Tehisintellekti ja automatiseerimise kasutuspotentsiaal turunduses ja müügis on väga suur. Tehisintellekti kasutamine ja turunduse automatiseerimine võimaldavad kliente täpsemalt segmenteerida, pakkumisi personaliseerida, kliendikäitumist järjepidevalt jälgida ja analüüsida, kampaaniaid täpsemalt suunata, müüki ja turundust efektiivsemalt korraldada.

Uusi andmepõhiseid lahendusi turunduses ja müügis juba kasutatakse ning nendest on võimalik läbi kasutuslugude õppida Müügi ja Turunduse Innovatsioonipäeval, mis toimub 21.veebruaril.

Innovatsioonipäeva ettekannetes jagatakse infot ja kasutuskogemusi järgmistel teemadel:

  • millised on tehisintellekti ja automatiseerimise trendid, mis suunavad müüki ja turundust kasvule ning tulemuslikkuse suurendamisele?
  • mis on tehisintellekt ja milline on selle kasutuspotentsiaal müügis ja turunduses?
  • kuidas tehisintellekti müügis ning turunduses juba praegu kasutatakse?
  • kuidas turundust automatiseerida ja mis kasu see annab?
  • milliseid andmeid kasutada klientide tundmiseks?
  • kuidas leida uut käibekasvu läbi andmete analüütika?
  • kuidas andmeanalüüs aitab mõtestada mida klientidega teha ja mida mitte?
  • kuidas leida viisid kampaaniate suunamiseks täpsematele sihtgruppidele?
  • millised on tehnoloogilised võimalused pakkumisi personaliseerida?

Ootame Teie ettevõtte esindajaid osalema!
Turundustreff meeskond

Tehisintellekti ja automatiseerimise kasutuspotentsiaal turunduses ja müügis on väga suur. Tehisintellekti kasutamine ja turunduse automatiseerimine võimaldavad kliente täpsemalt segmenteerida, pakkumisi personaliseerida, kliendikäitumist järjepidevalt jälgida ja analüüsida, kampaaniaid täpsemalt suunata, müüki ja turundust efektiivsemalt korraldada.

Uusi andmepõhiseid lahendusi turunduses ja müügis juba kasutatakse ning nendest on võimalik läbi kasutuslugude õppida Müügi ja Turunduse Innovatsioonipäeval, mis toimub 21.veebruaril.

Innovatsioonipäeva ettekannetes jagatakse infot ja kasutuskogemusi järgmistel teemadel:

  • millised on tehisintellekti ja automatiseerimise trendid, mis suunavad müüki ja turundust kasvule ning tulemuslikkuse suurendamisele?
  • mis on tehisintellekt ja milline on selle kasutuspotentsiaal müügis ja turunduses?
  • kuidas tehisintellekti müügis ning turunduses juba praegu kasutatakse?
  • kuidas turundust automatiseerida ja mis kasu see annab?
  • milliseid andmeid kasutada klientide tundmiseks?
  • kuidas leida uut käibekasvu läbi andmete analüütika?
  • kuidas andmeanalüüs aitab mõtestada mida klientidega teha ja mida mitte?
  • kuidas leida viisid kampaaniate suunamiseks täpsematele sihtgruppidele?
  • millised on tehnoloogilised võimalused pakkumisi personaliseerida?

Ootame Teie ettevõtte esindajaid osalema!
Turundustreff meeskond

Soovin antud konverentsil osaleda

Registreeru