Oleme loonud täiesti uue sisuga meistriklassi, mille peamine teema on reklaamitegevuse efektiivne korraldamine Facebookis.

Miks osaleda Reklaam Facebookis meistriklassis?

Üle 600000 inimese Eestis kasutab Facebooki. Nendest rohkem kui kaks kolmandiku teeb seda iga päev. Nii on Facebook Eesti suurim meediakanal ja ligipääs sellele on imelihtne. Nii arvavad need, kes Facebooki turundusvõimalustele pikalt mõelnud ei ole.

Facebooki turundus koosneb kahes erinevast poolest. Esimene neist on suhtlus oma klientidega. Lehele fännide kogumine, igapäevane suhtlus ja turundussõnumi viimine fännideni. Teisel poolel on Facebooki võimalused reklaamikanalina.

Enamus turundajaid jõuab Facebooki suhtlusese vähem kui 1 protsendini oma lehe fännidest. Paljud arvavad, et reklaam Facebookis on postituste võimendamine.

Kui sa soovid Facebookis reklaamimise võimalusi põhjalikult tundma õppida ja oma konkurentidest paremaid tulemusi saavutada, siis on see koolitus sulle.

Reklaam Facebookis peab tooma tulemust

Loo kampaaniad, mis toovad su veebilehele huvilisi külastajaid. Selliseid külastajaid, kes lõpuks ka ostu sooritavad. Kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks? Meie koolituse eesmärk on aidata sul Facebooki turundusse paigutatud aeg ja raha mitmekordselt tagasi saada.

Facebooki remarketing

Eduka müügi ja turunduse võti on oma bändi ja toodete kliendi teadvuses hoidmine. Miks siis enamus turundajaid jääb ootama ja lootma, et äkki kliendid tulevad tagasi? Tihti läheb esimese külastuse ja ostu vahel aega nädalaid, mõnikord isegi kuid. Ära ole see turundaja, kes ootab ja loodab, ole see kes toob potentsiaalse kliendi tagasi ja paneb ta ostma.

Näita reklaame nendele, kes on su lehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud. Pane oma veebileht ja Facebook koos tööle nii, et tulemused lähevad üha paremaks.

Tuleta end meelde järgmisel nädalal, järgmisel kuul või poole aasta pärast. Näitame meistriklassis, kuidas saad end Facebooki abil tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni viia.

Meililisti kasvatamine Facebooki jälgijate kaudu

Facebooki fännideni jõudmine on üha raskem ja tasuta on pea võimatu kõigi jälgijateni jõuda. Näitame sulle, kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada. Käime koolitusel läbi kampaaniad ja reklaamiformaadid, mille abil saad oma meililisti uusi liitujaid.

Meililisti kasutamine sihtimises

Meistriklassis näitame võimalusi, mis aitavad sul oma meililisti tööle panna ka väljaspool tavapärast meiliturundust. Meililisti retargeting Facebooki kampaaniates muudab need kordades tulemuslikumaks. Olemasolevate meiliaadresside abil uute sarnaste klientide leidmine on turundusvõte, mida praegu ei võimalda ükski teine kanal peale Facebooki. Kas oled selle oma turunduses rakendanud?

Facebook Pixel

Vaatame meistriklassis Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi ja saad endale selle seadistamiseks vajalikud teadmised. Vaatame üle erinevad tegevused, mida Facebooki Pixel võimaldab sul oma kodulehel mõõta ning anname näpunäiteid, kuidas see teadmine tulemusteks muuta.

Kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi? Vaatas mingit teenuse lehte, sooritas otsingu, lisas toote ostukorvi, liitus uudiskirjaga või sooritas esitas päringu. Sa saad mõõta pea kõike, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata.

Lead ads

Loo kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel. Tee kasutaja elu lihtsaks ja suurenda seeläbi oma turundustulemusi.

Facebook Dynamic Ads

Personaliseeri ja sihi oma Facebooki reklaame automaatselt. Seadista oma tootekataloog selliselt, et Facebook teeb etteantud andmete põhjal pidevalt turundustööd. Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud. See huvi võib pärineda sinu kodulehelt, äpist või mujalt internetist.

Ühenda oma tootekataloog Facebookiga, pane käima vastav kampaania ja Facebook leiab sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente. Automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel. Nii saad:

  • Sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud
  • Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud
  • Jõuad oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näitad oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su ostjad oma erinevaid seadmeid kasutavad
  • Facebooki dünaamiliste reklaamidega tootekataloogiga seotud turunduse automatiseerida ja suurendada reaalset müüki

Lisaks e-poe omanikele saavad seda meetodit kasutada ka need turundajad, kellel on tooted veebis kataloogina esitatud, kuid tehingud ei toimu veebis.

Meistriklassi viib läbi tunnustatud internetiturunduse asjatundja Priit Kallas.

Meistriklassi läbinu teab:

  • kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
  • detailset infot olulistest nippidest, mis on eduka Facebooki kanali loomise ja haldamise jaoks oluline ning mida saab koheselt rakendama hakata
  • kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
  • kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
  • kuidas Facebooki abil enda ettevõtet või toodet/teenust tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
  • kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
  • milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil saab oma meililisti uusi liitujaid?
  • Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi?
  • kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
  • kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
  • Kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
  • kuidas personaliseerida ja sihtida oma Facebooki reklaame automaatselt?
  • kuidas Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud?
  • kuidas ühendada oma tootekataloog Facebookiga?
  • kuidas panna käima kampaania, et Facebook leiaks sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente?
  • kuidas automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel?
  • kuidas sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud?
  • kuidas Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud?
  • kuidas jõuda oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näidata oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su kliendid oma erinevaid seadmeid kasutavad?
  • kuidas Facebooki dünaamiliste reklaamidega turundustegevusi automatiseerida ja suurendada reaalset müüki?
  • millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?
  • milliseid tulemuslikke kampaaniaid on Facebookis tehtud ja millest oleks hea õppida?

Kui Sul on mõni Facebooki teema, mis pole siin kirjas ja soovid sellest rohkem teada saada, siis palun kirjuta meile info@turundustreff.ee. Käsitleme seda Meistriklassis kindlasti.

Ootame Sind ja Sinu kolleege osalema kaulikus meistriklassis

Urmas Kõiv
TurundusTreff asutaja ja juht
TurundusTreff.ee

Oleme loonud täiesti uue sisuga meistriklassi, mille peamine teema on reklaamitegevuse efektiivne korraldamine Facebookis.

Miks osaleda Reklaam Facebookis meistriklassis?

Üle 600000 inimese Eestis kasutab Facebooki. Nendest rohkem kui kaks kolmandiku teeb seda iga päev. Nii on Facebook Eesti suurim meediakanal ja ligipääs sellele on imelihtne. Nii arvavad need, kes Facebooki turundusvõimalustele pikalt mõelnud ei ole.

Facebooki turundus koosneb kahes erinevast poolest. Esimene neist on suhtlus oma klientidega. Lehele fännide kogumine, igapäevane suhtlus ja turundussõnumi viimine fännideni. Teisel poolel on Facebooki võimalused reklaamikanalina.

Enamus turundajaid jõuab Facebooki suhtlusese vähem kui 1 protsendini oma lehe fännidest. Paljud arvavad, et reklaam Facebookis on postituste võimendamine.

Kui sa soovid Facebookis reklaamimise võimalusi põhjalikult tundma õppida ja oma konkurentidest paremaid tulemusi saavutada, siis on see koolitus sulle.

Reklaam Facebookis peab tooma tulemust

Loo kampaaniad, mis toovad su veebilehele huvilisi külastajaid. Selliseid külastajaid, kes lõpuks ka ostu sooritavad. Kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks? Meie koolituse eesmärk on aidata sul Facebooki turundusse paigutatud aeg ja raha mitmekordselt tagasi saada.

Facebooki remarketing

Eduka müügi ja turunduse võti on oma bändi ja toodete kliendi teadvuses hoidmine. Miks siis enamus turundajaid jääb ootama ja lootma, et äkki kliendid tulevad tagasi? Tihti läheb esimese külastuse ja ostu vahel aega nädalaid, mõnikord isegi kuid. Ära ole see turundaja, kes ootab ja loodab, ole see kes toob potentsiaalse kliendi tagasi ja paneb ta ostma.

Näita reklaame nendele, kes on su lehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud. Pane oma veebileht ja Facebook koos tööle nii, et tulemused lähevad üha paremaks.

Tuleta end meelde järgmisel nädalal, järgmisel kuul või poole aasta pärast. Näitame meistriklassis, kuidas saad end Facebooki abil tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni viia.

Meililisti kasvatamine Facebooki jälgijate kaudu

Facebooki fännideni jõudmine on üha raskem ja tasuta on pea võimatu kõigi jälgijateni jõuda. Näitame sulle, kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada. Käime koolitusel läbi kampaaniad ja reklaamiformaadid, mille abil saad oma meililisti uusi liitujaid.

Meililisti kasutamine sihtimises

Meistriklassis näitame võimalusi, mis aitavad sul oma meililisti tööle panna ka väljaspool tavapärast meiliturundust. Meililisti retargeting Facebooki kampaaniates muudab need kordades tulemuslikumaks. Olemasolevate meiliaadresside abil uute sarnaste klientide leidmine on turundusvõte, mida praegu ei võimalda ükski teine kanal peale Facebooki. Kas oled selle oma turunduses rakendanud?

Facebook Pixel

Vaatame meistriklassis Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi ja saad endale selle seadistamiseks vajalikud teadmised. Vaatame üle erinevad tegevused, mida Facebooki Pixel võimaldab sul oma kodulehel mõõta ning anname näpunäiteid, kuidas see teadmine tulemusteks muuta.

Kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi? Vaatas mingit teenuse lehte, sooritas otsingu, lisas toote ostukorvi, liitus uudiskirjaga või sooritas esitas päringu. Sa saad mõõta pea kõike, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata.

Lead ads

Loo kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel. Tee kasutaja elu lihtsaks ja suurenda seeläbi oma turundustulemusi.

Facebook Dynamic Ads

Personaliseeri ja sihi oma Facebooki reklaame automaatselt. Seadista oma tootekataloog selliselt, et Facebook teeb etteantud andmete põhjal pidevalt turundustööd. Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud. See huvi võib pärineda sinu kodulehelt, äpist või mujalt internetist.

Ühenda oma tootekataloog Facebookiga, pane käima vastav kampaania ja Facebook leiab sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente. Automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel. Nii saad:

  • Sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud
  • Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud
  • Jõuad oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näitad oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su ostjad oma erinevaid seadmeid kasutavad
  • Facebooki dünaamiliste reklaamidega tootekataloogiga seotud turunduse automatiseerida ja suurendada reaalset müüki

Lisaks e-poe omanikele saavad seda meetodit kasutada ka need turundajad, kellel on tooted veebis kataloogina esitatud, kuid tehingud ei toimu veebis.

Meistriklassi viib läbi tunnustatud internetiturunduse asjatundja Priit Kallas.

Meistriklassi läbinu teab:

  • kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
  • detailset infot olulistest nippidest, mis on eduka Facebooki kanali loomise ja haldamise jaoks oluline ning mida saab koheselt rakendama hakata
  • kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
  • kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
  • kuidas Facebooki abil enda ettevõtet või toodet/teenust tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
  • kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
  • milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil saab oma meililisti uusi liitujaid?
  • Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi?
  • kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
  • kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
  • Kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
  • kuidas personaliseerida ja sihtida oma Facebooki reklaame automaatselt?
  • kuidas Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud?
  • kuidas ühendada oma tootekataloog Facebookiga?
  • kuidas panna käima kampaania, et Facebook leiaks sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente?
  • kuidas automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel?
  • kuidas sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud?
  • kuidas Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud?
  • kuidas jõuda oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näidata oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su kliendid oma erinevaid seadmeid kasutavad?
  • kuidas Facebooki dünaamiliste reklaamidega turundustegevusi automatiseerida ja suurendada reaalset müüki?
  • millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?
  • milliseid tulemuslikke kampaaniaid on Facebookis tehtud ja millest oleks hea õppida?

Kui Sul on mõni Facebooki teema, mis pole siin kirjas ja soovid sellest rohkem teada saada, siis palun kirjuta meile info@turundustreff.ee. Käsitleme seda Meistriklassis kindlasti.

Ootame Sind ja Sinu kolleege osalema kaulikus meistriklassis

Urmas Kõiv
TurundusTreff asutaja ja juht
TurundusTreff.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru