Sisuturundus on üks olulisemaid internetiturunduse võtteid, mis on viimasel ajal palju tähelepanu saanud ja mida nähtavuse suurendamiseks järjest rohkem kasutatakse.

Uuel koolitusel jagab teadmisi-kogemusi tunnustatud sisuturunduse ekspert Priit Kallas, kuidas sisuturundusega suurendada oma ettevõtte või selle toodete/teenuste nähtavust, kuidas luua ja levitada oma tegevuse kohta haaravat ja huvitavat materjali ning arendada oma sihtgruppidega järjepidevat suhtlust.

Koolitusel käsitletavad teemad

Sihtgrupp ja persona Hea sisu loomise võti seisneb oma sihtgrupi tundmises. Oluline on teada, kellele sa kirjutad. Koolitusel käime koos läbi ideaalse kliendi persona loomise protsessi.

Sisu maht, tase ja kvaliteet – Tekstide sisu tuleneb sihtgruppide vajadustest. Kuidas tabada õiget nurka, et tulemuseks oleks materjal, mida sihtgrupi liige lugeda ja jagada tahab? Kui pikk peab artikkel olema? Kuidas laduda oma sisuturundusele kindel vundament läbi oma valdkonna olulise info esitamise? Milline peab olema artikli kvaliteet, et lugeja seda hindaks ja väärtuslikuks peaks?

Sisu struktuur ja vorm – Kuidas tekstimaterjali vormiliselt esitada? Sama sisu saab esitada nii, et enamus selle läbi loevad ja nii, et kasutajad seda lugemata lahkuvad. Kuidas vormindada sisu maksimaalse loetavuse ja mõju saavutamiseks?

Sisuformaadid – Sisu saab luua väga erinevates formaatides. Erineda võib nii meediatüüp kui ka selle kasutamine. Tekst võib olla lühike blogipostitus või põhjalik e-raamat. Pildid aitavad teksti paremini edasi anda. Video on paindlik formaat, kus pikkus võib varieeruda sekunditest tundideni. Vaatame koolitusel ka teisi formaate ja aitame igal osalejal endale leida formaatide ning meediatüüpide seast sobivad valikud.

Ideed ja teemad – Anname ülevaate, millised on enamlevinud sisuturunduse teemad, mida koolitusel osalejad võiksid kohe kasutada. Praktilise töö käigus kogume ideid sisuturunduseks ja paneme kokku huvitava artikli kondikava.

Tootekirjeldused ja teenused – Tootekirjeldused on tavaliselt igavalt esitatud. Koolitusel räägime, kuidas luua ja esitada oma sihtgrupile huvipakkuvalt ja atraktiivselt tooteinfot, teenuste kirjeldusi, firmatutvustusi, infot töötajate kohta ja muu taolist.

Müük veebis – Uuringud näitavad, et üle 60% info hankimisest ja teenustega/toodetega tutvumisest toimub enne kui ettevõttega kontakteerutakse.  Sisuturundus aitab potentsiaalset klienti enda poole kallutada veel enne, kui ta on valmis oma soove esitama. Koolitusel käsitleme, kuidas siduda loodav sisumaterjal toodete ja teenuste müügiga veebis.

Sisuturunduse valmistamise ja esitamise protsess – Vaatame üle sammud, mis viivad sisumaterjalini, mida loetakse palju ja jagatakse sõpradega. Milline on vajalik sagedus tulemuste saavutamiseks? Regulaarsus on oluline, aga kas mõnikord võib vahele ka jätta?

Uus sisu, vana sisu ja värskendamine – Kui sa kirjutada ajatul teemal, siis võib ka 10 aastat vana materjal olla lugeja jaoks ajakohane. Kuidas võtta oma sisust maksimumi läbi aastate?

Sisu levitamine ja kanalid

Märksõnad ja töö otsingumootoritega – Mida teha, et sisumaterjal ka otsingumootorites kasutajatele silma jääks? Töö märksõnadega ja esitamine oma lehel on olulised otsingumootorites nähtavuse tagamiseks. Lisaks on vaja on ka viiteid teistelt lehtedelt.

Sotsiaalmeedia – Mida teha, et sisumaterjalile tekiks levi sotsiaalmeedia kanalites ja sellel mingeid takistusi ei oleks. Mida on vaja viraalse sisu tootmiseks?

Meiliturundus – Koolitusel räägime, miks ja kuidas on sisuturundus meiliturunduse vundamendiks ja kuidas meiliturundus aitab sisuturundusele suure ning püsiva auditooriumi luua?

Bränd ja arvamusliidriks saamine – Sisuturundus on väikestele ja keskmistele ettevõtetele kõige taskukohasem viis oma brändi ja tuntust kasvatada. Suurtel brändidel aitab sisuturundus vahetumalt klientidega suhelda ja anda oa kuvandile inimlikum nägu.

Koolitus on mõeldud:

  • Turundajatele ja ettevõtjatele, kes soovivad sisuturundust süsteemselt kasutada ja seeläbi oma ettevõtte ning selle toodete/teenuste nähtavust suurendada.
  • Avaliku sektori asutustele, kes soovivad luua ja levitada oma tegevuse kohta haaravat ja huvitavat materjali.
  • Mittetulundusühingud leiavad koolitusest võimalusi huviliste kaasamiseks ja nendega pideva suhtluse tagamiseks.

Koolituse tulemusena teab osaleja:

  • Kuidas sisuturundus aitab brändi kasvatada ja enam arvamusliidriks saada?
  • Mis on Persona ja miks on see Sulle väärtuslik? Personade loomine ja kasutamine
  • Kuidas genereerida ideid, mida sisu loomisel kasutada?
  • Kuidas valida loodava sisu teemad, tase ja kvaliteet?
  • Millised on erinevate sisutüüpide eelised ja kuidas neid luua ning kasutada?
  • Mida pidada silmas sisu vormindamisel ja kasutatavusel?
  • Kuidas luua funktsionaalset sisu: tooted, teenused, firma tutvustus jne.?
  • Kuidas sisuturundus aitab veebilehte müüvamaks teha?
  • Kuidas luua sisuturunduse strateegia?
  • Kuidas planeerida sisuturunduse tegevusi?
  • Kuidas olemasoleva sisu uuendamine aitab tööd efektiivsemalt teha??
  • Kuidas sisu erinevates kanalites levitada?
  • Kuidas kasutada otsingumootoreid, sotsiaalmeediat ja meiliturundust?

Koolitusel teeme ka praktilisi ülesandeid, et paremini mõista personade loomist ja ideede genereerimise protsessi.

Sisuturundus on üks olulisemaid internetiturunduse võtteid, mis on viimasel ajal palju tähelepanu saanud ja mida nähtavuse suurendamiseks järjest rohkem kasutatakse.

Uuel koolitusel jagab teadmisi-kogemusi tunnustatud sisuturunduse ekspert Priit Kallas, kuidas sisuturundusega suurendada oma ettevõtte või selle toodete/teenuste nähtavust, kuidas luua ja levitada oma tegevuse kohta haaravat ja huvitavat materjali ning arendada oma sihtgruppidega järjepidevat suhtlust.

Koolitusel käsitletavad teemad

Sihtgrupp ja persona Hea sisu loomise võti seisneb oma sihtgrupi tundmises. Oluline on teada, kellele sa kirjutad. Koolitusel käime koos läbi ideaalse kliendi persona loomise protsessi.

Sisu maht, tase ja kvaliteet – Tekstide sisu tuleneb sihtgruppide vajadustest. Kuidas tabada õiget nurka, et tulemuseks oleks materjal, mida sihtgrupi liige lugeda ja jagada tahab? Kui pikk peab artikkel olema? Kuidas laduda oma sisuturundusele kindel vundament läbi oma valdkonna olulise info esitamise? Milline peab olema artikli kvaliteet, et lugeja seda hindaks ja väärtuslikuks peaks?

Sisu struktuur ja vorm – Kuidas tekstimaterjali vormiliselt esitada? Sama sisu saab esitada nii, et enamus selle läbi loevad ja nii, et kasutajad seda lugemata lahkuvad. Kuidas vormindada sisu maksimaalse loetavuse ja mõju saavutamiseks?

Sisuformaadid – Sisu saab luua väga erinevates formaatides. Erineda võib nii meediatüüp kui ka selle kasutamine. Tekst võib olla lühike blogipostitus või põhjalik e-raamat. Pildid aitavad teksti paremini edasi anda. Video on paindlik formaat, kus pikkus võib varieeruda sekunditest tundideni. Vaatame koolitusel ka teisi formaate ja aitame igal osalejal endale leida formaatide ning meediatüüpide seast sobivad valikud.

Ideed ja teemad – Anname ülevaate, millised on enamlevinud sisuturunduse teemad, mida koolitusel osalejad võiksid kohe kasutada. Praktilise töö käigus kogume ideid sisuturunduseks ja paneme kokku huvitava artikli kondikava.

Tootekirjeldused ja teenused – Tootekirjeldused on tavaliselt igavalt esitatud. Koolitusel räägime, kuidas luua ja esitada oma sihtgrupile huvipakkuvalt ja atraktiivselt tooteinfot, teenuste kirjeldusi, firmatutvustusi, infot töötajate kohta ja muu taolist.

Müük veebis – Uuringud näitavad, et üle 60% info hankimisest ja teenustega/toodetega tutvumisest toimub enne kui ettevõttega kontakteerutakse.  Sisuturundus aitab potentsiaalset klienti enda poole kallutada veel enne, kui ta on valmis oma soove esitama. Koolitusel käsitleme, kuidas siduda loodav sisumaterjal toodete ja teenuste müügiga veebis.

Sisuturunduse valmistamise ja esitamise protsess – Vaatame üle sammud, mis viivad sisumaterjalini, mida loetakse palju ja jagatakse sõpradega. Milline on vajalik sagedus tulemuste saavutamiseks? Regulaarsus on oluline, aga kas mõnikord võib vahele ka jätta?

Uus sisu, vana sisu ja värskendamine – Kui sa kirjutada ajatul teemal, siis võib ka 10 aastat vana materjal olla lugeja jaoks ajakohane. Kuidas võtta oma sisust maksimumi läbi aastate?

Sisu levitamine ja kanalid

Märksõnad ja töö otsingumootoritega – Mida teha, et sisumaterjal ka otsingumootorites kasutajatele silma jääks? Töö märksõnadega ja esitamine oma lehel on olulised otsingumootorites nähtavuse tagamiseks. Lisaks on vaja on ka viiteid teistelt lehtedelt.

Sotsiaalmeedia – Mida teha, et sisumaterjalile tekiks levi sotsiaalmeedia kanalites ja sellel mingeid takistusi ei oleks. Mida on vaja viraalse sisu tootmiseks?

Meiliturundus – Koolitusel räägime, miks ja kuidas on sisuturundus meiliturunduse vundamendiks ja kuidas meiliturundus aitab sisuturundusele suure ning püsiva auditooriumi luua?

Bränd ja arvamusliidriks saamine – Sisuturundus on väikestele ja keskmistele ettevõtetele kõige taskukohasem viis oma brändi ja tuntust kasvatada. Suurtel brändidel aitab sisuturundus vahetumalt klientidega suhelda ja anda oa kuvandile inimlikum nägu.

Koolitus on mõeldud:

  • Turundajatele ja ettevõtjatele, kes soovivad sisuturundust süsteemselt kasutada ja seeläbi oma ettevõtte ning selle toodete/teenuste nähtavust suurendada.
  • Avaliku sektori asutustele, kes soovivad luua ja levitada oma tegevuse kohta haaravat ja huvitavat materjali.
  • Mittetulundusühingud leiavad koolitusest võimalusi huviliste kaasamiseks ja nendega pideva suhtluse tagamiseks.

Koolituse tulemusena teab osaleja:

  • Kuidas sisuturundus aitab brändi kasvatada ja enam arvamusliidriks saada?
  • Mis on Persona ja miks on see Sulle väärtuslik? Personade loomine ja kasutamine
  • Kuidas genereerida ideid, mida sisu loomisel kasutada?
  • Kuidas valida loodava sisu teemad, tase ja kvaliteet?
  • Millised on erinevate sisutüüpide eelised ja kuidas neid luua ning kasutada?
  • Mida pidada silmas sisu vormindamisel ja kasutatavusel?
  • Kuidas luua funktsionaalset sisu: tooted, teenused, firma tutvustus jne.?
  • Kuidas sisuturundus aitab veebilehte müüvamaks teha?
  • Kuidas luua sisuturunduse strateegia?
  • Kuidas planeerida sisuturunduse tegevusi?
  • Kuidas olemasoleva sisu uuendamine aitab tööd efektiivsemalt teha??
  • Kuidas sisu erinevates kanalites levitada?
  • Kuidas kasutada otsingumootoreid, sotsiaalmeediat ja meiliturundust?

Koolitusel teeme ka praktilisi ülesandeid, et paremini mõista personade loomist ja ideede genereerimise protsessi.

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru