Skip to main content

Kutsume Sind internetiturunduse planeerimise koolitusele.

Koolitusel anname praktilisi nõuandeid, kuidas koostada internetiturunduse tegevusplaani. Anname sulle ka malli, mille abil saad digiturunduse tegevused erinevate kanalite vahele jaotada. Koolitusel vaatame läbi kõik tähtsamad internetiturunduse valdkonnad ja näitame, kuidas internetiturundust efektiivsemalt korraldada ja paremaid tulemusi saavutada.

Valdkonnad, mida internetiturunduse plaani koostamise koolitusel käsitleme, on:

  • Turundustegevuste süsteemne jaotamine erinevate kanalite vahel
  • Turundustegevuste eelarve koostamine
  • Veebilehe haldus ja uuendamine
  • Reklaam tasulistes kanalites, Google Ads, Facebook, Instagram ja muud
  • Sisuturunduse planeerimine ja käigus hoidmine
  • Sotsiaalmeedia haldamine ja igapäevane suhtlus
  • E-maili turundusega planeerimine
  • Tehnoloogiliste lahenduste kasutamine digiturunduses
  • Turundustegevuste mõõtmine ja analüüs Google Analyticsis

Koolitusel osalenu saab kasulikud teadmised järgmistes teemades:

  • Milliseid tegevusi teha, et täpsemalt saada teada klientide soove ja vajadusi ning kus kliendid internetikanalites paiknevad?
  • Millised digitaalse turunduse kanalid aitavad kiiremini müügitulemuseni jõuda ja millises mahus kanaleid kasutada?
  • Milliste tegevustega saad kliendid ostuprotsessis tehingu poole liikuma ja teenusepakkujaga kontakti võtma?
  • Millised tegevused aitavad suurendada veebilehe külastusi oluliste sihtgruppide seas?
  • Mida teha, et otsingumootorite kaudu rohkem külastusi saada ja need kontaktideks pöörata?
  • Kuidas ja kui palju on otstarbekas aktiveerida tarbijaid sotsiaalmeedias, et suurendada tehingute arvu?
  • Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid ja millises proportsioonis on mõistlik kasutada?
  • Millised tegevused aitavad koguda kliendikontake ja mida teha klientidega, kes ei ole hetkel veel valmis Teie teenust tarbima?
  • Milliseid tegevusi ja kui palju on vaja meiliturunduses?
  • Kuidas Remarketingi/Retargetingi süsteemselt kasutada? Google Ads, Facebook, Instagram.
  • Digitaalse turunduse tegevuste mõõtmine, milliseid mõõdikuid kasutada, mida mõõta ja kuidas mõõtmistulemusi analüüsida?
  • Kui suur peaks olema digitaalse turunduse aastaeelarve?
  • Milline peaks olema digiturunduse eelarve jaotus erinevate kanalite vahel?

NB! Kui osaled mitmel TurundusTreff koolitusel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Adwords, Google Analytics, Turundus Facebookis, Internetiturunduse plaani  koostamine, SEO ja Emaili turunduse koolitused, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru