Skip to main content

KOHATURUNDUSE VEEBISEMINAR

Koolitaja turunduse professor Andres Kuusik

09.05.2024 kell 10-13.15 Zoomi keskkonnas

Kutsume ajakohasele, praktilisele, uusi ideid ja inspireerivaid mõtteid loovale veebiseminarile “Kuidas kohaturundusega suurendada asukoha atraktiivsust?”, mis on mõeldud otsustajatele ja tegijatele kes kohaturundust igapäevaselt ellu viivad . 

Ainulaadsel veebiseminaril käsitletavad teemad:

  1. Millised on kohaturunduse võimalused suurendada asukoha atraktiivsust elanike, ettevõtete, investorite ja turistide silmis?
  2. Millised eristumise strateegiad aitavad tõsta konkurentsivõimet tähelepanu, ressursside ja inimeste pärast? Mida võtta aluseks ja kuidas jõuda eristumise strateegiani?
  3. Millised turundustegevused aitavad asukohta meelitada ligi uusi elanikke ja hoida olemasolevaid?
  4. Kuidas edendada asukohas kogukonna-, uhkuse-, ja kuuluvustunnet?
  5. Mida silmas pidada kohaturunduse teostamisel praeguses ebastabiilses geopoliitilises olukorras?
  6. Millised on võimalused teha kohaturundust väiksema turunduseelarvega?
  7. Kuidas kohaturundus Eesti eri piirkondades täna toimib?
  8. Kas ja kuidas väljatöötatud strateegia, positsioneerimine, bränding, narratiivid, sloganid, sõnumid, turunduskanalite valik on andnud soovitud tulemusi?
  9. Mida peaks Eesti omavalitsused tänases olukorras kohaturunduses muutma?

Täpsemalt käsitleme järgnevaid alateemasid:

– Olemasolevate tegevuste analüüs ja järeldused

– Eesmärgistamine ja fookus sihtrühmale või sihtrühmadele 

– Bränding (kuvand, maine, ettekujutus potentsiaalse sihtrühma peas)

– Positsioneerimine

– Sõnumid vastavalt sihtrühmadele (elanikud, ettevõtlus/ettevõtted/investorid ja turistid) 

– Kommunikatsioon ja turunduskanalid

– enim tehtavad vead kohaturunduse tegevustes

Formaat on loeng ja osalejate omavahelised kogemuste jagamised arutelu vormis. 

Koolitaja on Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja, turunduse professor

Registreerumise tähtaeg on 2. Mail.

Ootame osalema, et lühikese aja jooksul saada ajakohane ülevaade olulisematest teemadest kohaturunduses.

Turundustreff.ee tiim

10:00-12:15 I OSA

Arutame, mis teeb Canva PROst nii erakordse disainitööriista ja kuidas see sinu elu lihtsamaks muudab.

Räägime Canva PRO kasutusvõimalustest ja millised autoriõigused kohalduvad Canva PRO materjalide kasutamisele.

Lisame sinu kaubamärgi värvipaleti Canvasse ja loome minimalistliku brand kiti ehk stiiliraamatu, millest saab sinu brändi visuaalse keele vundament.

12:15-13:00 LÕUNA

13:00-14:30 II OSA

Praktiline töö Canva PRO porgrammiga

  • Koostame ja kujundame sinu brändi turundusmaterjalide alusdokumentide panga – flaierid, trükised, sotsiaalmeedia postitused, hinnapakkumised, slaidid.
  • Loome lühivideo – story ja reels.
  • Õpime, kuidas luua Canva PRO abil QR koodi ja mis asi on ning kus kasutada Mockupse?

14:30-14:45 PAUS

14:45-16:00 III OSA

Jätkame praktilise tööga.

  • Vaatame äppide võimalusi Canvas ja avastame nende läbi lisafunktsionaalsusi
  • Õpime kuidas Canva PROs meeskonnatööd organiseerida. 

16.00- 16:15  KOOLITUSPÄEVA LÕPP

Võtame kokku päevajooksul omandatu. Vastan küsimustele, mis sul on tekkinud.

KOOLITUSE KORRALDUS:

Koolitus on praktiline, kuid sisaldab ka loenguid ja arutelusid. 

KOOLITUSELE VÕTA KAASA OMA SÜLEARVUTI

KOOLITAJA

Andres Kuusik

Andres Kuusik on lõpetanud 1997. aastal Tartu Ülikooli majandusteaduskonna ning kaitsnud samas 2005. aastal teadusmagistri- ja 2011. aastal doktorikraadi.
Andres on töötanud Tartu Ülikoolis teaduri, lektori, dotsendi ja kaasprofessorina ning alates 2022. aastast on ta turunduse professor. Oma uurimistöös on Kuusik keskendunud kliendilojaalsusele, turunduskommunikatsiooni optimeerimisele ja kohaturundusele.

Andres Kuusik on 15 aastat juhtinud majandusteaduskonnas turunduse õppetooli ning aastatel 2015–2017 oli ta ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja. Enne Tartu Ülikooli töötas ta erasektoris mitmel turundusega seotud ametikohal, spetsialistist turundusjuhini.

Kuusikut iseloomustab ühiskondlik aktiivsus. Ta on ellu kutsunud Tartu Ülikooli üliõpilastele mõeldud turundusklubi ja Delta majanduskonverentsi ning tema algatatud on Baltikumi suurim ärifestival Startup Day.

Praegu juhib Kuusik teadusmahukate iduettevõtete mentorprogrammi CDL-Estonia ning kuulub majandusteaduskonna vilistlasühingu Hermes juhatusse ja Tartu valla volikokku, kus ta on hariduskomisjoni aseesimees.

HINNAKIRI

Seminar on tasuline ja soodushind ühele osalejale on 149.- eurot+km (registreerumisel kuni 26.04.2024)

Perioodil 27.04 kuni 03.05.2024 registreerunutele on osalemise maksumus 179.-+km.

Seminarile eelregistreerumise tähtaeg on 03. mai 2024

Veebiseminar on järelvaadatav 20 päeva peale selle reaalajas toimumist.

Tasumine: arve alusel, mille peale registreerumist Teile saadame.

Lisaküsimuste korral kirjutage: info@areng.ee

Ootame osalema, et lühikese aja jooksul saada ajakohane ülevaade olulisematest teemadest kohaturunduses.

Turundustreff.ee  tiim