Skip to main content

Digiturundus algajatele

Digiturunduse baaskursus

08.02.2023, Hestia Hotel Europa konverentsikeskuses või veebikeskkond

Suurem osa tänapäeva turundusest toimub digikanalites. Kui oled internetiturundusega  tegelenud vähe või üldse mitte, siis on see koolitus on loodud just sulle.

Koolituse käigus omandad internetiturunduse alustalad ja tead kuidas kõige tähtsamaid töövahendeid kasutada.

Koolituse käigus vaatame üle järgmiste teemade kõige olulisemad tehnilised ja sisulised töövahendid:

Kodulehe optimeerimise võimalused ja sisuturundus

Google Ads

Reklaam Facebookis ja teistes sotsiaalmeedia kanalites

Meiliturundus

Google Analytics

Kellele on koolitus mõeldud?

Inimesed, kes on internetiturundusega tegelenud vähe või üldse mitte

Algajad turundusjuhid või -spetsialistid

Väiksemates ja keskmistes ettevõtetes klientidega tegelevad juhid ja spetsialistid,kes soovivad ise kliendisuhtluse ja  turundustegevustega hakkama saada.

Koolituse läbinu teab:

Kuidas peab ettevõtte veebileht töötama, millised on optimeerimise võimalused ja mis annab võimaluse külastatavuse suurendamiseks?

Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?

Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades? (Instagram, Twitter, Linkedin jne).

Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?

Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?

Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatele linkidele klikitakse?

Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?

Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?

Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?

Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida ja kuidas siduda Google Analytics teiste Google vahenditega?

Koolituse lõpetajale väljastame TurundusTreff.ee tunnistuse.

Turundustreff digiturunduse koolitustel osalejatele on ligipääs turundajate kogukonda “Digiturunduse Mastermind” Facebook’is. Kogukonnas saad kolleegide ja koolitaja Priit Kallasega kogemusi vahetada, enda küsimusi esitada ja nendele vastuseid leida.

Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.

Urmas Kõiv
TurundusTreff.ee asutaja ja juht

KOOLITAJAD

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas omab 20 aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis. Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg

HINNAKIRI

Koolitusele registreerumine kuni 20.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 139 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 21.01.2023- 31.01.2023 kui ühest organisatsioonist registreerub:

  • üle 4 osaleja 169 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist saalis või veebikeskkonnas, elektroonilisi materjale, saalikoolitusel lõunat ja kohvipause.

Registreerimise tähtaeg: 31.01.2023

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele.

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 31.01.2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Mitmes TurundusTreff koolitusel osalemisel, pakume hinnasoodustusi! Küsi pakkumine info@turundustreff.ee

NB! Inimestele, kes läbivad TurundusTreff.ee Google Ads, Google Analytics, Reklaam Facebookis, Internetiturunduse plaani  koostamine, SEO ja Emaili turunduse koolitused, anname välja ametliku Internetiturunduse Asjatundja Tunnistuse!

Kirjuta meile soovist saada Internetiturunduse Asjatundja Tunnistus info@turundustreff.ee                 

NB! Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!

Ootame osalema

Priit Kallas, koolitaja

Urmas Kõiv, Turundustreff.ee asutaja ja juht

PROGRAMM

09.45-10.00 Osalejate registreerimine ja hommikukohv

10.00 – 12.15

TEEMA: Veebilehe optimeerimine ja sellele sisu loomine – kuidas olla otsingumootorites konkurentidest eespool?

Internetiturunduse vundamendiks on veebileht. Veebilehe kõige olulisemaks külastajate allikaks on Google otsingumootor. Google tahab näidata otsijatele neid tulemusi, millel olev kvaliteetne sisu rahuldab nende vajadused.

Veebilehe optimeerimise ehk SEO (search engine optimization) osas käsitleme järgmisi teemasid:

  • Millised on veebilehe optimeerimise võimalused sinu veebilehel?
  • Kuidas jälgida oma tulemusi Google otsingus ja neid andmeid optimeerimiseks kasutada?
  • Kuidas luua sisu, mis vastab huviliste vajadustele ja aitab otsingus konkurentidest ettepoole saada?

TEEMA: Google Ads reklaamid – kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu?

Üks kiiremaid viise, kuidas võita potentsiaalsete klientide tähelepanu, on reklaamide kuvamine Google otsingumootoris.

Google Ads on vahend, mida oskuslikult kasutades saad kohe oma veebilehele külastajaid, kes esitavad päringuid või sooritvad oste e-poes. Lisaks otsingureklaamidele vaatame ka Google Adsi bännerreklaamide võimalusi.

Koolituse käigus saad teada:

  • Kuidas luua Google Adsis toimivaid otsingukampaaniaid?
  • Kuidas bänneri kampaaniaid seadistada?
  • Kuidas kasutada remarketingi võimalusi selleks, et muuta efektiivsemaks nii bännerid kui reklaamid otsingus?

12.15-13.00 Lõuna

13.00-16.00

TEEMA:  Facebook ja teised sotsiaalmeedia kanalid – millal, kuidas ja mis kanaleid internetiturunduses kasutada?

Turundus ja reklaam sotsiaalmeedias on olnud viimastel aastatel kuum teema. Facebook, Instagram, Linkedin ja teised kanalid toimivad nii suhtluskanalitena kui ka reklaamipindadena.

Koolitusel anname juhiseid, milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutada, kuidas neis levi tekitada ja millisel juhul pöörduda tasulise reklaami poole ja vastame järgmistele küsimustele:

  • Kuidas toimetada ettevõtte lehega Facebookis ja huvilisi kaasata?
  • Kuidas toimib reklaam Facebookis, Facebooki Pixel ja muud võtted sihtrühmadeni jõudmiseks?
  • Milliseid teisi sotsmeedia kanaleid kasutada oma organisatsiooni turundades? (Instagram, Twitter, Linkedin jne).

Vahepeal on ka energiapaus

TEEMA: Meiliturundus  – kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni?

Meiliturundus on üks tähtsamaid kanaleid paljude ettevõtete turundustegevustes. Pannes kokku toimiva meiliturunduse plaani on võimalik saavutada tulemusi, mida peaaegu ükski teine kanal ei suuda ületada.
Koolitusel vaatame läbi, kuidas jõuda meiliturunduses tulemusteni ja täpsemalt läbime järgnevad teemad:

  • Kuidas luua e-kirju, mida avatakse ja milles olevatel linkidel klikitakse?
  • Millised on meiliturunduse tehnilised nõuded, et tulemusi saavutada?
  • Kuidas meilides esitatavat materjali testida ja paremate tulemusteni jõuda?

TEEMA: Google Analytics – kuidas turundus- ja reklaamitegevusi mõõta?

Google Analytics on vahend, mida kasutavad peaaegu kõik turundajad oma veebilehtedel digiturunduse tulemuste mõõtmisel. Analytics annab sulle ülevaate sellest, mis toimib ja millistesse kanalitesse panustatud eelarvet võiks mujal paremini kasutada.

Koolituse Google Analyticsi osas anname sulle ülevaate statistikavahendi kõige olulisematest funktsioonidest:

  • Kuidas mõõta tegevusi, millel on reaalne mõju ettevõtte müügile ja majandustulemustele?
  • Millised on raportid, mida igapäevaselt jälgida, et vähima ajaga saada kätte kõige tähtsam info?
  • Kuidas Google Analytics siduda teiste Google vahenditega. Kuidas luua Google Ads, Search Console ja remarketingi liste?

16.00 Koolituse lõpp