KOHATURUNDUSE VEEBISEMINAR
Koolitaja turunduse professor Andres Kuusik
Koolitaja turunduse professor Andres Kuusik
Kutsume ajakohasele, praktilisele, uusi ideid ja inspireerivaid mõtteid loovale veebiseminarile “Kuidas kohaturundusega suurendada asukoha atraktiivsust?”, mis on mõeldud otsustajatele ja tegijatele kes kohaturundust igapäevaselt ellu viivad .
Ainulaadsel veebiseminaril käsitletavad teemad:
Täpsemalt käsitleme järgnevaid alateemasid:
– Olemasolevate tegevuste analüüs ja järeldused
– Eesmärgistamine ja fookus sihtrühmale või sihtrühmadele
– Bränding (kuvand, maine, ettekujutus potentsiaalse sihtrühma peas)
– Positsioneerimine
– Sõnumid vastavalt sihtrühmadele (elanikud, ettevõtlus/ettevõtted/investorid ja turistid)
– Kommunikatsioon ja turunduskanalid
– enim tehtavad vead kohaturunduse tegevustes
Formaat on loeng ja osalejate omavahelised kogemuste jagamised arutelu vormis.
Koolitaja on Andres Kuusik, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna turunduse õppetooli juhataja, turunduse professor
Ootame osalema, et lühikese aja jooksul saada ajakohane ülevaade olulisematest teemadest kohaturunduses.
Turundustreff.ee tiim
10:00-12:15 I OSA
Arutame, mis teeb Canva PROst nii erakordse disainitööriista ja kuidas see sinu elu lihtsamaks muudab.
Räägime Canva PRO kasutusvõimalustest ja millised autoriõigused kohalduvad Canva PRO materjalide kasutamisele.
Lisame sinu kaubamärgi värvipaleti Canvasse ja loome minimalistliku brand kiti ehk stiiliraamatu, millest saab sinu brändi visuaalse keele vundament.
12:15-13:00 LÕUNA
13:00-14:30 II OSA
Praktiline töö Canva PRO porgrammiga
14:30-14:45 PAUS
14:45-16:00 III OSA
Jätkame praktilise tööga.
16.00- 16:15 KOOLITUSPÄEVA LÕPP
Võtame kokku päevajooksul omandatu. Vastan küsimustele, mis sul on tekkinud.
KOOLITUSE KORRALDUS:
Koolitus on praktiline, kuid sisaldab ka loenguid ja arutelusid.
KOOLITUSELE VÕTA KAASA OMA SÜLEARVUTI
Andres Kuusik on 15 aastat juhtinud majandusteaduskonnas turunduse õppetooli ning aastatel 2015–2017 oli ta ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja. Enne Tartu Ülikooli töötas ta erasektoris mitmel turundusega seotud ametikohal, spetsialistist turundusjuhini.
Kuusikut iseloomustab ühiskondlik aktiivsus. Ta on ellu kutsunud Tartu Ülikooli üliõpilastele mõeldud turundusklubi ja Delta majanduskonverentsi ning tema algatatud on Baltikumi suurim ärifestival Startup Day.
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
Koolitusele registreerumine kuni 23.09.2024
üle 4 osaleja 139 EUR
2-3 osalejat 169 EUR
1 osaleja 199 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 24.09.2024 – 02.10.2024
üle 4 osaleja 169 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub KM
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist ja elektroonilisi materjale
Registreerimise tähtaeg: 02.oktoober 2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 02.oktoober 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.