Kuidas Linkedini turunduskanalina hästi tööle panna?
17.04.2024 kell 10-15, Zoom veebikeskkonnas
LinkedIn ei ole Eestis enam kellelegi tundmatu. Küll aga on selle platvormi populaarsuse tõusuga koos tekkinud palju küsimusi, kuidas seda kasutada turunduses ja müügis.
LinkedIn on vaieldamatult üks efektiivsemaid B2B turunduse kanaleid, parim üksikisiku professionaalse arengu ja profiili esitlemise kanal, otsene B2B müügikanal jpm, aga ka järjest tähtsam rahvusvaheline värbamiskeskkond.
Koolituse eesmärgiks on igakülgselt tutvustada LinkedIni platvormi nii, et kõigil osalejatel sõltumata oma taustast ja tasemest tekiks ülevaade sellest, mida LinkedIni abil saab teha; kuidas arendada oma isiklikku profiili, kuidas hallata ja arendada ettevõtte lehte; milliseid eesmärke seada ja kuidas neid saavutada.
Koolitusel käsitletavad teemad:
- LinkedIni kui kanali ülevaade, võrdlus teiste sotsmeedia kanalitega, eripärad, eelised ja puudused.
- Üksikisik LinkedInis – kõik isiklikust kontost, selle arendamisest, erinevatest võimalustest, tasulistest ehk Premium kontodest, jpm
- Ettevõte LinkedInis – ettevõtte lehe elemendid ja funktsioonid, realistlik eesmärgistamine, sisuloome ABC, kontohalduse parimad praktikad, LinkedIn’I algoritmide tööpõhimõtted, jpm
- Turundamine LinkedInis – ülevaade võimalustest ja toodetest, enamlevinud praktikad ja strateegiad, eesmärgistamine ja tulemuse mõõtmine ja tõlgendamine.
- B2B müük LinkedInis – mis on Sales Navigator, milleks see hea on ja kuidas see enda kasuks tööle panna.
Koolitusel osalemise tulemusena saab:
- täieliku ülevaate sellest mis kanal on LinkedIn ja kuidas see teiega seostub
- praktilisi näpunäiteid ja soovitusi, kuidas üles ehitada oma konto ja kuidas LinkedIni kui sotsiaalmeedia kanalit parimal moel enda jaoks tööle panna
- teada, millal, miks ja kuidas teha ettevõtte konto, kuidas seda kasvatada
- teada, millist sisu LinkedIni toota ja kuidas kontot arendada ning panna see teenima ettevõtte eesmärke
- hea ülevaate turundus- ja müügivõimalustest LinkedInis
- praktilisi teadmisi sellest, kuidas nii sisuliste kui tehniliste vahenditega LinkedIn´is ise alustada ja millele tähelepanu pöörata
Koolitaja on Matis Metsala, Adform A/S Balti müügidirektor, koolitaja ja kogenud digiturunduse professionaal
Ootame osalema
Turundustreff.ee tiim
KOOLITAJA
Matis Metsala
Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.
HINNAKIRI
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
Koolitusele registreerumine kuni 03.04.2024
- üle 4 osaleja 139 EUR
- 2-3 osalejat 169 EUR
- 1 osaleja 199 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 04.04.2024- 10.04.2024
- üle 4 osaleja 169 EUR
- 2-3 osalejat 199 EUR
- 1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub käibemaks.
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist ja elektroonilisi materjale
Registreerimise tähtaeg: 10.04.2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisaküsimused: info@turundustreff.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 10.04.2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee
Ootame osalema
Turundustreff.ee tiim