Skip to main content

Positsioneerimise, Eristumise, Konkurentsieelise seminar

Koolitaja turunduse professor Andres Kuusik

05.11.2024 kell 10-15 Ajakirjandusmaja 4.korrusel, Pärnu mnt. 67A, Tallinn ja Zoomi veebikeskkonnas

Kutsume ainulaadsele seminarile kus käsitleme süsteemselt ja põhjalikult, kuidas ettevõtted saavad eristuda, luua seeläbi konkurentsieeliseid ning suurendada kasumlikkust, arendades unikaalseid ja väärtuslikke tooteid või teenuseid, mida kliendid hindavad ja mille eest nad on nõus rohkem maksma.

Seminaril leiate praktilisi näiteid ja tööriistu ning väärtuslikke teadmisi, mis aitavad teie ettevõttel säilitada või saavutada eristuv konkurentsieelis.

Praktilise seminari peamised teemad on:

  1. Turu- ja kliendianalüüs, klientide tegelike vajaduste tundmine – Kuidas põhjalikult uurida oma turgu ja mõista sihtklientide vajadusi, eelistusi ja käitumist? Kuidas leida võimalusi pakkuda midagi unikaalset, mis rahuldab kliendi konkreetseid vajadusi paremini kui konkurendid? Analüüsime, mis on praegune olukord ja kuidas eristumine aitab just teie klientidele vajadusi rahuldada?
  2. Unikaalsus ja väärtuspakkumine – Millised on brändi, ettevõtte, toote või teenuse unikaalsuse leidmise tehnikad ja tööriistad? Kuidas väärtuspakkumine rõhutab unikaalseid omadusi ja eeliseid, mis muudavad pakkumise eristuvaks ja atraktiivseks?
  3. Toodete ja teenuste eristumisfaktorid – Kuidas arendada tooteid või teenuseid, mis pakuvad tarbijatele olulist lisaväärtust ja eristuvad konkurentide poolt pakutavast? Eristumisfaktoriks võivad olla toote/teenuse omadused, kvaliteet, disain, brändi kuvand, klienditeenindus või muu oluline aspekt.
  4. Innovatsioon ja pidev täiustamine, muutuvate turutingimustega kohanemine – Millised on kasulikud näited uute tehnoloogiate, tootmisprotsesside, turundusmeetodite või ärimudelite arendamisest või kohandamisest muutuvate turutingimustega?
  5. Tugev brändikogemus ja klientide teadlikkus: Kuidas luua, edendada ja mõõta tugevat brändi, mis peegeldab unikaalset väärtuspakkumist ja eristumisfaktoreid? Milline  turunduskommunikatsioon toetab positiivset kuvandit ja suurendab klientide teadlikkust, lojaalsust, ostuotsuseid?
  6. Eristumise ja unikaalsuse mõõtmine: Kuidas mõõta ja optimeerida unikaalsust, eristumist, konkurentsiolukorda ?
  7. Konkurentsieelise ja finantstulemuste seosed: Kuidas analüüsida konkurentsieelise ja finantstulemuste seoseid ning mis loob klientidele väärtust ja ning tõstab ettevõtte kasumlikkust? Milliseid finantsaruandeid kasutada? 

Koolitaja Andres Kuusik on Tartu Ülikooli turundusprofessor, kes juhib globaalse mentorprogrammi Creative Destruction Lab Eesti haru ning on Baltikumi suurima ettevõtlusfestivali sTARTUp Day ellukutsuja.

Ootame osalema

Urmas Kõiv, seminari produtsent, Turundustreff.ee asutaja ja juht

Andres Kuusik, koolitaja, Tartu Ülikooli turundusprofessor

KOOLITAJA

Andres Kuusik

Andres Kuusik on lõpetanud 1997. aastal Tartu Ülikooli majandusteaduskonna ning kaitsnud samas 2005. aastal teadusmagistri- ja 2011. aastal doktorikraadi.
Andres on töötanud Tartu Ülikoolis teaduri, lektori, dotsendi ja kaasprofessorina ning alates 2022. aastast on ta turunduse professor. Oma uurimistöös on Kuusik keskendunud kliendilojaalsusele, turunduskommunikatsiooni optimeerimisele ja kohaturundusele.

Andres Kuusik on 15 aastat juhtinud majandusteaduskonnas turunduse õppetooli ning aastatel 2015–2017 oli ta ülikooli ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja. Enne Tartu Ülikooli töötas ta erasektoris mitmel turundusega seotud ametikohal, spetsialistist turundusjuhini.

Kuusikut iseloomustab ühiskondlik aktiivsus. Ta on ellu kutsunud Tartu Ülikooli üliõpilastele mõeldud turundusklubi ja Delta majanduskonverentsi ning tema algatatud on Baltikumi suurim ärifestival Startup Day.

Praegu juhib Kuusik teadusmahukate iduettevõtete mentorprogrammi CDL-Estonia ning kuulub majandusteaduskonna vilistlasühingu Hermes juhatusse ja Tartu valla volikokku, kus ta on hariduskomisjoni aseesimees.

HINNAKIRI

Seminaril on võimalik osaleda saalis või veebikeskkonnas. Registreerumisel palume Teil
vastav soov ja valik kirja panna.

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
Koolitusele registreerumine kuni 21.10.2024
üle 4 osaleja 139 EUR
2-3 osalejat 169 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 22.10.2024 – 29.10.2024
üle 4 osaleja 169 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist ja elektroonilisi materjale
Registreerimise tähtaeg: 29.oktoober 2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 29.oktoober 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.