Üle poole Eesti elanikest kasutab Facebooki. Sotsiaalmeediast on saanud oluline turunduskanal, mis annab sinu ettevõttele uusi võimalusi klientideni jõudmiseks: klienditeenindus, klientide leidmine, pidev kliendisuhtlus, väärtuse loomine, reklaam. Reklaam Facebookis onlinekoolitus annab sulle teadmised, kuidas tõhusalt Facebookis turundada.

Online koolitus on põhjalik ja praktiline

  • Koolituse iseseisva töö maht on 12 tundi ja käsitleb kogu teemat terviklikult
  • Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
  • Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata

Koolituse teemad on järgnevad:

Kuidas luua tõhus sisustrateegia ning pakkuda sihtgrupile väärtust?

Kellega sa Facebookis suhtled? Isegi kui sa tegeled väga paljude sihtgruppidega, siis ei ole nad kõik Facebookis ühtmoodi aktiivsed. Pane paika oma Facebooki kasutavate klientide persona ja su turundus muutub oluliselt tulemuslikumaks.

Kuidas hoida olemasolevad fännid aktiivsena ja see müügiks pöörata?

Sul on vaja eristuda konkurentidest ja luua oma organisatsioonile Facebookis nägu, mis aitab saada uusi kliente. Kui sa tunned oma sihtgruppi ja pakud neile seda, mida nad ootavad, siis lood suhte, mida konkurentidel on raske üle lüüa.

Kuidas teha häid postitusi?

Hea postitus paneb end jagama ja kommenteerima. Uurime, mida selleks vaja on, et Facebooki kasutajate uudisvoogu pääseda ja oma sõnumile võimalikult laiemat levi saavutada.

Mida tähendab EdgeRank

EdgeRank on Facebooki algoritm, millest oleneb, kas sa oled ühe või teise kasutaja jaoks nähtav või mitte. Tasuta fännideni jõudmine on muutunud üha raskemaks. Kui mõistad, millistest faktoritest oleneb sinu postitatava materjali levi ja ulatus, siis , siis saad seda oma tulemuste optimeerimiseks ära kasutada.

Kuidas teha Facebooki reklaame, mis toovad tulemusi?

Kõige tavapärasem meetod Facebookis reklaami tegemiseks on postituste võimendamine. Algajale on see kindlasti hea ja lihtne lahendus, et esimesed katsetused teha. Facebooki reklaamimaailm on aga palju laiem. Videoreklaam, slaidid, kontaktireklaamid ja muud võimalused aitavad sul jõuda potentsiaalse kliendini just sellisel moel, mis teda kõige paremini mõjutab.

Facebooki Pixel ja remarketing

Remarketing ehk retargeting on üks olulisemaid tehnikaid reklaamide efektiivsuse tõstmisel. Miks Facebook Pixel on oluline. Facebooki remarketing koodi lisamisel oma veebilehele võid vajada natuke arendaja abi, aga tulemusena saad teha reklaame, mis toimivad tavapärasest oluliselt paremini. Kui sa teed Facebookis reklaami või võimendad postitusi ja sa ei kasuta Pixeli võimalusi, siis maksad oma reklaami eest kordades rohkem kui peaks.

Facebooki remarketing ei ole ainult veebikasutajate jälgimine. Saad selles kasutada ka oma kliendinimekirju ja uudiskirja liitujaid. Läbi meiliaadresside ja telefoninumbrite võid Facebooki reklaamiplatvormi abil turundada neile, kellega sa juba kokku oled puutunud. Lisaks saad nende andmete analüüsiga laiendada sihtgruppi sarnaste kasutajate seas.

Kuidas luua tulemuslik Facebooki kampaania?

Facebooki vahenditega saab luua lihtsaid jaga ja võida kampaaniaid, aga mis siis kui vaja suuremat kära teha. Vaatame, kuidas luua kampaaniaid, ehitada eraldi rakendused kampaaniategevuste jaoks, toetada kampaaniaid reklaamide ja auhindadega.

Mõõtmine ja tulemused

Kuidas mõõta tegevuste tulemusi ja teha 10 minutiga olulisi järeldusi Facebooki analüütikast. Vaatame üle kõige olulisemad mõõdikud, mida saad kasutada oma turunduse efektiivsemaks muutmisel. Kuidas analüüsida konkurentide tegevuste efektiivsust?

Mis on tulemus, mida mõõdad ja kuidas see avaldub sinu veebilehe külastatavuses. Vaatame Google Analyticsiga seotud Facebooki statistikat vajalikke seadeid.

On väga palju suuri ja väikeseid detaile, mida pead teadma oma organisatsiooni Facebooki lehe loomisel, turundamisel ja analüüsil. Teen need sulle selgeks.

Reklaam Facebookis online koolituse tulemusena tead:

  • kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
  • detailset infot olulistest nippidest, mis on eduka Facebooki kanali loomise ja haldamise jaoks oluline ning mida saab koheselt rakendama hakata
  • kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
  • kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
  • kuidas Facebooki abil enda ettevõtet või toodet/teenust tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
  • kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
  • milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil saab oma meililisti uusi liitujaid?
  • Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi?
  • kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
  • kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
  • Kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
  • kuidas personaliseerida ja sihtida oma Facebooki reklaame automaatselt?
  • kuidas Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud?
  • kuidas ühendada oma tootekataloog Facebookiga?
  • kuidas panna käima kampaania, et Facebook leiaks sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente?
  • kuidas automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel?
  • kuidas sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud?
  • kuidas Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud?
  • kuidas jõuda oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näidata oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su kliendid oma erinevaid seadmeid kasutavad?
  • kuidas Facebooki dünaamiliste reklaamidega turundustegevusi automatiseerida ja suurendada reaalset müüki?
  • millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?
  • milliseid tulemuslikke kampaaniaid on Facebookis tehtud ja millest oleks hea õppida?

Online koolituse viib läbi tunnustatud internetiturunduse asjatundja Priit Kallas.

Oleme ka Töötukassa koolituskaardi partner ja meie koolitusprogrammisega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN 

Lisaküsimuste korral palun kirjutage info@turundustreff.ee Vastame kiiresti!

Ootame Sind ja Sinu kolleege osalema

Priit Kallas, koolitaja

Urmas Kõiv
TurundusTreff asutaja ja juht

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru