Skip to main content

Google Ads koolitus

Turundustreffi meistriklass

09.11.2022, Hestia Hotel Europa konverentsikeskus või veebikeskkond

Tahad Google Adsi kampaaniatega tulemusi saavutada ja kliente võita?

Meie praktiline Google Adsi koolitus sobib sulle kui ise oma kampaaniate haldamisega hakkama saada. Kuluta vähem raha klientide hankimisele ja edesta oma konkurente.

Samuti on koolitusest sulle abi siis, kui ostad Google Adsi teenust sisse ja tahad teada, mida oma partneritelt nõuda.

Kas Google Adsi koolitus sulle sobib?

  • Koolitusest saad praktilisi teadmisi selleks, et ise oma kampaaniaid hallata.
  • Koolitusest saad kasu ka erineva taseme juhina, kui sinu ülesanne on tagada kampaaniate tulemuslikkus.
  • Jagatavad teadmised sobivad väiksematele ettevõtetele oskuste parandamiseks.
  • Suurematel organisatsioonide puhul saad teadmised, mida partneritelt või alluvatelt oodata.

Google Ads koolituse sisu ülevaade

google ads koolitus

Kampaaniate loomine ja seadistamine selliselt, et saksid Adsist maksimaalset kasu. Näitame sulle, millistes kohtades on vaja vaikimisi seadeid muuta selleks, et konkurentidest paremaid tulemusi saada.

  • Kampaaniate tüübid
  • Kampaaniate seadistamine
  • Eelarvete planeerimine

Märksõnade haldus ja optimeerimine on palju rohkemat, kui lihtsalt vajalike sõnade välja otsimine ja kontole lisamine. Suurem osa turundajatest toimetab märksõnadega valesti. Anname sulle selge ülevaate, kuidas oma eelarvet mitte tuulde lasta.

  • Kuidas leida märksõnu
  • Märksõnade vastetüübid
  • Märksõnade teemade grupeerimine
  • Milliseid optimeerimisvõtteid kasutada

Reklaamide loomine ja testimine on üks kiiremaid võimalusi Adsi tulemuste parandamiseks. Tihti turundajad ei tea, kuidas seda teha ja paljud nendest, kes teavad, teevad seda valesti. Reklaamide optimeerimise seadistamine ja analüüs.

  • Reklaamide lisamine märksõnagruppidele
  • Kuidas teha toimivaid reklaame
  • Reklaamide testimine

Reklaamilaiendite (ad extensions) efektiivne kasutamine aitab su reklaamid konkurentidest paremaks teha. Anname sulle näpunäiteid, mille abil muutuvad reklaamid paremini nähtavaks ja klikitavamaks. Vaatame ka viimase aasta jooksul lisandunud uusi reklaamilaiendeid.

  • Reklaamilaiendite tüübid
  • Milliseid laiendeid kasutada
  • Kuidas laiendid tulemusi parandavad

Otsingukampaaniate haldamine on regulaarne tegevus, millega saavutad püsivalt head tulemused. Koolitusel saad teada, kui sagedasti ja mida pead kampaaniate puhul jälgima. Aga see ei ole veel kõik.

  • Märksõnade jälgimine ja optimeerimine
  • Reklaamide kvaliteedi tõstmine
  • Eelarvete haldus

Google reklaamivõrgustik on üha olulisem Adsi osa. Aitame sul aru saada, millistel juhtudel ja valdkondades on Google bännerivõrgustik heaks turunduskanaliks. Saad teada kuidas luua ja sihtida toimivaid bännerreklaame Adsis.

  • Miks kasutada Google bännerivõrgustikku
  • Kuidas tulemuslikult bännereid kasutada
  • Kuidas luua kohanduvaid reklaame

Remarketing listid loomine ja kasutamine aitab saavutada oluliselt paremaid tulemusi Google bänneritega töötamisel. Samuti saad sihtgruppide abil täpsemalt häälestada oma otsingureklaamide nägijate valikut. Teeme sulle selgeks, kuidas Google Ads ja Analytics käsikäes aitavad sul paremini oma veebikülastajaid klientideks muuta.

  • Remarketing listide võimalused ja piirangud
  • Millal on mõistlik kasutada remarketingi
  • Kuidas luua remarketing liste

Tulemuste mõõtmine (tehingud/conversions) on kõige olulisem Adsi osa. Kuidas saada teada, kas kampaaniad toimivad tulemuslikult või on vaja tegeleda nende optimeerimisega. Näitame sulle, kuidas seadistada oma veebilehte ja Adsi nii, et teaksid, kas kampaaniatele panustatud eelarve toob tulemust või on vaja midagi muuta.

  • Klientide päringud ja tehingud Google Adsis
  • Google tööriistade sidumine
  • Tehinguhinna optimeerimine

Lisaks käime üle mitmed muud Adsi peensused ja anname ülevaate kasutajaliidese olulisematest osadest. Tänu sellele tunned end pärast koolituse läbimist kindlamalt ja saad kohe oma kampaaniaid paremaks muuta.

Sinu kasu koolitusest

Koolitus baseerub rohkem kui 15-aasta pikkusel praktilisel kogemusel ja on pikitud paljude näidetega. Nii on sul pärast koolituse läbimist omandatud kõik vajalik, et ise hakkama saada:

  • Märksõnade analüüs ja optimeerimine
  • Oskad kampaaniate puhul panna paika õiged seaded
  • Kuidas luua reklaame, mis panevad huvilise neil klikkima
  • Kuidas optimeerida reklaamide sõnumeid
  • Tead, mida otsingukampaaniate puhul optimeerida
  • Saad aru bännerivõrgustiku kasutamise põhimõtetest
  • Oskad kasutada reklaamilaiendeid
  • Tead kuidas panna tööle tulemuste mõõtmine
  • Õpid selgeks remarketing listide loomise ja kasutamise

Koolituse tagasiside

  • Tänu Priidu koolitustele saan detailideni aru, kuhu ja kuidas raha paigutada, et see ei läheks tuulde. Koolitused on praktilised ja täis väga kasulikke näiteid, mida on lihtne enda toote/teenusega võrrelda ja neis vastavaid seoseid enda alaga näha. Koolitus on maksimaalselt kasulik neile, keda tõesti huvitab Google Ads enda kasuks tööle panna. Koolitused on alati meeleolukad ja igav pole iialgi. – Jaanika Järvlepp, Škoda Laagri turundusspetsialist
  • Läbisin Google Adsi e-koolitusega. Aitäh. 🙂 Tunnen end palju targemana. ~ Piret
  • Oled super praktiliselt selle koolituse kokku pannud. Mina tunnen end küll palju enesekindlamalt igal juhul ja oli tore uuesti vanad tõekspidamised ja oskused omandada. ~ Jana

 

NB! Kui osaled mitmes TurundusTreff Meistriklassis, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee

Koolitaja: Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab rohkem kui 25-aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis.

Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui 10 miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg

PROGRAMM

9.45.-10.00. Registreerumine 
10.00. -12.00 I sessioon
12.00.-12.45 Lõuna
12.45.-14.15 II sessioon
14.15.-14.30 Kohvipaus
14.30.-16.00 III sessioon

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 20.10.2022
üle 4 osaleja 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 21.10.2022- 03.11.2022
üle 4 osaleja 149 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale,
saalikoolitusel lõunat ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg: 03.11.2022

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.
Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 03.11.2022, siis tagastatakse 80% osavõtutasust

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.