Skip to main content

Koroonakriisi survel on paljud ettevõtted pidanud suurendama e-poe osa kaupade ja teenuste müügis.

Kui soovid internetis e-poe kaudu saada müügitulemusi võimalikult kiiresti, siis ära rapsi huupi, vaid rakenda parimaid praktikaid kohe algusest peale.

11.juunil toimuval virtuaalkoolitusel vaatame üle kõik tähtsamad valdkonnad ja parimad praktikad, mida kaupmehe või teenusepakkujana pead teadma e-poodi majandades.

E-poe tehniline lahendus

Koolitusel vaatame üle peamised e-poe tehnilised lahendused.

Kui oled alles alustamas, siis saad valida endale sobiva platvormi.

Juba tegutseva e-poe puhul saad teada, millised alternatiivid on olemas juhul, kui tulevikus tekib vajadusi, mida Sinu praegune e-poe platvorm ei lahenda.

Lisaks e-poe tarkvarale käsitleme koolitusel ka maksete sooritamise ja transpordi organiseerimise tehnilisi lahendusi. Vaatame peamisi võimalusi, mida saad Eestis ja mujal maailmas kasutada:

  • WordPress + Woocommerce
  • Magento
  • Voog, Shopify
  • Fienta
  • Maksekeskus
  • Maksa arvega

E-poe peamised põhimõtted ja kasutatavus

Sinu klientide jaoks on kõige tähtsam e-poe kasutamise mugavus. Koolitusel vaatame üle, millised on peamised e-poe kasutamise probleemid klientide jaoks ja kuidas kasutusmugavust suurendada:

  • ostu vormistamisel
  • kaupade esitamisel
  • e-poe kasutamisel mobiilis

Kes sinu käest ostab? Milline on Sinu kõige parema kliendi profiil?

Kui sa tahad rohkem müüa, siis sa pead teadma, kellele sa müüd. Pane kokku oma kõige parema kliendi profiil. E-poe haldamisel lähtu sellest, et kõik, mida sa teed oleks suunatud just temale.

Koolitusel vaatame koos, kuidas kliendiprofiili loomisega hakkama saada ja seda oma töös kasutada.

  • Intervjuude küsimused, mida sul on vaja oma kliendi käest küsida
  • Sihtgrupi kirjeldamine nii, et saaksid selle abil oma e-poe materjale luua

Tootekirjeldused ja sisuturundus loovad konkurentsieelist

Sinu eelis konkurentide ees tuleb sinu eristumisest ja erilisusest ning sellest kuidas klientidele oma tooteid/teenuseid esitad. Sama kaupa võib kirjeldada väga erinevalt ja koolitusel räägime põhjalikult:

  • mida on vaja silmas pidada toodete/teenuste kirjelduste kirjutamisel, piltide ja videote lisamisel?

Samuti ei ole e-pood ainult tooted/teenused. Kliendid vajavad abi otsuste langetamisel, see on turunduse element, milles enamus e-poode ei ole piisavalt tööd teinud ja sul oleks konkurentsieelis, kui täidad olemasolevad tühimikud:

  • tootekirjelduste loomisel
  • pildimaterjali kasutamisel
  • toodete näitamisel videotes

abistava sisumaterjali loomisel

Tootekirjeldused ja sisuturundus loovad konkurentsieelist

Sinu eelis konkurentide ees tuleb sinu eristumisest ja erilisusest ning sellest kuidas klientidele oma tooteid/teenuseid esitad. Sama kaupa võib kirjeldada väga erinevalt ja koolitusel räägime põhjalikult:

  • mida on vaja silmas pidada toodete/teenuste kirjelduste kirjutamisel, piltide ja videote lisamisel?

Samuti ei ole e-pood ainult tooted/teenused. Kliendid vajavad abi otsuste langetamisel, see on turunduse element, milles enamus e-poode ei ole piisavalt tööd teinud ja sul oleks konkurentsieelis, kui täidad olemasolevad tühimikud:

  • tootekirjelduste loomisel
  • pildimaterjali kasutamisel
  • toodete näitamisel videotes

abistava sisumaterjali loomisel

Otsingreklaamide kasutamine E-poodi ostjate saamiseks

Kohe esimesel päeval, kui sa oma e-poe käima paned, alustad juba toimivas poes kampaaniaga või lisad uue tootegrupi, siis ei tea keegi, et see olema on. Kuidas jõuda uute asjadega võimalikult kiiresti oma potentsiaalse kliendi silma alla.

Üks kiiremaid meetodeid selleks on reklaam Google’is. Vaatame otsingreklaamide kasutamist ostjate saamiseks. Lisaks käime üle ka Google Adsi bännerivõrgustiku võimalused ja remarketingi:

  • Otsingureklaamid
  • Bännerreklaamid
  • Tehingute mõõtmine ja seadistamine
  • Remarketingi Google Adsis kasutamine
  • Remarketingi kasutamine klientide tagasi toomiseks

Remarketing listid e-poodides kasutamiseks

Facebooki ja sotsmeedia kasutamine E-poodi ostjate saamiseks

Facebooki kasutamisel e-poe turundamisel on oma salarelvad, mida paljud ei kasuta. Facebooki Pixel ja Product Catatalog on vahendid, mis peavad olema sinu, teadliku e-poe pidaja arsenalis.

Enamus turundajatest kasutab vaid murdosa Facebooki reklaamiplatvormi võimalusetest. Koolituse käigus saad ülevaate vahenditest, mida oma e-poe turundamisel kasutama hakata:

  • tehingute mõõtmisel
  • tehingute sihtimisel
  • tulemuste mõõtmisel Google Analyticsis

meiliaadresside kasutamisel Facebooki ja Instagrami reklaamides

Meiliturundus on paljude e-poodide kõige suuremaks müügikanaliks

Meiliturundus ei too tulemusi üle öö, aga sellega peaksid hakkama tegutsema kohe praegu. Vaatame üle peamised meiliturunduse võimalused, mida e-poe puhul kasutada nagu:

  • Meililisti kogumine
  • Teavitusmeilid
  • Meilide saatmine tehingu sooritanud klientidele
  • Ostukorvi hülgamise meil
  • Kontomeil
  • Regulaarne uudiskiri
  • Kampaaniad
  • Võtta kõikidelt ostjatele luba edaspidi meili saata

Google Analytics aitab E-poes müügitulemusi parandada

Selleks, et oma e-poe tulemustega kursis olla ja neid parandada pead seadistama Google Analyticsi nii, et see mõõdab iga tehingut, kaupa ja ostusummat, mis e-poest on tellitud. Kui sa seda valesti teed, siis puudub sul võimalus oma e-poes müügitulemusi parandada.

Koolitusel anname juhiseid:

  • Google Analyticsi seadistamiseks

E-commerce tracker tehingute mõõtmiseks

Nipid ja trikid e-poes müügi kasvatamiseks

Igas e-poes saab rakendada nippe, mis aitavad sel paremini müüa. Vaatame koolitusel üle, millised lihtsad muudatused aitavad veebi külastajaid paremini ostma panna.

Koolituse tulemus ja kasu osalejale:

  • Koolituse läbinu teab kuidas E-pood klientidele atraktiivseks muuta ja parimal viisil klientideni  jõuda
  • Teab E-poe turundamise ja müügi kasvatamise tehnilisi ning sisulisi võtteid

Virtuaalkoolitus algab 11.juunil kell 13:00  ja selle ajaline kestvus on 3 tundi

Virtuaalkoolitus toimub loengu vormis. Koolituse ajal on võimalik esitada koolitajale küsimusi.

Kui oled koolitusele registreerunud, siis anname täpsemad juhised, kuidas virtuaalkoolitusele siseneda…

Koolitusele registreerumise tähtaeg on 08.juuni 2020.

Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee

Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse

 

Ootame osalema

Turundustreff.ee

Soovin antud virtuaalkoolitusel osaleda

Registreeru