Turundustreffi meistriklass
22.03.2023 Ajakirjandusmaja IV korrus, Pärnu mnt 67a, Tallinn
Tahad Google Adsi kampaaniatega tulemusi saavutada ja kliente võita?
Meie praktiline Google Adsi koolitus sobib sulle kui ise oma kampaaniate haldamisega hakkama saada. Kuluta vähem raha klientide hankimisele ja edesta oma konkurente.
Samuti on koolitusest sulle abi siis, kui ostad Google Adsi teenust sisse ja tahad teada, mida oma partneritelt nõuda.
Kas Google Adsi koolitus sulle sobib?
- Koolitusest saad praktilisi teadmisi selleks, et ise oma kampaaniaid hallata.
- Koolitusest saad kasu ka erineva taseme juhina, kui sinu ülesanne on tagada kampaaniate tulemuslikkus.
- Jagatavad teadmised sobivad väiksematele ettevõtetele oskuste parandamiseks.
- Suurematel organisatsioonide puhul saad teadmised, mida partneritelt või alluvatelt oodata.
Google Ads koolituse sisu ülevaade
Kampaaniate loomine ja seadistamine selliselt, et saksid Adsist maksimaalset kasu. Näitame sulle, millistes kohtades on vaja vaikimisi seadeid muuta selleks, et konkurentidest paremaid tulemusi saada.
- Kampaaniate tüübid
- Kampaaniate seadistamine
- Eelarvete planeerimine
Märksõnade haldus ja optimeerimine on palju rohkemat, kui lihtsalt vajalike sõnade välja otsimine ja kontole lisamine. Suurem osa turundajatest toimetab märksõnadega valesti. Anname sulle selge ülevaate, kuidas oma eelarvet mitte tuulde lasta.
- Kuidas leida märksõnu
- Märksõnade vastetüübid
- Märksõnade teemade grupeerimine
- Milliseid optimeerimisvõtteid kasutada
Reklaamide loomine ja testimine on üks kiiremaid võimalusi Adsi tulemuste parandamiseks. Tihti turundajad ei tea, kuidas seda teha ja paljud nendest, kes teavad, teevad seda valesti. Reklaamide optimeerimise seadistamine ja analüüs.
- Reklaamide lisamine märksõnagruppidele
- Kuidas teha toimivaid reklaame
- Reklaamide testimine
Reklaamilaiendite (ad extensions) efektiivne kasutamine aitab su reklaamid konkurentidest paremaks teha. Anname sulle näpunäiteid, mille abil muutuvad reklaamid paremini nähtavaks ja klikitavamaks. Vaatame ka viimase aasta jooksul lisandunud uusi reklaamilaiendeid.
- Reklaamilaiendite tüübid
- Milliseid laiendeid kasutada
- Kuidas laiendid tulemusi parandavad
Otsingukampaaniate haldamine on regulaarne tegevus, millega saavutad püsivalt head tulemused. Koolitusel saad teada, kui sagedasti ja mida pead kampaaniate puhul jälgima. Aga see ei ole veel kõik.
- Märksõnade jälgimine ja optimeerimine
- Reklaamide kvaliteedi tõstmine
- Eelarvete haldus
Google reklaamivõrgustik on üha olulisem Adsi osa. Aitame sul aru saada, millistel juhtudel ja valdkondades on Google bännerivõrgustik heaks turunduskanaliks. Saad teada kuidas luua ja sihtida toimivaid bännerreklaame Adsis.
- Miks kasutada Google bännerivõrgustikku
- Kuidas tulemuslikult bännereid kasutada
- Kuidas luua kohanduvaid reklaame
Remarketing listid loomine ja kasutamine aitab saavutada oluliselt paremaid tulemusi Google bänneritega töötamisel. Samuti saad sihtgruppide abil täpsemalt häälestada oma otsingureklaamide nägijate valikut. Teeme sulle selgeks, kuidas Google Ads ja Analytics käsikäes aitavad sul paremini oma veebikülastajaid klientideks muuta.
- Remarketing listide võimalused ja piirangud
- Millal on mõistlik kasutada remarketingi
- Kuidas luua remarketing liste
Tulemuste mõõtmine (tehingud/conversions) on kõige olulisem Adsi osa. Kuidas saada teada, kas kampaaniad toimivad tulemuslikult või on vaja tegeleda nende optimeerimisega. Näitame sulle, kuidas seadistada oma veebilehte ja Adsi nii, et teaksid, kas kampaaniatele panustatud eelarve toob tulemust või on vaja midagi muuta.
- Klientide päringud ja tehingud Google Adsis
- Google tööriistade sidumine
- Tehinguhinna optimeerimine
Lisaks käime üle mitmed muud Adsi peensused ja anname ülevaate kasutajaliidese olulisematest osadest. Tänu sellele tunned end pärast koolituse läbimist kindlamalt ja saad kohe oma kampaaniaid paremaks muuta.
Sinu kasu koolitusest
Koolitus baseerub rohkem kui 15-aasta pikkusel praktilisel kogemusel ja on pikitud paljude näidetega. Nii on sul pärast koolituse läbimist omandatud kõik vajalik, et ise hakkama saada:
- Märksõnade analüüs ja optimeerimine
- Oskad kampaaniate puhul panna paika õiged seaded
- Kuidas luua reklaame, mis panevad huvilise neil klikkima
- Kuidas optimeerida reklaamide sõnumeid
- Tead, mida otsingukampaaniate puhul optimeerida
- Saad aru bännerivõrgustiku kasutamise põhimõtetest
- Oskad kasutada reklaamilaiendeid
- Tead kuidas panna tööle tulemuste mõõtmine
- Õpid selgeks remarketing listide loomise ja kasutamise
Koolituse tagasiside
- Tänu Priidu koolitustele saan detailideni aru, kuhu ja kuidas raha paigutada, et see ei läheks tuulde. Koolitused on praktilised ja täis väga kasulikke näiteid, mida on lihtne enda toote/teenusega võrrelda ja neis vastavaid seoseid enda alaga näha. Koolitus on maksimaalselt kasulik neile, keda tõesti huvitab Google Ads enda kasuks tööle panna. Koolitused on alati meeleolukad ja igav pole iialgi. – Jaanika Järvlepp, Škoda Laagri turundusspetsialist
- Läbisin Google Adsi e-koolitusega. Aitäh. 🙂 Tunnen end palju targemana. ~ Piret
- Oled super praktiliselt selle koolituse kokku pannud. Mina tunnen end küll palju enesekindlamalt igal juhul ja oli tore uuesti vanad tõekspidamised ja oskused omandada. ~ Jana
Turundustreff digiturunduse koolitustel osalejatele on ligipääs turundajate kogukonda “Digiturunduse Mastermind” Facebook’is. Kogukonnas saad kolleegide ja koolitaja Priit Kallasega kogemusi vahetada, enda küsimusi esitada ja nendele vastuseid leida.
NB! Kui osaled mitmes TurundusTreff Meistriklassis, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee
Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee
Koolitaja: Priit Kallas
Priit Kallas
Priit Kallas omab rohkem kui 25-aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis.
Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui 10 miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg
PROGRAMM
9.45.-10.00. Registreerumine
10.00. -12.00 I sessioon
12.00.-12.45 Lõuna
12.45.-14.15 II sessioon
14.15.-14.30 Kohvipaus
14.30.-16.00 III sessioon
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
Koolitusele registreerumine kuni 03.03.2023
üle 4 osaleja 139 EUR
2-3 osalejat 169 EUR
1 osaleja 199 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 04.03.2023- 15.03.2023
üle 4 osaleja 169 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis, elektroonilisi materjale, lõunat ja kohvipause.
Registreerimise tähtaeg: 15.03.2023
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 15.03.2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust
NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee
Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.
Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!