Hea personalijuht, koolitusjuht, ettevõtte- või organisatsioonisiseste koolituste planeerija ja organiseerija!

Turundustreff.ee tiim aitab eesmärgistada, planeerida, välja mõelda ja teostada turundusalaseid sisekoolitusi ja sisekoolituste sisulisi programme. Samuti korraldada Teie koolituste, seminaride, konverentside, ajurünnakute, B2B kohtumiste läbiviimist nii klassiruumides kui online keskkondades, samuti eksportturgudel

Lähtuvalt tellija eesmärkidest, ülesandepüstitustest ja koolitusvajadustest loome spetsiaalsed arenguprogrammid, kus koolitajateks/konsultantideks on Eesti turunduskoolituse ja -konsultatsioonimaastiku tipptegijad.

Ja kui mõnes teemavaldkonnas ei ole sisekoolitust otstarbekas korraldada, saame pakkuda avatud koolitusi, seminare, konverentse, mis on loodud ja korraldatud www.turundustreff.ee, www.areng.ee ja www.heateenindus.ee arendustiimide poolt.

Järgnevates teemades omame piisavat kompetentsi, et ettevõtetele ja organisatsioonidele vajalikke ja kasulikke spetsiaalprogramme luua:

INTERNETITURUNDUS

  • Eristumine internetiturunduses
  • Bränding internetiturunduses
  • Sihtrühmade kaardistamine internetiturunduse kanalites
  • Internetiturundus algajatele
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Reklaam Facebookis ja Instagramis
  • SEO e. kodulehe optimeerimine otsingumootorites
  • Meiliturundus
  • Growth Hacking ja CRO ning müük veebis
  • WordPressi tehniline ja sisuline haldamine
  • Tehisintellekti (AI) tehniline ja sisuline kasutamine
  • Kliendiandmete kasutamine turunduses
  • Andmekaitse (GDPR)
  • E-poe tehniline loomine
  • E-poes müügi korraldus
  • Sisuturundus
  • Linkedin turundajatele ja müüjatele
  • Internetiturunduse plaani ja eelarve koostamine
  • Kogemuste jagamine juba kogenud praktikute poolt

EKSPORDITURUNDUS

  • Eksporditurunduse ja ekspordituru valimine/planeerimine/kaardistamine
  • Eksporditurgude ülevaated ja müügipotentsiaali kaardistamine, uuringute teostamine
  • Eksporditurunduse strateegia, meetodid ja võtted B2B (ärikliendi) turul
  • Eksporditurunduse strateegia, meetodid ja võtted B2C (erakliendi) turul
  • Demograafiliselt ja vajaduspõhiselt defineeritud sihtrühmad ning nende kaardistamine
  • Eristumine ja positsioneerimine eksporditurunduses
  • Bränding ja brändi kohandamine eksporditurunduses
  • Nišistrateegia võimalused
  • Toodete ja teenuste kohandamine, hinnastamine
  • Toodete ja teenuste distributsiooni võimaluste kaardistamine, müügikanalite valik
  • Koostöökombinatsioonid kohalike partneritega
  • Toodete ja teenustega seotud seadused, määrused, bürokraatia ja administreerimine
  • Eksporditurunduse ja turgudele sisenemise eelarve
  • Keskkonnasäästlikkuse tähtsus eksporditurgudel
  • Andmekaitse reeglid erinevatel eksporditurgudel
  • Internetiturunduse ja e-poe kasutamine eksporditurunduses
  • Messide (ka virtuaalmesside) kasutamine eksporditurunduses
  • Kogemustevahetus eksporditurgudel tegutsemisel

Kirjutage meile info@turundustreff.ee või helistage 5077007.

Arutame koolitusvajadusi ja leiame parimad lahendused

Urmas Kõiv, Turundustreff.ee asutaja ja juht