Innovaatilise teeninduse konverentsil räägime uutest ideedest ja uuenduslikest võimalustest, mida kliendikogemuse ja kienditeekonna kujundamisel kasutusele võtta.
Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:
- uusimad trendid ja modernsed lahendused teenindusahela ning klienditeekonna juhtimisel
- füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine kliendikogemuse kujundamisel
- uute tehnoloogiate mõju teeninduse efektiivsemaks tegemisel
- tehisintellekti kasu ja kasutuspotentsiaal klientide teenindamisel
- Automatiseeritud teeninduse juurutamine teenindusprotsessidesse ja teeninduskvaliteedi juhtimisse
- klientide käitumise teadliku mõjutamise ja suunamise võimalused
- maailmatasemel särava kliendikogemuse juhtimine
- teeninduse juhtimine läbi isikliku eeskuju
Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima teeninduse pakkumist ka tulevikus.