PROGRAMM
10.00-12.00 I osa TURUNDUSANALÜÜSI SÜSTEEMNE TEOSTAMINE
- Kuidas turundusanalüüsi süsteemselt planeerida ja igapäevaselt teostada?
- Mis komponentidest turundusanalüüs koosneb? Millisest analüüsist on kasu ja millisest mitte?
- Millise konkurentsieelise annab turundusanalüüs sinu ettevõttele ja selle toodetele/teenustele? Kuidas kasutada turundusanalüüsist tekkivat konkurentsieelist?
- Mis andmed on olulised, kuidas neid koguda ja kuidas andmete kvaliteeti parandada?
- Millised on õpetlikud näited turundusanalüüsi läbiviimisest Eesti ettevõtetes?
12.00- 12.45 Lõunapaus
12.45- 14.15 II osa PERSONAALNE KLIENDISUHTLUS JA LOJAALSUSPROGRAMMID
- Kuidas alustada personaalse kliendisuhtlusega?
- Mida on vaja teada klientidest (nii olemasolevatest kui uutest), kuidas jõuda päriselt personaalse kliendisuhtluseni?
- Millised lojaalsusprogrammid annavad häid tulemusi?
- Mis võtted panevad lojaalsusprogrammi tööle?
14.15- 14.30 Paus
14.30-16.00 III osa TURUNDUSTEGEVUSTE MÕÕTMINE
- Kuidas turunduse mõõdikud määrata ja rakendada?
- Mida tasub turunduses mõõta?
- Kuidas teha kampaaniad rahas mõõdetavaks ja kuidas sellest õppida?
- Kuidas turunduse mõõtmine aitab teha järjest parema tulemusega kampaaniaid?
KOOLITUSPÄEVA KOKKUVÕTE: Milliseid tööriistu kasutada turundusanalüüsiks, kliendiandmete töötlemiseks, kampaaniate tulemuslikkuse mõõtmiseks, eelarve planeerimiseks ja jälgimiseks?
16.00 koolituspäeva lõpp