Koroonakriisi survel on paljud ettevõtted pidanud suurendama e-poe osa kaupade ja teenuste müügis.

Kui soovid internetis e-poe kaudu saada müügitulemusi võimalikult kiiresti, siis ära rapsi huupi, vaid rakenda parimaid praktikaid kohe algusest peale.

Virtuaalkoolitusel vaatame üle kõik tähtsamad valdkonnad ja parimad praktikad, mida kaupmehe või teenusepakkujana pead teadma e-poodi majandades.

Virtuaalkoolitus on põhjalik ja praktiline

  • Koolitus on 6 tundi pikk ja käsitleb E-poe tehnilist loomise ja haldamise  teemat terviklikult
  • Koolitusel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 ühe kuu jooksul
  • Koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadata 

Virtuaalkoolituse teemad on:

E-poe tehniline lahendus

  • Koolitusel vaatame üle peamised e-poe tehnilised lahendused.
  • Kui oled alles alustamas, siis saad valida endale sobiva platvormi.
  • Juba tegutseva e-poe puhul saad teada, millised alternatiivid on olemas juhul, kui tulevikus tekib vajadusi, mida Sinu praegune e-poe platvorm ei lahenda.

Lisaks e-poe tarkvarale käsitleme koolitusel ka maksete sooritamise ja transpordi organiseerimise tehnilisi lahendusi. Vaatame peamisi võimalusi, mida saad Eestis ja mujal maailmas kasutada:

  • WordPress + Woocommerce
  • Magento, Prestashop
  • Voog, Shopify, Etsy
  • Fienta
  • Maksekeskus, Stripe, Paypal
  • Maksa arvega

E-poe peamised põhimõtted ja kasutatavus

Sinu klientide jaoks on kõige tähtsam e-poe kasutamise mugavus. Koolitusel vaatame üle, millised on peamised e-poe kasutamise probleemid klientide jaoks ja kuidas kasutusmugavust suurendada:

  • ostu vormistamisel
  • kaupade esitamisel
  • e-poe kasutamisel mobiilis

Kes sinu käest ostab? Milline on Sinu kõige parema kliendi profiil?

Kui sa tahad rohkem müüa, siis sa pead teadma, kellele sa müüd. Pane kokku oma kõige parema kliendi profiil. E-poe haldamisel lähtu sellest, et kõik, mida sa teed oleks suunatud just temale.

Koolitusel vaatame koos, kuidas kliendiprofiili loomisega hakkama saada ja seda oma töös kasutada.

  • Intervjuude küsimused, mida sul on vaja oma kliendi käest küsida
  • Sihtgrupi kirjeldamine nii, et saaksid selle abil oma e-poe materjale luua

Tootekirjeldused ja sisuturundus loovad konkurentsieelist

Sinu eelis konkurentide ees tuleb sinu eristumisest ja erilisusest ning sellest kuidas klientidele oma tooteid/teenuseid esitad. Sama kaupa võib kirjeldada väga erinevalt ja koolitusel räägime põhjalikult:

  • mida on vaja silmas pidada toodete/teenuste kirjelduste kirjutamisel, piltide ja videote lisamisel?

Samuti ei ole e-pood ainult tooted/teenused. Kliendid vajavad abi otsuste langetamisel, see on turunduse element, milles enamus e-poode ei ole piisavalt tööd teinud ja sul oleks konkurentsieelis, kui täidad olemasolevad tühimikud:

  • tootekirjelduste loomisel
  • pildimaterjali kasutamisel
  • toodete näitamisel videotes
  • abistava sisumaterjali loomisel

Otsingreklaamide kasutamine E-poodi ostjate saamiseks

Kohe esimesel päeval, kui sa oma e-poe käima paned, alustad juba toimivas poes kampaaniaga või lisad uue tootegrupi, siis ei tea keegi, et see olema on. Kuidas jõuda uute asjadega võimalikult kiiresti oma potentsiaalse kliendi silma alla.

Üks kiiremaid meetodeid selleks on reklaam Google’is. Vaatame otsingreklaamide kasutamist ostjate saamiseks. Lisaks käime üle ka Google Adsi bännerivõrgustiku võimalused ja remarketingi:

  • Otsingureklaamid
  • Bännerreklaamid
  • Tehingute mõõtmine ja seadistamine
  • Remarketingi Google Adsis kasutamine
  • Remarketingi kasutamine klientide tagasi toomiseks
  • Remarketing listid e-poodides kasutamiseks

Facebooki ja sotsmeedia kasutamine E-poodi ostjate saamiseks

Facebooki kasutamisel e-poe turundamisel on oma salarelvad, mida paljud ei kasuta. Facebooki Pixel ja Product Catatalog on vahendid, mis peavad olema sinu, teadliku e-poe pidaja arsenalis.

Enamus turundajatest kasutab vaid murdosa Facebooki reklaamiplatvormi võimalusetest. Koolituse käigus saad ülevaate vahenditest, mida oma e-poe turundamisel kasutama hakata:

  • tehingute mõõtmisel
  • tehingute sihtimisel
  • tulemuste mõõtmisel Google Analyticsis
  • meiliaadresside kasutamisel Facebooki ja Instagrami reklaamides

Meiliturundus on paljude e-poodide kõige suuremaks müügikanaliks

Meiliturundus ei too tulemusi üle öö, aga sellega peaksid hakkama tegutsema kohe praegu. Vaatame üle peamised meiliturunduse võimalused, mida e-poe puhul kasutada nagu:

  • Meililisti kogumine
  • Teavitusmeilid
  • Meilide saatmine tehingu sooritanud klientidele
  • Ostukorvi hülgamise meil
  • Kontomeil
  • Regulaarne uudiskiri
  • Kampaaniad
  • Võtta kõikidelt ostjatele luba edaspidi meili saata

Google Analytics aitab E-poes müügitulemusi parandada

Selleks, et oma e-poe tulemustega kursis olla ja neid parandada pead seadistama Google Analyticsi nii, et see mõõdab iga tehingut, kaupa ja ostusummat, mis e-poest on tellitud. Kui sa seda valesti teed, siis puudub sul võimalus oma e-poes müügitulemusi parandada.

Koolitusel anname juhiseid:

  • Google Analyticsi seadistamiseks
  • E-commerce tracker tehingute mõõtmiseks

Nipid ja trikid e-poes müügi kasvatamiseks

Igas e-poes saab rakendada nippe, mis aitavad sel paremini müüa. Vaatame koolitusel üle, millised lihtsad muudatused aitavad veebi külastajaid paremini ostma panna.

Koolituse tulemus ja kasu osalejale:

  • Koolituse läbinu teab kuidas E-pood klientidele atraktiivseks muuta ja parimal viisil klientideni  jõuda
  • Teab E-poe turundamise ja müügi kasvatamise tehnilisi ning sisulisi võtteid

 Lisaküsimuste korral kirjutage info@turundustreff.ee

Koolitusel osalejatele väljastame Tunnistuse

Ootame osalema

Koolitaja Priit Kallas

Turundustreff.ee tiim

Soovin antud virtuaalkoolitusel osaleda

Registreeru