PROGRAMM
09.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 – 12.15
TEEMA: Veebilehe optimeerimine ja sellele sisu loomine – kuidas olla otsingumootorites konkurentidest eespool?
Internetiturunduse vundamendiks on veebileht. Veebilehe kõige olulisemaks külastajate allikaks on Google otsingumootor. Google tahab näidata otsijatele neid tulemusi, millel olev kvaliteetne sisu rahuldab nende vajadused.
Veebilehe optimeerimise ehk SEO (search engine optimization) osas käsitleme järgmisi teemasid:
- Millised on veebilehe optimeerimise võimalused sinu veebilehel?
- Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
- Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?
TEEMA: Google Ads reklaamid – kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu?
Üks kiiremaid viise, kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu, on reklaamide kuvamine Google otsingumootoris.
Google Ads on vahend, mida oskuslikult kasutades saad kohe oma veebilehele külastajaid, kes esitavad päringuid või sooritvad oste e-poes. Lisaks otsingureklaamidele vaatame ka Google Adsi bännerreklaamide võimalusi.
Koolituse käigus saad teada:
- Kuidas luua Google Adsis toimivaid otsingukampaaniaid?
- Kuidas bänneri kampaaniaid seadistada?
- Kuidas kasutada remarketingi võimalusi selleks, et muuta efektiivsemaks nii bännerid kui reklaamid otsingus?
12.15-13.00 Lõuna
13.00-16.00
TEEMA: Facebook ja teised sotsiaalmeedia kanalid – millal, kuidas ja mis kanaleid internetiturunduses kasutada?
Turundus ja reklaam sotsiaalmeedias on olnud viimastel aastatel kuum teema. Facebook, Instagram, Linkedin ja teised kanalid toimivad nii suhtluskanalitena kui ka reklaamipindadena.
Koolitusel anname juhiseid, milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutada, kuidas neis levi tekitada ja millisel juhul pöörduda tasulise reklaami poole ja vastame järgmistele küsimustele:
- Kuidas toimetada ettevõtte lehega Facebookis ja huvilisi kaasata?
- Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
- Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades? (Instagram, Twitter, Linkedin jne).
Vahepeal on ka energiapaus
TEEMA: Meiliturundus – kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni?
Meiliturundus on üks tähtsamaid kanaleid paljude ettevõtete turundustegevustes. Pannes kokku toimiva meiliturunduse plaani on võimalik saavutada tulemusi, mida peaaegu ükski teine kanal ei suuda ületada.
Koolitusel vaatame läbi, kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni ja täpsemalt läbime järgnevad teemad:
- Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatel linkidel klikitakse?
- Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?
- Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?
TEEMA: Google Analytics – kuidas turundus- ja reklaamitegevusi mõõta?
Google Analytics on vahend, mida kasutavad peaaegu kõik turundajad oma veebilehtedel digiturunduse tulemuste mõõtmisel. Analytics annab sulle ülevaate sellest, mis toimib ja millistesse kanalitesse panustatud eelarvet võiks mujal paremini kasutada.
Koolituse Google Analyticsi osas anname sulle ülevaate statistikavahendi kõige olulisematest funktsioonidest:
- Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
- Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida, et vähima ajaga saada kätte kõige tähtsam info?
- Kuidas Google Analytics siduda teiste Google vahenditega. Kuidas luua Google Ads, Search Console ja remarketingi liste?
16.00 Koolituse lõpp