Skip to main content

“Digiturunduse küsimused saavad vastuse”

Priit Kallas ja Turundustreff.ee tasuta veebiseminar

08.12.2022 kell 10-12 Zoomi keskkonnas

Kohe on lõppemas vana ja algamas uus digiturundusaasta. 

Mida soovid sina digiturunduses 2023 aastal ellu viia? Milliste küsimuste ja väljakutsetega seisad silmitsi? Milliseid digiturunduse kanaleid plaanid kasutada ja millistest tehnilistest või sisulistest uuendustest on sul vaja rohkem teada? Millele oma turunduses rõhku panna? Kuidas saada paika realistlik eelarve ja milliste tegevuste ning kanalite vahel see jagada? Mida pead arvestama turunduseelarve ja –tegevuskava koostamisel? 

Nendele ja paljudele teistele sinu jaoks olulistele küsimustele leiame vastused tasuta veebiseminaril 8. detsembril kell 10-12 Zoomi keskkonnas. 

NB! Osalejaks registreerumise tähtaeg on 6.detsember ja kirja saab panna SIIN 

2-tunnisel veebiseminaril saad paika panna enda turundusplaani kondikava, mida hiljem detailsemaks ihuda ja ellu rakendada. 

Kui sul on endal tekkinud mõni konkreetsem küsimus või lahendamist vajav ülesanne, kirjuta 5. detsembriks info@turundustreff.ee. Priit Kallas saab küsimustele vastused siis eelnevalt juba ettevalmistada ja veebiseminaril neile vastata.

Teemad mis me veebiseminari käigus kindlasti läbi käime on järgnevad:

Eesmärgid

Pane paika oma turunduse eesmärgid. Kui palju peab sinu tegevus aasta jooksul raha sisse tooma, et turundustegevused end ära tasuks. Priit Kallas aitab sul läbi mõelda, kuidas saada paika oma eelarve nii, et see ei oleks juhuslik number, vaid alus läbi mõeldud plaanile.

Tulemuste mõõtmine

Selleks, et oma turundustegevuste tulemuslikus mõõta on vaja panna paika mõõdikud. Priit Kallas aitab sul Google Analyticsi abil aru saada, millised kanalid on sulle väärtuslikud ja mille puhul kaob raha kui musta auku.

Järgmisel aastal teeb Google Analytics läbi ka suure muutuse, millega peavad harjuma kõik turundajad.

Koduleht või e-pood

Osa turunduseelarvest võib kasutada oma veebikeskkonna paremaks muutmiseks. Millal on mõistlik veebi uuendada ja millal peaks eelarve pigem mingitele muudele tegevusetel jätma. Anname sulle nõu, mida jälgida, et veeb oleks toimiva ja sinu kliendile mugav kasutada.

Sisu

Kogu turunduse aluseks on sisu, millega annad potentsiaalsele kliendile edasi oma sõnumi. Sa pead teadma, millist vajadust klient sinu toote või teenusega rahuldab. Seda sõnumit kannad igas oma tekstis, videos ja sotsmeediasse tehtavas postituses.

Anname sulle kätte sammud, kuidas oma potentsiaalsetelt klientidelt nende soovid ja vajadused kätte saada.

SEO

Veebis olev sisu on leitav läbi Google. Mõned lehed on paremini leitavad ja teised ei tule ka otsingutulemuste viiendal lehel esile. Anname sulle veebiseminari käigus selged juhised, mida pead tegema selleks, et otsingutulemustes oma konkurente edestada. Mis peamine, SEO ei pea olema eraldi keeruline ettevõtmine. Saad selle kerge vaevaga muuta oma sisuloome protsessi osaks. Nii käib sisuloome ja SEO käsikäes ja eelarvet sellele kulub vähem.

Google Ads

Kui sa tahad Google otsingus kiiresti oma klientidele silma paista, siis on mõistlik kasutada Google Adsi otsingureklaame. Otsingureklaamide puhul ütleb Google kasutaja, mida ta parasjagu tahab ja sina saad näidata talle vastavat oma toodet või teenust. Veebinaril vaatame koos Google Adsi uusi võimalusi ja kuidas paremaid tulemusi saada.

Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedias silma paistmine muutub üha keerukamaks. Milliseid kanaleid kasutada. Facebook, Instagram, Tiktok? Kui sa oled B2B turundaja, siis võib sinu jaoks tähtsaks osutuda Linkedin. Vaatame, kuidas sotsmeedias toimetada ja selle tulemusi mõõta.

Reklaam Facebookis

Meta platvormi Facebook ja Instagram katavad peaaegu kogu Eesti elanikkonna. Kui orgaanilise sotsmeedia levi võib olla piiratud, siis reklaamidega on sul võimalik jõuda enamuse oma tarbijateni. Vaatame, millised on peamised võtted, mida rakendada, et oma konkurente edestada ja kuidas mõõta tulemusi.

Meiliturundus

Meiliturundus on salalrelv, sest see on kõige efektiivsem digiturunduse kanal, aga paljud ei kasuta seda. Vaatame, kuidas oma kliendid ja huvilised melilisti saada ja neile hiljem turundada. Meiliturundus on palju muud, kui lihtsalt uudiskirja saatmine. Automatiseeritud pakkumised, meilide segmenteerimine ja muud tegevused aitavad sul püsida kliendi jaoks huvitav ja müügitulemusi parandada.

Midagi särtsakat siia lõppu: Boonused

08.12 veebiseminaril osalejatele jagame palju digiturunduse tasuta tööriistu ja juhendmaterjale. Pärast veebinari saadame sulle:

  • Tasuta SEO e-raamatu
  • Tasuta persoona loomise kursuse
  • Kõigi Google vahendite seadistamise juhendi
  • SEO spikri igapäevaseks tööks
  • Ülevaate, kuidas digis oma brändi mõõta

Lisaks loosime 08.12 veebiseminaril välja:

  • Kõigi osalejate vahel ühe Priit Kallase/Turundustreff.ee tasuta koolituse väärtusega 300 eurot. 
  • Kõigi küsimuste küsijate vahel ühe Priit Kallase/Turundustreff.ee tasuta koolituse väärtusega 300 eurot. 

Looside võitjad saavad konkreetse koolituse ise valida Priit Kallas/Turundustreff  koolitusvalikust.

NB! Osalejaks registreerumise tähtaeg on 6.detsember ja kirja saab panna SIIN 

Ootame osalema

Priit Kallas ja Turundustreff.ee tiim

KOOLITAJA

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis. Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg

HINNAKIRI

Koolitusele registreerumine kuni 20.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 21.01.2023- 31.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale, saalikoolitusel lõunat ja kohvipause.

Registreerimise tähtaeg: 31.01.2023

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.01.2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Ads, Google Analytics, Reklaam Facebookis, Internetiturunduse plaani  koostamine, SEO ja Emaili turunduse koolitused, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee                 

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!

Ootame osalema

Priit Kallas, koolitaja

Urmas Kõiv, Turundustreff.ee asutaja ja juht

PROGRAMM

09.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv

10.00 – 12.15

TEEMA: Veebilehe optimeerimine ja sellele sisu loomine – kuidas olla otsingumootorites konkurentidest eespool?

Internetiturunduse vundamendiks on veebileht. Veebilehe kõige olulisemaks külastajate allikaks on Google otsingumootor. Google tahab näidata otsijatele neid tulemusi, millel olev kvaliteetne sisu rahuldab nende vajadused.

Veebilehe optimeerimise ehk SEO (search engine optimization) osas käsitleme järgmisi teemasid:

  • Millised on veebilehe optimeerimise võimalused sinu veebilehel?
  • Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
  • Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?

TEEMA: Google Ads reklaamid – kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu?

Üks kiiremaid viise, kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu, on reklaamide kuvamine Google otsingumootoris.

Google Ads on vahend, mida oskuslikult kasutades saad kohe oma veebilehele külastajaid, kes esitavad päringuid või sooritvad oste e-poes. Lisaks otsingureklaamidele vaatame ka Google Adsi bännerreklaamide võimalusi.

Koolituse käigus saad teada:

  • Kuidas luua Google Adsis toimivaid otsingukampaaniaid?
  • Kuidas bänneri kampaaniaid seadistada?
  • Kuidas kasutada remarketingi võimalusi selleks, et muuta efektiivsemaks nii bännerid kui reklaamid otsingus?

12.15-13.00 Lõuna

13.00-16.00

TEEMA:  Facebook ja teised sotsiaalmeedia kanalid – millal, kuidas ja mis kanaleid internetiturunduses kasutada?

Turundus ja reklaam sotsiaalmeedias on olnud viimastel aastatel kuum teema. Facebook, Instagram, Linkedin ja teised kanalid toimivad nii suhtluskanalitena kui ka reklaamipindadena.

Koolitusel anname juhiseid, milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutada, kuidas neis levi tekitada ja millisel juhul pöörduda tasulise reklaami poole ja vastame järgmistele küsimustele:

  • Kuidas toimetada ettevõtte lehega Facebookis ja huvilisi kaasata?
  • Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
  • Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades? (Instagram, Twitter, Linkedin jne).

Vahepeal on ka energiapaus

TEEMA: Meiliturundus  – kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni?

Meiliturundus on üks tähtsamaid kanaleid paljude ettevõtete turundustegevustes. Pannes kokku toimiva meiliturunduse plaani on võimalik saavutada tulemusi, mida peaaegu ükski teine kanal ei suuda ületada.
Koolitusel vaatame läbi, kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni ja täpsemalt läbime järgnevad teemad:

  • Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatel linkidel klikitakse?
  • Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?
  • Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?

TEEMA: Google Analytics – kuidas turundus- ja reklaamitegevusi mõõta?

Google Analytics on vahend, mida kasutavad peaaegu kõik turundajad oma veebilehtedel digiturunduse tulemuste mõõtmisel. Analytics annab sulle ülevaate sellest, mis toimib ja millistesse kanalitesse panustatud eelarvet võiks mujal paremini kasutada.

Koolituse Google Analyticsi osas anname sulle ülevaate statistikavahendi kõige olulisematest funktsioonidest:

  • Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
  • Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida, et vähima ajaga saada kätte kõige tähtsam info?
  • Kuidas Google Analytics siduda teiste Google vahenditega. Kuidas luua Google Ads, Search Console ja remarketingi liste?

16.00 Koolituse lõpp