Skip to main content

Sotsiaalmeedia rolli ja efektiivsust mistahes ettevõtte turunduskommunikatsiooni kontekstis ei pea enam kellelegi tõestama – see on tulnud, et jääda. Milline kanal sotsiaalmeedia maastikul on aga LinkedIn ja mis juhul ning kuidas seda kasutada, on paljudele veel ebaselge.

LinkedIni teatakse enim kui personaliotsingu ja HR’iga seotud platvormi.  Seda et LinkedIn on üks efektiivsemaid B2B turunduse kanaleid, parim üksikisiku professionaalse arengu ja profiili esitlemise kanal, otsene B2B müügikanal jpm, sellest väga palju ei teata.

Koolituse eesmärgiks on igakülgselt tutvustada LinkedIni platvormi nii, et kõigil osalejatel sõltumata oma taustast ja tasemest tekiks ülevaade sellest, mida LinkedIni abil saab teha; kuidas olla seal esindatud üksikisiku, ettevõtte või mistahes organisatsiooni tasemel; milliseid tulemusi oodata ja kuidas neid saavutada.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • LinkedIni kui kanali ülevaade, võrdlus teiste sotsmeedia kanalitega, eripärad, eelised ja puudused.
  • Üksikisik LinkedInis – milline on hea konto, mis sellel peaks tingimata olema ja kuidas üksikisikuna olla nähtav/leitav ja ka ise leida endale olulist sisu. Tasuta ja tasulise konto vahed.
  • Ettevõte LinkedInis – ettevõtte profiili elemendid ja funktsioonid, milline on hea ettevõtte konto, kuidas toimetada mitmekeelse sisuga erinevatel turgudel, milleks kasutada Showcase lehte, jpm.
  • Turundamine LinkedInis – ülevaade võimalustest ja toodetest, enamlevinud praktikad ja strateegiad, eesmärgistamine ja tulemuse mõõtmine ja tõlgendamine.
  • B2B müük LinkedInis – mis on Sales Navigator, milleks see hea on ja kuidas see enda kasuks tööle panna.

Koolitusel osalenu saab:

  • täieliku ülevaate sellest mis kanal on LinkedIn ja kuidas see teiega seostub
  • praktilisi näpunäiteid ja soovitusi, kuidas üles ehitada oma konto ja kuidas LinkedIni kui sotsiaalmeedia kanalit parimal moel tarbida
  • teada, miks ja kuidas teha ettevõtte konto, kuidas see struktureerida
  • teada, millist sisu LinkedIni toota ja kuidas kontot arendada ning panna see teenima ettevõtte eesmärke
  • täieliku ülevaate turundus- ja müügivõimalustest LinkedInis
  • praktilisi teadmisi sellest, kuidas nii sisuliste kui tehniliste vahenditega LinkedIn´is  ise alustada ja millele tähelepanu pöörata

Koolitaja on Matis Metsala, Adform A/S Balti müügidirektor, koolitaja ja kogenud digiturunduse professionaal

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru