PROGRAMM

10.00-12.00 I osa TURUNDUSANALÜÜSI SÜSTEEMNE TEOSTAMINE

  • Kuidas turundusanalüüsi süsteemselt planeerida ja igapäevaselt teostada?
  • Mis komponentidest turundusanalüüs koosneb? Millisest analüüsist on kasu ja millisest mitte?
  • Millise konkurentsieelise annab turundusanalüüs sinu ettevõttele ja selle toodetele/teenustele? Kuidas kasutada turundusanalüüsist tekkivat konkurentsieelist?
  • Mis andmed on olulised, kuidas neid koguda ja kuidas andmete kvaliteeti parandada?
  • Millised on õpetlikud näited turundusanalüüsi läbiviimisest Eesti ettevõtetes?

12.00- 12.45 Lõunapaus

12.45- 14.15 II osa PERSONAALNE KLIENDISUHTLUS JA LOJAALSUSPROGRAMMID

  • Kuidas alustada personaalse kliendisuhtlusega?
  • Mida on vaja teada klientidest (nii olemasolevatest kui uutest), kuidas jõuda päriselt personaalse kliendisuhtluseni?
  • Millised lojaalsusprogrammid annavad häid tulemusi?
  • Mis võtted panevad lojaalsusprogrammi tööle?

14.15- 14.30 Paus

14.30-16.00 III osa TURUNDUSTEGEVUSTE MÕÕTMINE

  • Kuidas turunduse mõõdikud määrata ja rakendada?
  • Mida tasub turunduses mõõta?
  • Kuidas teha kampaaniad rahas mõõdetavaks ja kuidas sellest õppida?
  • Kuidas turunduse mõõtmine aitab teha järjest parema tulemusega kampaaniaid?

KOOLITUSPÄEVA KOKKUVÕTE: Milliseid tööriistu kasutada turundusanalüüsiks, kliendiandmete töötlemiseks, kampaaniate tulemuslikkuse mõõtmiseks, eelarve planeerimiseks ja jälgimiseks?

16.00 koolituspäeva lõpp

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru