Skip to main content

PROGRAMM

9.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Innovatsioonipäeva sissejuhatus

TEHISINTELLEKT TURUNDUSES JA MÜÜGIS

10.05-10.50 Milliseid innovaatilisi lahendusi kasutatakse müügis ja turunduses ning miks?
Lauri Ilison, tehisintellekti ja suurandmete ekspert Põhjamaades, Feelingstream’i tehnoloogiajuht

Lauri tutvustab oma ettekandes tehisintellekti võimalusi alljärgnevas ettekandes:

  • Mis on tehisintellekt ehk artificial intelligence (AI)?
  • Kas ja kuidas tehisintellekti müügis ning turunduses kasutada saab?
  • Millised on uued andmeallikad müügis ja turunduses ning kuidas need aitavad kliente segmenteerida ja personaliseerida?

TÄPSETE KLIENDIANDMETE OLULISUS TURUNDUSES JA MÜÜGIS

10.50-11.30 Miks kvaliteetsed andmed on olulised ning kuidas neid saada?
Jaanika Luik, Bigbank, Data Steward

Jaanika räägib isiklikust kogemusest Bigbank’is, ning seostab andmete kvaliteedi väärtuse müügi ja turunduse vaatevinklist.

  • Millised andmed on kvaliteetsed?
  • Miks kvaliteetsed andmed on olulised?
  • Millist „valu“ kvaliteetsed andmed leevendavad?
  • Mida teha kvaliteetsete andmete saamiseks?
  • Kuidas saada kogutud andmetest paremat ülevaadet?

ANDMETE ANALÜÜTIKA KAMPAANIATE  PLANEERIMISEL JA TULEMUSTE MÕÕTMISEL

11.30-12.15 Andmete analüütika ja kasutamine kampaaniate planeerimisel ning tulemuste mõõtmisel
Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht

Raul kasutab oma ettekandes Eesti ettevõtete näiteid ja kogemusi ning vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline potentsiaal peitub andmete nutikamal kasutamisel?
  • Kui palju paremad on olnud kampaaniate tulemused kui on kasutatud andmete analüütikat?
  • Kuidas andmeanalüüsi tasuvust mõõta? Millised on olulised mõõdikud?
  • Kuidas lahendada probleemi, et kliendid ei ole lojaalsed?

12.15-13.00 Lõuna

ANDMETE ANALÜÜTIKA KLIENTIDE PAREMAKS TUNDMISEKS

13.00-13.40 Kliendiuuringute teostamine ja andmete analüütika klientide paremaks tundmiseks
Priit Kivinurm, kliendianalüüsi toote Full Profile looja ja tegevjuht

Priidu ettekandes selguvad vastused järgmistele küsimusele:

  • Milliseid andmeid kasutada klientide paremaks tundmiseks?
  • Kuidas kliendiuuringuid ettevalmistada ja õige lähteülesanne püstitada?
  • Kuidas kliendiuuringuid efektiivselt ja tulemuslikult teostada?
  • Kuidas kliendiuuringust saadud andmeid tõlgendada?
  • Milliseid vigu tehakse kliendiuuringute läbiviimisel?

 ANDMEANALÜÜSI JA TURUNDUSE AUTOMATISEERIMISE KOGEMUS

13.40-14.20 ELISA EESTI kogemuslugu –  Elisa Eesti TV valdkonna juht Silver Soomre annab ülevaate andmete, analüütika ja automatiseerimise kasutamisest TV teenuste ja klientide kasutuskogumuse parendamise näitel.

Täpsemalt räägib Silver järgnevast:

  • Tänaste TV kasutajate vajadused, ootused ja mured ning kuidas neid analüütika ja andmete parema kasutusega lahendada?
  • Milliseid lahendusi on automatiseerimine ja metadata TV’s võimaldanud praktikas kasutusele võtta ning kuidas see on muutnud nii teenust kui  klientide kasutusharjumust?

14.20-14.35 Energiapaus

PAKKUMISTE PERSONALISEERIMINE

14.35-15.15 Kliendilahkumise prognoosimine tehisintellektiga
Gunnar Valge, Pipedrive tehisintellekti tootejuht

Küsimused, millele Gunnar vastab oma ettekandes Pipdrive näitel:

  • Millal tasub ettevõttel tehisintellekti (TI) süstemaatilist kasutuselevõttu kaaluda?
  • Millised on TI-kõlbulikud andmed ja kuidas need saada?
  • Millal arendada TI ise, millal kaasata partnereid ja mida selleks vaja on?
  • Kuidas hinnata kasutaja konversiooni võimalikult vara?
  • Kuidas teada saada, millised kasutajad on ära minemas?
  • Milliseid võimalusi veel pakub TI turunduse efektiivistamisel?
  • Mida TI ennustustega täpselt peale hakata ja kui palju neist kasu on?
  • Kuidas turunduse tarbeks tehtud TI tööriistad oma tootesse panna?

TURUNDUSANALÜÜTIKU TÖÖ MEETODID

15.15-15.50 Analüütik on turundusmaastiku uus superstaar – miks tänapäeva turundus ilma analüütikuta ja analüütikata enam hakkama ei saa?
Toomas Tepomes, Havas Digital juht

Turundusanalüütiku eesmärk on tõlgendada turundusinvesteeringu mõju ettevõtte tulemustele. Mõistes ettevõtte dünaamikat, on analüütiku roll koguda suuri andmehulki, neid kokku siduda ja seoseid leida ning läbi selle näha erinevate tegevuste mõju ettevõtte äritulemsutele.

Toomas avab turundusanalüütiku töö sisu ja meetodeid ning jagab oma kogemusi järgmistel teemadel:

  • Kuidas kasutada andmeid turunduses?
  • Kuidas mõõta turunduse investeeringute tulemuslikkust?
  • Kuidas turundusanalüütik ja turundusjuht saavad parimal võimalikul moel koostööd teha?

15.50-16.00 Innovatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine

PROGRAMM

9.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Innovatsioonipäeva sissejuhatus

TEHISINTELLEKT TURUNDUSES JA MÜÜGIS

10.05-10.50 Milliseid innovaatilisi lahendusi kasutatakse müügis ja turunduses ning miks?
Lauri Ilison, tehisintellekti ja suurandmete ekspert Põhjamaades, Feelingstream’i tehnoloogiajuht

Lauri tutvustab oma ettekandes tehisintellekti võimalusi alljärgnevas ettekandes:

  • Mis on tehisintellekt ehk artificial intelligence (AI)?
  • Kas ja kuidas tehisintellekti müügis ning turunduses kasutada saab?
  • Millised on uued andmeallikad müügis ja turunduses ning kuidas need aitavad kliente segmenteerida ja personaliseerida?

TÄPSETE KLIENDIANDMETE OLULISUS TURUNDUSES JA MÜÜGIS

10.50-11.30 Miks kvaliteetsed andmed on olulised ning kuidas neid saada?
Jaanika Luik, Bigbank, Data Steward

Jaanika räägib isiklikust kogemusest Bigbank’is, ning seostab andmete kvaliteedi väärtuse müügi ja turunduse vaatevinklist.

  • Millised andmed on kvaliteetsed?
  • Miks kvaliteetsed andmed on olulised?
  • Millist „valu“ kvaliteetsed andmed leevendavad?
  • Mida teha kvaliteetsete andmete saamiseks?
  • Kuidas saada kogutud andmetest paremat ülevaadet?

ANDMETE ANALÜÜTIKA KAMPAANIATE  PLANEERIMISEL JA TULEMUSTE MÕÕTMISEL

11.30-12.15 Andmete analüütika ja kasutamine kampaaniate planeerimisel ning tulemuste mõõtmisel
Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht

Raul kasutab oma ettekandes Eesti ettevõtete näiteid ja kogemusi ning vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline potentsiaal peitub andmete nutikamal kasutamisel?
  • Kui palju paremad on olnud kampaaniate tulemused kui on kasutatud andmete analüütikat?
  • Kuidas andmeanalüüsi tasuvust mõõta? Millised on olulised mõõdikud?
  • Kuidas lahendada probleemi, et kliendid ei ole lojaalsed?

12.15-13.00 Lõuna

ANDMETE ANALÜÜTIKA KLIENTIDE PAREMAKS TUNDMISEKS

13.00-13.40 Kliendiuuringute teostamine ja andmete analüütika klientide paremaks tundmiseks
Priit Kivinurm, kliendianalüüsi toote Full Profile looja ja tegevjuht

Priidu ettekandes selguvad vastused järgmistele küsimusele:

  • Milliseid andmeid kasutada klientide paremaks tundmiseks?
  • Kuidas kliendiuuringuid ettevalmistada ja õige lähteülesanne püstitada?
  • Kuidas kliendiuuringuid efektiivselt ja tulemuslikult teostada?
  • Kuidas kliendiuuringust saadud andmeid tõlgendada?
  • Milliseid vigu tehakse kliendiuuringute läbiviimisel?

 ANDMEANALÜÜSI JA TURUNDUSE AUTOMATISEERIMISE KOGEMUS

13.40-14.20 ELISA EESTI kogemuslugu –  Elisa Eesti TV valdkonna juht Silver Soomre annab ülevaate andmete, analüütika ja automatiseerimise kasutamisest TV teenuste ja klientide kasutuskogumuse parendamise näitel.

Täpsemalt räägib Silver järgnevast:

  • Tänaste TV kasutajate vajadused, ootused ja mured ning kuidas neid analüütika ja andmete parema kasutusega lahendada?
  • Milliseid lahendusi on automatiseerimine ja metadata TV’s võimaldanud praktikas kasutusele võtta ning kuidas see on muutnud nii teenust kui  klientide kasutusharjumust?

14.20-14.35 Energiapaus

PAKKUMISTE PERSONALISEERIMINE

14.35-15.15 Kliendilahkumise prognoosimine tehisintellektiga
Gunnar Valge, Pipedrive tehisintellekti tootejuht

Küsimused, millele Gunnar vastab oma ettekandes Pipdrive näitel:

  • Millal tasub ettevõttel tehisintellekti (TI) süstemaatilist kasutuselevõttu kaaluda?
  • Millised on TI-kõlbulikud andmed ja kuidas need saada?
  • Millal arendada TI ise, millal kaasata partnereid ja mida selleks vaja on?
  • Kuidas hinnata kasutaja konversiooni võimalikult vara?
  • Kuidas teada saada, millised kasutajad on ära minemas?
  • Milliseid võimalusi veel pakub TI turunduse efektiivistamisel?
  • Mida TI ennustustega täpselt peale hakata ja kui palju neist kasu on?
  • Kuidas turunduse tarbeks tehtud TI tööriistad oma tootesse panna?

TURUNDUSANALÜÜTIKU TÖÖ MEETODID

15.15-15.50 Analüütik on turundusmaastiku uus superstaar – miks tänapäeva turundus ilma analüütikuta ja analüütikata enam hakkama ei saa?
Toomas Tepomes, Havas Digital juht

Turundusanalüütiku eesmärk on tõlgendada turundusinvesteeringu mõju ettevõtte tulemustele. Mõistes ettevõtte dünaamikat, on analüütiku roll koguda suuri andmehulki, neid kokku siduda ja seoseid leida ning läbi selle näha erinevate tegevuste mõju ettevõtte äritulemsutele.

Toomas avab turundusanalüütiku töö sisu ja meetodeid ning jagab oma kogemusi järgmistel teemadel:

  • Kuidas kasutada andmeid turunduses?
  • Kuidas mõõta turunduse investeeringute tulemuslikkust?
  • Kuidas turundusanalüütik ja turundusjuht saavad parimal võimalikul moel koostööd teha?

15.50-16.00 Innovatsioonipäeva kokkuvõte ja lõpetamine

Soovin antud konverentsil osaleda

Registreeru