Kutsume Sind Internetiturunduse planeerimise koolitusele.
Internetiturunduse planeerimise koolitus on mõeldud Sulle kui:

  1. Töötad organisatsioonis turundusega (turundusjuht, turundusspetsialist) ja sinu eesmärgiks on kasvatada ettevõtte tulemusi läbi efektiivse turunduse ja kommunikatsiooni.
  2. Osaled ettevõtte juhtimises (juhtkonnaliige, müügijuht) ja sinu jaoks on oluline aru saada, millised turundustegevused aitavad seatud strateegilisi eesmärke täita.
  3. Tahad teada, mida oma turunduse ja kommunikatsiooniga tegelevatelt partneritelt ja allhankijatelt nõuda.

Koolituse käigus aitame seada eesmärke ja koostada internetiturunduse tegevusplaani. Anname sulle ka malli, mille abil saad oma töö digiturunduse erinevate kanalite vahele jaotada. Koolitusel vaatame läbi kõik tähtsamad valdkonnad ja näitame, kuidas internetiturundust efektiivsemalt korraldada ja paremaid tulemusi saavutada.

Valdkonnad, mida internetiturunduse plaani koostamise koolitusel käsitleme, on:

  • Veebilehega haldus ja uuendamine
  • Reklaam tasulistes kanalites, Google Ads, Facebook, Instagram ja muud
  • Sisuturundusega planeerimine ja käigus hoidmine
  • Sotsiaalmeediaga haldamine ja igapäevane suhtlus
  • E-maili turundusega planeerimine
  • Tehnoloogiliste lahenduste kasutamine digiturunduses
  • Turundustegevuste mõõtmine ja analüüs Google Analyticsis
  • Turundustegevuste eelarve koostamine näidetega

Koolitusel osalenu saab kasulikud teadmised järgmistes teemades:

  • Milliseid tegevusi teha, et täpsemalt saada teada klientide soove ja vajadusi ning kus nad internetikanalites paiknevad?
  • Millised digitaalse turunduse kanalid aitavad kiiremini müügitulemuseni jõuda ja millises mahus kanaleid kasutada?
  • Milliste tegevustega saada kliendid ostuprotsessis tehingu poole liikuma ja teenusepakkujaga kontakti võtma?
  • Millised tegevused aitavad suurendada veebilehe külastusi oluliste sihtgruppide seas?
  • Mida teha, et otsingumootorite kaudu rohkem külastusi saada ja need kontaktideks pöörata?
  • Kuidas ja kui palju on otstarbekas aktiveerida tarbijaid sotsiaalmeedias, et suurendada tehingute arvu?
  • Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid ja millises proportsioonis on mõistlik kasutada?
  • Millised tegevused aitavad koguda kliendikontake ja mida teha klientidega, kes ei ole hetkel veel valmis Teie teenust tarbima?
  • Milliseid tegevusi ja kui palju on vaja meiliturunduses?
  • Kuidas Remarketingi/Retargetingi süsteemselt kasutada? Google Ads, Facebook, Instagram.
  • Digitaalse turunduse tegevuste mõõtmine, milliseid mõõdikuid kasutada, mida mõõta ja kuidas mõõtmistulemusi analüüsida?
  • Kui suur peaks olema digitaalse turunduse aastaeelarve?
  • Milline peaks olema digiturunduse eelarve jaotus erinevate kanalite vahel?

Koolitusel aitab tunnustatud internetiturunduse asjatundja Priit Kallas seada Sinu organisatsiooni internetiturunduse tegevuste eesmärke ja koostada vastava tegevusplaani. 

Kui soovid eelnevalt mõne teema tõstatada, mis oleks Sinu jaoks koolitusel eriti tähtis, siis palun kirjuta meile info@turundustreff.ee . Käsitleme seda Meistriklassis kindlasti.

NB! Kui osaled mitmes TurundusTreff Meistriklassis, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Ads, Google Analytics, Reklaam Facebookis, Digiturunduse plaani koostamine, SEO ja Emaili turunduse meistriklassid, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru