Skip to main content

Turundustreff.ee Digiturunduse Praktikum

Digiturunduse plaan ja eelarve 2024 aastaks

15.11.2023, Ajakirjandusmaja 4. korrus, Pärnu mnt. 67A, Tallinn või Veebikeskkonnas

Kutsume turundus- ja reklaamitegijaid ainulaadsesse Digiturunduse Praktikumi, kus saab efektiivselt ja väikese ajakuluga läbi mõelda 2024 aasta digiturunduse tegevuste praktilise sisu, reklaamikanalite valiku, kasutamise ja eelarve.

Koolitaja Priit Kallase juhendamisel läbi mõelda ja koostada digiturunduse tegevusplaani 2024 aastaks. Anname sulle ka turundusplaani tegemiseks juhendmaterjali, mida saad Praktikumi käigus täita ning edaspidi täiendada ning turundus-ja reklaamitöös kasutada.

Võttes arvesse iga osaleja digiturunduse spetsiifikat, töötad koos koolitaja Priit Kallasega läbi kõik tähtsamad digiturunduse plaani osad:

– Sõnastame ja kirjeldame eesmärgid ning prioriteedid
– Sihtrühmade kirjeldamine, sihtrühmadele eesmärkide püstitamine
– Turundustegevuste süsteemne jaotamine erinevate kanalite vahel
– Turunduskommunikatsiooni ja sõnumite väljamõtlemine
– Toote või teenuse positsioneerimine
– Veebilehe haldus ja uuendamine
– Töötame läbi tasuliste reklaamikanalite kasutamise plaani
– Google Ads reklaamikampaaniate planeerimine
– Facebook, Instagram reklaamikampaaniate planeerimine
– Muude kanalite valimine ja tegevuste planeerimine
– Töötame läbi tasuta reklaamikanalite kasutamise plaani
– SEO ja sisuturunduse planeerimine ja käigus hoidmine
– Sotsiaalmeedia kaudu kommunikatsiooni planeerimine
– E-maili turunduse tegevuste planeerimine
– Töötame läbi 2024 eelarve ja tegevuste mõõtmise plaani
– Turundus- ja reklaamitegevuste eelarve arvutamise metoodika
– Turundustegevuste mõõtmine ja analüüs Google Analyticsis

Praktikumi tulemusena saad valmis enda ettevõtte Digiturunduse Plaani 2024 aastaks, mida saad hakata kohe turundus-ja reklaamitöös kasutama ning vajadusel edaspidi süsteemselt täiendama.

Ootame kohtumist Digiturunduse Praktikumil

Priit Kallas ja Turundustreff.ee tiim

KOOLITAJA

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust müügi, turunduse ja kliendisuhtluse alal. Ta on juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid ning omab suurepäraseid teadmisi uuenduslike rakenduste kasutamisest olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute võitmiseks.

Priit on koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma.

Priitu iseloomustab koolitajana eelkõige uuenduslikkus, proaktiivsus, tulemuslikkusele orienteeritud lahendused ja „näoga kliendipoole“ hoiak.

HINNAKIRI

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 02.11.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 03.11.2023- 09.11.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale, saalikoolitusel lõunat ja kohvipause.

Registreerimise tähtaeg: 09.11.2023

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 09.11.2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Ads, Google Analytics, Reklaam Facebookis, Internetiturunduse plaani koostamine, SEO ja Emaili turunduse koolitused, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN! 

Ootame osalema

Priit Kallas, koolitaja

Urmas Kõiv, Turundustreff.ee asutaja ja juht

PROGRAMM

09.45-10.00 osalejate kogunemine

10.00-12.00 PRAKTIKUMI I OSA

Eesmärgistamine

Millised on Sinu turunduslikud eesmärgid – kas uusi kliente saada, olemasolevatele klientidele uusi pakkumisi teha, müügitulemust parandada, uusi tooteid-teenuseid turule tuua?

Eelarvestamine

Kui suur peaks olema Sinu digitaalse turunduse aastaeelarve? Kuidas turunduseelarvet teha ja eelarve kõikide vajalike tegevuste vahel jagada? Milline peaks olema digiturunduse eelarve jaotus erinevate kanalite vahel?

Sihtrühmade prioriteedid

Milliseid tegevusi teha, et täpsemalt saada teada klientide soove ja vajadusi ning kus kliendid digikanalites paiknevad? Millistelt klientidelt kasvu ootad? Millistele klientidele plaanid uusi tooteid reklaamida? või hoopis uued kliendid, kes täna sarnaseid tooteid üldse ei tarbi?

Sihtrühmad ja tooted/teenused

Kuidas kliendid täna sinu toodet tajuvad? Kuidas sa tahaksid, et kliendid sinu tootest mõtleksid? Milliseid vajadusi toode/teenus aitavad rahuldada? Milliseid hoiakuid on vaja muuta, et kliendid sooviksid sinu toodet osta? Kas pakkumistes oleks võimalik viia ellu muudatusi, mis aitaksid toodet/teenust muuta klientidele atraktiivsemaks?

12.00-12.45 LÕUNAPAUS

12.45-14.15 PRAKTIKUMI II OSA

Sihtrühmad ja sõnumite väljatöötamine ning genereerimine

Millised sõnumid kõnetavad sinu kliente? Mida nad tegelikult Sinu toodetest/teenustest teada soovivad ja miks nad soovivad just sinu toodet või teenust ostavad? Millised Sinu sõnumid võiksid kliente kõnetada?

Reklaamikanalite valimine ja haldamine

  • Millistes reklaamikanalites kliendile sõnumeid esitada?
  • Kanalite valik: Millised digitaalse turunduse kanalid aitavad kiiremini tulemuseni jõuda ja millises mahus kanaleid kasutada? Milliseid sotsiaalmeedia kanaleid ja millises proportsioonis on mõistlik kasutada?
  • Milliseid omakanaleid saad kasutada sõnumite edastamiseks (kodulehekülg, sotsiaalmeediakanalid, meililist)? Milliste kanalite eest peaksid raha maksma? Milliseks kujuneks ühe kliendi hankimise hind erinevates meediakanalites?
  • Milliseid tegevusi ja kui palju on vaja meiliturunduses? Kuidas Remarketingi/Retargetingi süsteemselt kasutada? Google Ads, Facebook, Instagram.

14.15-14.30 ENERGIAPAUS

14.30-16.00 PRAKTIKUMI III OSA

Sihtrühmade aktiveerimine ja tulemuste parandamine

  • Millised tegevused aitavad suurendada veebilehe külastusi oluliste sihtgruppide seas?
  • Mida teha, et otsingumootorite kaudu rohkem külastusi saada ja need kontaktideks pöörata?
  • Kuidas ja kui palju aktiveerida kliente sotsiaalmeedias, suurendamaks tehingute arvu?
  • Milliste tegevustega saad kliendid ostuprotsessis tehingu poole liikuma ja kontakti võtma?
  • Millised tegevused aitavad koguda kliendikontake ja mida teha klientidega, kes ei ole hetkel veel valmis Teie teenust tarbima?

Turundustegevuste mõõtmine ja tulemuste planeerimine

  • Kuidas tulemusi mõõta? Kas piisab ainult müügitulemuste hindamisest või tuleks juurde lisada teisi kriteeriumeid?
  • Digitaalse turunduse tegevuste mõõtmine, milliseid mõõdikuid kasutada, mida mõõta ja kuidas mõõtmistulemusi analüüsida?
  • Millise tulemuse võiksid 2024 aasta plaani abil saavutada? Milline võiks olla soovitav turundustegevuste mõju, millega rahule jääda?

 

Praktikumi tulemusena saad valmis enda ettevõtte Digiturunduse Plaani 2024 aastaks, mida saad hakata kohe turundus-ja reklaamitöös kasutama ning vajadusel edaspidi süsteemselt täiendama.

 

16.00 PRAKTIKUMIPÄEVA LÕPP