Kuidas iga töötaja saaks ja oskaks olla oma ettevõtte brändisaadik sotsiaalmeedia kanalites?

Konkurentsitihedal ajal peavad ettevõtted kaasama kõikvõimalikud ressursid muuhulgas ka enda väljapaistvaks reklaamimiseks töötajate kaudu.

Seepärast oleme loonud spetsiaalse seminari, mis annab praktilisi teadmisi kuidas iga töötaja saaks ja oskaks olla oma ettevõtte brändisaadik ka sotsiaalmeedia kanalites, kuidas ettevõtte töötajad saavad panustada oma tööandja sotsiaalmeedia sisuloomesse?

Seminar toimub 23. septembril kell 10-15 Tallinnas.

Seminar annab praktilisi teadmisi järgmistel teemadel:

  • Millised sotsiaalmeedia platvormid on täna relevantsed?
  • Kes on brändisaadik ja kas ta erineb mõjuisikust?
  • Kuidas anda brändisaadikule parimad tööriistad ettevõtte esindamiseks
  • Kuidas peaks ettevõte looma sotsiaalmeedia sisu?
  • Kuidas peaks brändisaadik looma sotsiaalmeedia sisu?
  • Kuidas luua sotsiaalmeedia sisu, mis kõnetaks inimesi ja aitaks ehitada tugevat brändi?
  • Kuidas mõista sotsiaalmeedia algoritmide alustalasid, et orgaaniliselt hästi levida?
  • Millist sisu tasuliselt võimendada? Millist mitte?
  • Parimad praktikad – Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, jne.

Seminaril õpetatakse nii sisulisi kui tehnilisi nippe sotsiaalmeedias toimetamiseks ja tuuakse suurel hulgal inspireerivaid näiteid mida brändisaadikud saavad kasutama hakata.

Koolitaja on Kairi Killing, sotsiaalmeedia strateeg, keda on kolleegid ja eksperdid nimetanud “Social Media Hero”. Ta on aidanud luua bränddele Eestis ühed suurimad ja edukamad sotsiaalmeedia kanalid. Kairi on koolitajana kogemusi ja ideid jagades alati saanud superhea tagasiside.

Seminari ajakava:

  • 10.00-12.00 Seminari 1 osa
  • 12.00-12.30 Paus
  • 12.30-13.45 Seminari 2 osa
  • 13.45-14.00 Paus
  • 14.00-15.00 Seminari 3 osa
  • 15.00 Seminari lõpp

Ootame Teie ettevõtte töötajaid osalema

Turundustreff.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru