turundustreff-1-logo

Emaili turunduse meistriklass annab põhjaliku ülevaate meiliturundusest ja teadmised, kuidas postitusnimekirju värskena hoida.  Tippkoolitaja Priit Kallase meistriklass sisaldab praktilisi näiteid, kuidas meiliturundus efektiivsemalt tööle saada.

Koolituse käigus antakse sulle teadmised vajalikest meiliturunduse aspektidest:

Meililistide kasvatamine – saad teadmisi, kuidas oma listile rohkem liitujaid saadaja või täiesti nullist alustades kiire kasv saavutada.

E-kirjade sisu ja avamine – milliseid e-kirju loetakse, kuidas panna adressaat kirja avama ja selles olevat infot lugema. Mida lugejad uudiskirjas ootavad ja miks inimesed listist lahkuvad.

Uudiskirjade kujundus ja kasutatavus – anname ülevaate, milline peab olema uudiskiri, selleks et seda oleks lihtne lugeda. Hea e-kiri peab olema loetav arvutiekraanil ja mobiilis. Kuidas tagada seda, et sõnum jõuaks iga lugejani olenemata tema seadmest ja tehnilistest võimalustest.

Uudiskirjade saatmine ja mõõtmine  – milliseid mõõdikuid on vaja uudiskirja puhul jälgida? Mida tähendab avamise määr ja miks on olulisem mõõta teisi mõõdikuid. Millal e-kiri oma postitusnimekirja saata? Kuidas mõõta tulemusi? Meilide testimine ja optimaalse meiliturundus protsessi rakendamine.

Meiliturunduse tööriistad – ülevaade Eestis enamkasutatavatest meiliturunduse tööriistadest. Milliseid võimalusi on meili saatmiseks peale oma nimekirja kasutamise?

Seadus ja spämm – saad ülevaate sellest, mida pead teadma Eesti ja maailma seadustest, kui meiliturundusega tegeled. Kas on vaja jälgida ka muid seadusi peale Eesti? Kuidas vältida, et sulle ÜHE meili saatmise eest 16 tuhat dollarit trahvi ei tehtaks?

Emaili turunduse koolituse tulemusena:

  • saad selgeks põhitõed ja parimad praktikad, et emaili turunduses paremaid tulemusi saavutada
  • omad ülevaadet meiliturunduse töövahenditest
  • oskad hallata ja kasvatada postitusnimekirju
  • tead nippe, kuidas uudiskirja rohkem avama saada
  • tead, milline peab saadetav kiri tehniliselt ja sisuliselt olema, et parimaid tulemusi saavutada
  • mõistad e-kirja tehnilisi võimalusi ja piiranguid, samuti kujunduse tähtsust ja võimalusi uudiskirjas
  • tead, kuidas uudiskirjade efektiivsust mõõta, millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid kasutada
  • tead, millised on parimad praktikad uudiskirja koostamisel.

Internetiturunduse tippkoolitaja Priit Kallas annab edasi oma aastatepikkuse praktilise kogemuse. Koolituse käigus saad esitada konkreetseid küsimusi oma meiliturundus kohta ja vajadusel saad pärast koolituspäeva lõppu ka pikemalt aru pärida.

Kui Sul on mõni meiliturunduse teema, millest soovid sellest rohkem teada saada, siis palun kirjuta meile info@turundustreff.ee. Käsitleme seda Meistriklassis kindlasti.

Koolitusega saa endale palju uusi teadmisi, mille abil viid ettevõtte meiliturunduse uuele tasemele.

NB! Kui osaled mitmes TurundusTreff Meistriklassis, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Adwords, Google Analytics, Turundus Facebookis, Digiturunduse plaani koostamine, SEO ja Emaili turunduse meistriklassid, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

Urmas Kõiv
TurundusTreff asutaja ja juht
TurundusTreff.ee

Emaili turunduse meistriklass annab põhjaliku ülevaate meiliturundusest ja teadmised, kuidas postitusnimekirju värskena hoida.  Tippkoolitaja Priit Kallase meistriklass sisaldab praktilisi näiteid, kuidas meiliturundus efektiivsemalt tööle saada.

Koolituse käigus antakse sulle teadmised vajalikest meiliturunduse aspektidest:

Meililistide kasvatamine – saad teadmisi, kuidas oma listile rohkem liitujaid saadaja või täiesti nullist alustades kiire kasv saavutada.

E-kirjade sisu ja avamine – milliseid e-kirju loetakse, kuidas panna adressaat kirja avama ja selles olevat infot lugema. Mida lugejad uudiskirjas ootavad ja miks inimesed listist lahkuvad.

Uudiskirjade kujundus ja kasutatavus – anname ülevaate, milline peab olema uudiskiri, selleks et seda oleks lihtne lugeda. Hea e-kiri peab olema loetav arvutiekraanil ja mobiilis. Kuidas tagada seda, et sõnum jõuaks iga lugejani olenemata tema seadmest ja tehnilistest võimalustest.

Uudiskirjade saatmine ja mõõtmine  – milliseid mõõdikuid on vaja uudiskirja puhul jälgida? Mida tähendab avamise määr ja miks on olulisem mõõta teisi mõõdikuid. Millal e-kiri oma postitusnimekirja saata? Kuidas mõõta tulemusi? Meilide testimine ja optimaalse meiliturundus protsessi rakendamine.

Meiliturunduse tööriistad – ülevaade Eestis enamkasutatavatest meiliturunduse tööriistadest. Milliseid võimalusi on meili saatmiseks peale oma nimekirja kasutamise?

Seadus ja spämm – saad ülevaate sellest, mida pead teadma Eesti ja maailma seadustest, kui meiliturundusega tegeled. Kas on vaja jälgida ka muid seadusi peale Eesti? Kuidas vältida, et sulle ÜHE meili saatmise eest 16 tuhat dollarit trahvi ei tehtaks?

Emaili turunduse koolituse tulemusena:

  • saad selgeks põhitõed ja parimad praktikad, et emaili turunduses paremaid tulemusi saavutada
  • omad ülevaadet meiliturunduse töövahenditest
  • oskad hallata ja kasvatada postitusnimekirju
  • tead nippe, kuidas uudiskirja rohkem avama saada
  • tead, milline peab saadetav kiri tehniliselt ja sisuliselt olema, et parimaid tulemusi saavutada
  • mõistad e-kirja tehnilisi võimalusi ja piiranguid, samuti kujunduse tähtsust ja võimalusi uudiskirjas
  • tead, kuidas uudiskirjade efektiivsust mõõta, millised mõõdikud on olulised ja kuidas neid kasutada
  • tead, millised on parimad praktikad uudiskirja koostamisel.

Internetiturunduse tippkoolitaja Priit Kallas annab edasi oma aastatepikkuse praktilise kogemuse. Koolituse käigus saad esitada konkreetseid küsimusi oma meiliturundus kohta ja vajadusel saad pärast koolituspäeva lõppu ka pikemalt aru pärida.

Kui Sul on mõni meiliturunduse teema, millest soovid sellest rohkem teada saada, siis palun kirjuta meile info@turundustreff.ee. Käsitleme seda Meistriklassis kindlasti.

Koolitusega saa endale palju uusi teadmisi, mille abil viid ettevõtte meiliturunduse uuele tasemele.

NB! Kui osaled mitmes TurundusTreff Meistriklassis, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Adwords, Google Analytics, Turundus Facebookis, Digiturunduse plaani koostamine, SEO ja Emaili turunduse meistriklassid, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

Urmas Kõiv
TurundusTreff asutaja ja juht
TurundusTreff.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru