Innovaatilise teeninduse konverentsil räägime uutest ideedest ja uuenduslikest võimalustest, mida kliendikogemuse ja kienditeekonna kujundamisel kasutusele võtta.

Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:

  • uusimad trendid ja modernsed lahendused teenindusahela ning klienditeekonna juhtimisel
  • füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine kliendikogemuse kujundamisel
  • uute tehnoloogiate mõju teeninduse efektiivsemaks tegemisel
  • tehisintellekti kasu ja kasutuspotentsiaal klientide teenindamisel
  • Automatiseeritud teeninduse  juurutamine teenindusprotsessidesse ja teeninduskvaliteedi juhtimisse
  • klientide käitumise teadliku mõjutamise ja suunamise võimalused
  • maailmatasemel särava kliendikogemuse juhtimine
  • teeninduse juhtimine läbi isikliku eeskuju

Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima teeninduse pakkumist ka tulevikus.

Innovaatilise teeninduse konverentsil räägime uutest ideedest ja uuenduslikest võimalustest, mida kliendikogemuse ja kienditeekonna kujundamisel kasutusele võtta.

Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:

  • uusimad trendid ja modernsed lahendused teenindusahela ning klienditeekonna juhtimisel
  • füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine kliendikogemuse kujundamisel
  • uute tehnoloogiate mõju teeninduse efektiivsemaks tegemisel
  • tehisintellekti kasu ja kasutuspotentsiaal klientide teenindamisel
  • Automatiseeritud teeninduse  juurutamine teenindusprotsessidesse ja teeninduskvaliteedi juhtimisse
  • klientide käitumise teadliku mõjutamise ja suunamise võimalused
  • maailmatasemel särava kliendikogemuse juhtimine
  • teeninduse juhtimine läbi isikliku eeskuju

Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima teeninduse pakkumist ka tulevikus.

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru