Kutsume Sind internetiturunduse planeerimise online koolitusele, mis toimub veebikeskkonnas.

Online koolitus on põhjalik ja praktiline

  • Koolituse iseseisva töö maht on 12 tundi ja käsitleb kogu teemat terviklikult
  • Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
  • Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata

Internetiturunduse planeerimise online-koolitusel anname praktilisi nõuandeid, kuidas koostada internetiturunduse tegevusplaani. Anname sulle ka malli, mille abil saad digiturunduse tegevused erinevate kanalite vahele jaotada. Koolitusel vaatame läbi kõik tähtsamad internetiturunduse valdkonnad ja näitame, kuidas internetiturundust efektiivsemalt korraldada ja paremaid tulemusi saavutada.

Valdkonnad, mida internetiturunduse plaani koostamise koolitusel käsitleme, on:

  • Turundustegevuste süsteemne jaotamine erinevate kanalite vahel
  • Turundustegevuste eelarve koostamine
  • Veebilehe haldus ja uuendamine
  • Reklaam tasulistes kanalites, Google Ads, Facebook, Instagram ja muud
  • Sisuturunduse planeerimine ja käigus hoidmine
  • Sotsiaalmeedia haldamine ja igapäevane suhtlus
  • E-maili turundusega planeerimine
  • Tehnoloogiliste lahenduste kasutamine digiturunduses
  • Turundustegevuste mõõtmine ja analüüs Google Analyticsis

Koolitusel osalenu saab kasulikud teadmised järgmistes teemades:

  • Milliseid tegevusi teha, et täpsemalt saada teada klientide soove ja vajadusi ning kus kliendid internetikanalites paiknevad?
  • Millised digitaalse turunduse kanalid aitavad kiiremini müügitulemuseni jõuda ja millises mahus kanaleid kasutada?
  • Milliste tegevustega saad kliendid ostuprotsessis tehingu poole liikuma ja teenusepakkujaga kontakti võtma?
  • Millised tegevused aitavad suurendada veebilehe külastusi oluliste sihtgruppide seas?
  • Mida teha, et otsingumootorite kaudu rohkem külastusi saada ja need kontaktideks pöörata?
  • Kuidas ja kui palju on otstarbekas aktiveerida tarbijaid sotsiaalmeedias, et suurendada tehingute arvu?
  • Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid ja millises proportsioonis on mõistlik kasutada?
  • Millised tegevused aitavad koguda kliendikontake ja mida teha klientidega, kes ei ole hetkel veel valmis Teie teenust tarbima?
  • Milliseid tegevusi ja kui palju on vaja meiliturunduses?
  • Kuidas Remarketingi/Retargetingi süsteemselt kasutada? Google Ads, Facebook, Instagram.
  • Digitaalse turunduse tegevuste mõõtmine, milliseid mõõdikuid kasutada, mida mõõta ja kuidas mõõtmistulemusi analüüsida?
  • Kui suur peaks olema digitaalse turunduse aastaeelarve?
  • Milline peaks olema digiturunduse eelarve jaotus erinevate kanalite vahel?

Koolitaja Priit Kallas annab sellel koolitusel edasi oma aastatepikkuse praktilise ja tulemusterohke kogemuse.

Ootame online koolitusele uusi teadmisi omandama!

Turundustreff.ee

Koolituse lõpetajale väljastame TurundusTreff.ee Tunnistuse vastavalt 01.07.15 jõustunud Täiskasvanute koolituse seadusele. TurundusTreff.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr.181377)

Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner!

Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN 

Lisaküsimuste korral palun kirjutage info@turundustreff.ee Vastame kiiresti!

Ootame online koolitusele uusi teadmisi omandama
Turundustreff.ee tiim

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru