Skip to main content

INSTAGRAMI KOOLITUS -TURUNDUSTREFF.EE

15.11.2022, Hestia Hotel Europa konverentsikeskus või veebikeskkond

Turundustreff.ee uus Instagrami koolitus annab praktilisi teadmisi Instagrami konto, profiili, feedi, tasuta ja tasulise reklaami seadistamiseks, atraktiivse sisu loomiseks ja Instagramis reklaamimise süsteemi loomiseks, tegevusplaani koostamiseks, samuti Instagrami statistika lugemiseks.

Lisaks annab koolitaja Matis Metsala teadmisi, mis tegevusi ja mis järjekorras on vajalik Instagramis teha, et tegevused oleksid tulemuslikud.

Koolituse eesmärk on anda teadmised Instagramis toodete, teenuste või isikute rekaamimisest koos praktiliste tegevuste ja näidetega.

Koolituse tulemusena teab osaleja:

  • Millised on sisulised ja tehnilised võimalused ning arengusuunad Instagramis reklaamimisel?
  • Mis on olulised tegevused Instagramis, mis head tulemust annavad?
  • Kuidas Instagramis luua täpsemaid sihtgruppe ja saada juurde jälgijaid?
  • Millised peaksid olema postitused, mis tõmbavad sihtrühmade tähelepanu ja suurendavad jälgijate arvu?
  • Kuidas hoida jälgijate püsivat ja jätkuvat tähelepanu?
  • Kuidas teha atraktiivset sisu ja enda lugusid jälgijateni viia?
  • Kuidas luua edukaid kampaaniaid ja kasvatada enda või toodete ja teenuste tuntust?
  • Kuidas Instagrami ja Facebooki kampaaniaid omavahel siduda?
  • Kuidas monitoorida, mõõta ja analüüsida orgaaniliste postituste ja makstud reklaamide tulemuslikkust?

Instagrami koolitusel käsitletavad teemad on järgmised:

INSTAGRAMI REKLAAMI STRATEEGIA LOOMINE JA EESMÄRKIDE PÜSTITAMINE, TEGEVUSTE PLANEERIMINE

  • Kuidas eesmärgistada Instagramis reklaamitegevused?
  • Kuidas vaadata Instagrami kui ühte osa sotsiaalmeedia kanalite ja tegevuste tervikust?
  • Kuidas integreerida Instagram ja Facebook kampaaniad ja postitused?
  • Kas ja kui palju võiksid Instagrami ja Facebooki postitused sarnaneda või erineda teineteisest?
  • Kuidas defineerida väärtus, mida just Instagramis oma sihtgrupile pakkuda?
  • Kuidas analüüsida konkurentide tegevusi Instagramis? Kuidas enda tegevusi positsioneerida?
  • Kuidas mõõta tegevuste tulemuslikkust Instagramis?

SIHTRÜHMA MÄÄRATLEMINE JA KAASAMINE

  • Milliste algandmete põhjal määratleda sihtgrupp ja kuidas nad Instagramis üles leida?
  • Kuidas saada juurde uusi jälgijaid?
  • Kuidas kasvatada sihtgrupi kaasatust?

KONTO SEADISTAMINE JA SELLE TEHNILINE NING SISULINE HALDAMINE

  • Kuidas luua ja seadistada konto Instagramis?
  • Kuidas enda Facebook ja Instagram kontod tehniliselt integreerida?
  • Kuidas seadistada Facebook pixel ja analüütika (asset groups)?
  • Millised on Stories ja Stories Highlights tegemise võimalused? Kuidas luua postitusi (stories) ja filtreid?
  • Mida pidada silmas nii sisuliselt kui tehniliselt piltide ja videote kasutamisel Instagramis?
  • Kuidas minna Instagramis otse eetrisse?
  • Kuidas alustada Instagramis tasulise reklaamiga?
  • Millised on head näited hästi hallatud kontodest Instagramis, samuti Facebooki ja Instagramis integreerimisest?

KUVAND JA IGAPÄEVASED TEGEVUSED INSTAGRAMIS

  • Milline kuvand endast luua, milline peaks olema konto visuaal?
  • Kuidas koostada Instagrami jaoks sisuturunduse plaan?
  • Millised tegevused aitavad suurendada Instagrami feedi (voogu)?
  • Kui palju ja milliseid #Hashtag´e kasutada?
  • Kuidas luua CTA-sid (Call to Action)?
  • Milliseid eeliseid annab sihtrühmade tähelepanu võitmiseks videote kasutamine?
  • Millised on lugude jutustamise kasulikud näited?
  • Kuidas viia läbi mänge Instagramis?
  • Kuidas teha Instagramis reklaame oma postitustele ja kampaaniatele?
  • Kuidas võimendada orgaanilisi postitusi?
  • Kuidas remarketingi võimalusi kasutada?
  • Kuidas kaasata Influencereid oma tegevustesse ja eesmärkide saavutamiseks?
  • Millised tegevused aitavad hoida sihtrühma attention span-i (tähelepanu kestvust)?

TEGEVUSTE MÕÕTMINE JA ANALÜÜTIKA

  • Kuidas mõõta tegevuste efektiivsust, õnnestumisi või ebaõnnestumisi?
  • Kuidas vaadata ja analüüsida orgaaniliste postituste ja makstud reklaamide tulemuslikkust?
  • Millised on kõige olulisemad tegevuste monitoorimise mõõdikud Instagramis?
  • Milliseid Google Analytics ja Facebook mõõdikuid kasutada ning kuidas?

Koolitaja on Matis Metsala, Adform A/S Balti müügidirektor, koolitaja ja kogenud digiturunduse professionaal

Ootame osalema
Turundustreff.ee

KOOLITAJAD

Matis Metsla

Matis Metsala

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

HINNAKIRI

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 27.10.2022

  • üle 4 osaleja 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 28.10.2022 – 09.11.2022

  • üle 4 osaleja 159 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale, saalikoolitusel lõunat ja kohvipause

Registreerimise tähtaeg: 09.11.2022

NB! Kui soovid ise osaleda või Sinu kolleegil oleks vaja osaleda mitmel TurundusTreffi  koolitusel, siis palun kirjuta info@turundustreff.ee, et saaksime teha konkreetse soodushinna pakkumise.

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 09.11. 2022, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.

PROGRAMM

9.30.-10.00. Registreerumine ja hommikukohv
10.00 -12.00 I sessioon
12.00-12.45 Lõuna
12.45-14.30 II sessioon
14.30-14.45 Kohvipaus
14.45-16.15 III sessioon