9.30-10.00 kogunemine ja hommikukohv
10.00-10.15 koolituspäeva sissejuhatus ja osalejate tutvustus
10.15-12.15 SESSIOON I
KODULEHE OPTIMEERIMINE SEO: KUIDAS KODULEHE OPTIMEERIMINE ON AIDANUD KODULEHE KÜLASTATAVUST SUURENDADA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- millised tegevused on aidanud saavutada häid positsioone otsingutulemustes?
- milliseid töövahendeid on kasutatud tulemuste jälgimiseks ja mõõtmiseks?
- kuidas on veebilehe elemente tehniliselt optimeeritud?
- mis on kodulehe optimeerimise juures andnud kuluefektiivsuse?
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow.
12.15-13.00 lõuna ja networking
13.00-14.30 SESSIOON II
TURUNDUS JA REKLAAM FACEBOOKIS: MILLISED TEHNILISED JA SISULISED VÕTTED ON AIDANUD FACEBOOKIS KLIENTIDE TÄHELEPANU VÕITA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- Kuidas saavutada Facebookis suuremat orgaanilist levi?
- Millised sõnumid ja visuaalid on toonud parimaid tulemusi?
- Millised reklaamivõtted on FBs toonud kõige paremaid tulemusi?
- Millised reklaamivõtted on FBs andnud parima kuluefektiivsuse?
- Kogemused Facebooki Pixeli ja sihtgruppide kasutamisel, mis töötab ja mis mitte?
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow
14.30-14.45 energiapaus ja networking
14.45-16.15 III SESSIOON
GOOGLE ADWORDS JA ANALYTICS: MILLISED ON GOOGLE ADWORDSi TOIMIVAD SISULISED JA TEHNILISED REKLAAMIVÕTTED? KUIDAS GOOGLE´S TEGEVUSI MÕÕTA JA MÕÕTMISE TULEMUSI KASUTADA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- Kuidas Google Adwordsi otsingureklaame on optimeeritud, mis töötab ja mis mitte?
- Millised on erinevate turundajate kogemused bännerite kasutamisel ja nende sihtimisel?
- Milliste võtetega on saadud paremaid tulemusi väiksema eelarvega (kvaliteediskoor, remarketing jm) ja mis on andnud parima kuluefektiivsuse?
- Millised remarketing listid on andnud tulemusi ja kuidas on remarketing listid aidanud õige sihtgrupini jõuda?
- Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow
16.15 koolituspäeva lõpp
PROGRAMM
9.30-10.00 kogunemine ja hommikukohv
10.00-10.15 koolituspäeva sissejuhatus ja osalejate tutvustus
10.15-12.15 SESSIOON I
KODULEHE OPTIMEERIMINE SEO: KUIDAS KODULEHE OPTIMEERIMINE ON AIDANUD KODULEHE KÜLASTATAVUST SUURENDADA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- millised tegevused on aidanud saavutada häid positsioone otsingutulemustes?
- milliseid töövahendeid on kasutatud tulemuste jälgimiseks ja mõõtmiseks?
- kuidas on veebilehe elemente tehniliselt optimeeritud?
- mis on kodulehe optimeerimise juures andnud kuluefektiivsuse?
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow.
12.15-13.00 lõuna ja networking
13.00-14.30 SESSIOON II
TURUNDUS JA REKLAAM FACEBOOKIS: MILLISED TEHNILISED JA SISULISED VÕTTED ON AIDANUD FACEBOOKIS KLIENTIDE TÄHELEPANU VÕITA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- Kuidas saavutada Facebookis suuremat orgaanilist levi?
- Millised sõnumid ja visuaalid on toonud parimaid tulemusi?
- Millised reklaamivõtted on FBs toonud kõige paremaid tulemusi?
- Millised reklaamivõtted on FBs andnud parima kuluefektiivsuse?
- Kogemused Facebooki Pixeli ja sihtgruppide kasutamisel, mis töötab ja mis mitte?
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow
14.30-14.45 energiapaus ja networking
14.45-16.15 III SESSIOON
GOOGLE ADWORDS JA ANALYTICS: MILLISED ON GOOGLE ADWORDSi TOIMIVAD SISULISED JA TEHNILISED REKLAAMIVÕTTED? KUIDAS GOOGLE´S TEGEVUSI MÕÕTA JA MÕÕTMISE TULEMUSI KASUTADA?
Koolitaja Priit Kallas teeb teemasse sissejuhatava ettekande ja seejärel vahetavad osalejad omavahel väiksemates temaatilistes gruppides kogemusi ja jagavad neid ka suure saaliga järgnevatel teemadel:
- Kuidas Google Adwordsi otsingureklaame on optimeeritud, mis töötab ja mis mitte?
- Millised on erinevate turundajate kogemused bännerite kasutamisel ja nende sihtimisel?
- Milliste võtetega on saadud paremaid tulemusi väiksema eelarvega (kvaliteediskoor, remarketing jm) ja mis on andnud parima kuluefektiivsuse?
- Millised remarketing listid on andnud tulemusi ja kuidas on remarketing listid aidanud õige sihtgrupini jõuda?
- Tulemuste mõõtmine ja Google Analytics
Osalejate vahel jagatud väljapaistvamatest kogemustest tehakse kirjalik kokkuvõte ja saadetakse kõikidele osalejatele.
Arutelude ja esitluste moderaator ning juhendaja on Priit Kallas, Dreamgrow
16.15 koolituspäeva lõpp