09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus
10.05-10.45 UUSIMAD TRENDID JA MODERNSED LAHENDUSED KLIENTIDE TEENINDAMISEL
Klienditeeninduse megatrendid ja uudsed praktikad
Marko Rillo, innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent
10.45-11.35 Modernsed lahendused kaubanduses ja teeninduses – füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine
Mart Mäe, Microsoft Estonia tegevjuht
TEHISINTELLEKTI KASU KLIENTIDE TEENINDAMISEL
11.35-12.15 Millist kasu annab tehisintellekt ettevõtete teenindusele ja mille peale lahenduste juurutamisel tuleb kindlasti mõelda?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht
12.15-13.00 Lõuna
TEHISINTELLEKT JA UUED TEHNOLOOGIAD TEENINDUSE JUHTIMISES
13.00-13.35 Kuidas tehisintellekt ja uued tehnoloogiad võimaldavad teeninduskvaliteeti efektiivsemalt juhtida?
Terje Ennomäe, Feelingstream.com kaasasutaja ja juht
13.35-14.10 Kuidas tehisintellekt aitab klienditeenindust efektiivsemalt korraldada?
Indrek Vainu, AlphaBlues kaasasutaja
14.10-14.45 Kuidas hinnata ja toetada ettevõtte kliendikesksuse arengut, kui teenindus on järjest enam automatiseeritud?
Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner
14.45-15.00 Paus
KLIENTIDE KÄITUMISE TEADLIK MÕJUTAMINE JA SUUNAMINE
15.00-15.40 Kuidas ümbritsevat konteksti muutes inimeste käitumist suunata?
Heidi Reinson, Kantar Emor käitumisteaduste juhtekspert
POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LÄBI SÄRAVA TEENINDAMISE
15.40-16.25 Mida on vaja, et teenindusmeeskond säraks? Kuidas olla hea juht ja eeskuju oma meeskonnale?
Rain Tunger, tipptasemel kliendikogemuse pakkumisele pühendunud ettevõtja, restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondade arendaja ja juht.
16.25-16.30 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine
PROGRAMM
09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus
10.05-10.45 UUSIMAD TRENDID JA MODERNSED LAHENDUSED KLIENTIDE TEENINDAMISEL
Klienditeeninduse megatrendid ja uudsed praktikad
Marko Rillo, innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent
10.45-11.35 Modernsed lahendused kaubanduses ja teeninduses – füüsilise ja virtuaalse maailma sidumine
Mart Mäe, Microsoft Estonia tegevjuht
TEHISINTELLEKTI KASU KLIENTIDE TEENINDAMISEL
11.35-12.15 Millist kasu annab tehisintellekt ettevõtete teenindusele ja mille peale lahenduste juurutamisel tuleb kindlasti mõelda?
Mailiis Ploomann, Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht
12.15-13.00 Lõuna
TEHISINTELLEKT JA UUED TEHNOLOOGIAD TEENINDUSE JUHTIMISES
13.00-13.35 Kuidas tehisintellekt ja uued tehnoloogiad võimaldavad teeninduskvaliteeti efektiivsemalt juhtida?
Terje Ennomäe, Feelingstream.com kaasasutaja ja juht
13.35-14.10 Kuidas tehisintellekt aitab klienditeenindust efektiivsemalt korraldada?
Indrek Vainu, AlphaBlues kaasasutaja
14.10-14.45 Kuidas hinnata ja toetada ettevõtte kliendikesksuse arengut, kui teenindus on järjest enam automatiseeritud?
Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner
14.45-15.00 Paus
KLIENTIDE KÄITUMISE TEADLIK MÕJUTAMINE JA SUUNAMINE
15.00-15.40 Kuidas ümbritsevat konteksti muutes inimeste käitumist suunata?
Heidi Reinson, Kantar Emor käitumisteaduste juhtekspert
POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LÄBI SÄRAVA TEENINDAMISE
15.40-16.25 Mida on vaja, et teenindusmeeskond säraks? Kuidas olla hea juht ja eeskuju oma meeskonnale?
Rain Tunger, tipptasemel kliendikogemuse pakkumisele pühendunud ettevõtja, restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondade arendaja ja juht.
16.25-16.30 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine