Skip to main content

PROGRAMM

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus

10.05-10.45  UUSIMAD TRENDID JA MODERNSED LAHENDUSED KLIENTIDE TEENINDAMISEL

Klienditeeninduse megatrendid ja uudsed praktikad
Marko Rillo, innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent

10.45-11.35  Modernsed lahendused kaubanduses ja teeninduses – füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine
Mart Mäe, Microsoft Estonia tegevjuht

TEHISINTELLEKTI KASU KLIENTIDE TEENINDAMISEL

11.35-12.15 Millist kasu annab tehisintellekt ettevõtete teenindusele ja mille peale lahenduste juurutamisel tuleb kindlasti mõelda?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht

12.15-13.00 Lõuna

TEHISINTELLEKT JA UUED TEHNOLOOGIAD TEENINDUSE JUHTIMISES

13.00-13.35 Kuidas tehisintellekt ja uued tehnoloogiad võimaldavad teeninduskvaliteeti efektiivsemalt juhtida?
Terje Ennomäe, Feelingstream.com kaasasutaja ja juht

13.35-14.10 Kuidas tehisintellekt aitab klienditeenindust efektiivsemalt korraldada?
Indrek Vainu, AlphaBlues kaasasutaja

14.10-14.45 Kuidas hinnata ja toetada ettevõtte kliendikesksuse arengut, kui teenindus on järjest enam automatiseeritud?
Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner

14.45-15.00 Paus

KLIENTIDE KÄITUMISE TEADLIK MÕJUTAMINE JA SUUNAMINE

15.00-15.40 Kuidas ümbritsevat konteksti muutes inimeste käitumist suunata?
Heidi Reinson, Kantar Emor käitumisteaduste juhtekspert

POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LÄBI SÄRAVA TEENINDAMISE

15.40-16.25 Mida on vaja, et teenindusmeeskond säraks? Kuidas olla hea juht ja eeskuju oma meeskonnale?
Rain Tunger, tipptasemel kliendikogemuse pakkumisele pühendunud ettevõtja, restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondade arendaja ja juht.

16.25-16.30 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine

PROGRAMM

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus

10.05-10.45  UUSIMAD TRENDID JA MODERNSED LAHENDUSED KLIENTIDE TEENINDAMISEL

Klienditeeninduse megatrendid ja uudsed praktikad
Marko Rillo, innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent

10.45-11.35  Modernsed lahendused kaubanduses ja teeninduses – füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine
Mart Mäe, Microsoft Estonia tegevjuht

TEHISINTELLEKTI KASU KLIENTIDE TEENINDAMISEL

11.35-12.15 Millist kasu annab tehisintellekt ettevõtete teenindusele ja mille peale lahenduste juurutamisel tuleb kindlasti mõelda?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht

12.15-13.00 Lõuna

TEHISINTELLEKT JA UUED TEHNOLOOGIAD TEENINDUSE JUHTIMISES

13.00-13.35 Kuidas tehisintellekt ja uued tehnoloogiad võimaldavad teeninduskvaliteeti efektiivsemalt juhtida?
Terje Ennomäe, Feelingstream.com kaasasutaja ja juht

13.35-14.10 Kuidas tehisintellekt aitab klienditeenindust efektiivsemalt korraldada?
Indrek Vainu, AlphaBlues kaasasutaja

14.10-14.45 Kuidas hinnata ja toetada ettevõtte kliendikesksuse arengut, kui teenindus on järjest enam automatiseeritud?
Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner

14.45-15.00 Paus

KLIENTIDE KÄITUMISE TEADLIK MÕJUTAMINE JA SUUNAMINE

15.00-15.40 Kuidas ümbritsevat konteksti muutes inimeste käitumist suunata?
Heidi Reinson, Kantar Emor käitumisteaduste juhtekspert

POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LÄBI SÄRAVA TEENINDAMISE

15.40-16.25 Mida on vaja, et teenindusmeeskond säraks? Kuidas olla hea juht ja eeskuju oma meeskonnale?
Rain Tunger, tipptasemel kliendikogemuse pakkumisele pühendunud ettevõtja, restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondade arendaja ja juht.

16.25-16.30 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine

This form does not exist

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru