävad kesiseks.
  • Praktikumis seadistame tulemuste mõõtmiseks Google Analyticsi.

Google Analyticsi seadistamine ning Google Ads ja Analytics omavaheline sidumine

  • Tulemuste mõõtmiseks on vaja seadistada Google Analytics. Analytics mõõdab sinu veebis kokku soovitud tegevused. 
  • Järgmise sammuna tuleb Google Ads ja Analytics omavahel siduda ning tulemused reklaamikeskkonda tõmmata. 
  • Praktikumis teeme need tegevused läbi, siis teab Google täpselt, millised külastajad on kasumlikud ja millised lihtsalt uitajad.

Retargeting

  • Internetis ei tule tehing peaaegu kunagi esimesel külastusel. Müügitulemuste optimeerimiseks on vaja oma sõnumit korrata. Selle saavutamiseks saab võtta kasutusele Google Adsi ja Analytcsi kombinatsioonina toimiv taasturundamine. Näita oma reklaame ainult neile, kes sind juba tunnevad. 
  • Praktikumis vaatame, kuidas retargeting tööle panna ja millistel juhtudel on seda mõistlik tulemuste parandamiseks kasutada.

NB! Selleks, et saaksid osalemisest maksimaalse kasu, palun võta praktikumi kaasa laptop! Tahvelarvuti või mobiiltelefon ei ole piisav kõikide seadistuste kohapeal tegemiseks.

Google Ads praktikumis saad lühikese aja jooksul paika efektiivse süsteemi reklaamikampaaniate optimaalseks ja tulemuslikuks haldamiseks.

Ootame osalema

Priit Kallas ja Turundustreff.ee tiim

Koolitaja: Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust müügi, turunduse ja kliendisuhtluse alal. Ta on juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid ning omab suurepäraseid teadmisi uuenduslike rakenduste kasutamisest olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute võitmiseks.

Priit on koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma.

Priitu iseloomustab koolitajana eelkõige uuenduslikkus, proaktiivsus, tulemuslikkusele orienteeritud lahendused ja „näoga kliendipoole“ hoiak.

PROGRAMM

10.00 – 12.15 Koolituse I osa

12.15 – 13.00 Lõunapaus

13.00 – 15.00 Koolituse II osa

15.00 – 15.15 Koolituspäeva kokkuvõte, lõpetamine

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):

Koolitusele registreerumine kuni 04.03.2024 

  • üle 4 osaleja 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 05.03.2024- 13.03.2024 

  • üle 4 osaleja 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub käibemaks.

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis, elektroonilisi materjale, lõunat ja kohvipause.

Registreerimise tähtaeg:  13.03.2024

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisaküsimused: info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 13.03.2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi!     

Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

Ootame osalema

Turundustreff.ee tiim