Tänane turundus vajab lisaks loomingulisele poolele ka analüütilist poolt. Kui numbrid turunduses tunduvad keerulised… või just huvitavad kuid ei tea, millisest otsast alustada, siis on see koolitus mõeldud just Sulle.

Koolitusel omandad turundusanalüüsi alustalad ning esmased tööriistad, et alustada turunduses analüüsiga. Lisaks ka teadmised kuidas liikuda personaalsema turunduse poole.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • Kuidas turundusanalüüsi süsteemselt planeerida ja igapäevaselt teostada? Mis komponentidest turundusanalüüs koosneb? Millisest analüüsist on kasu ja millisest mitte?
  • Millise konkurentsieelise annab turundusanalüüs sinu ettevõttele ja selle toodetele/teenustele?
  • Mis andmed on olulised, kuidas neid koguda ja kuidas andmete kvaliteeti parandada?
  • Kuidas turunduse mõõdikud määrata ja rakendada?
  • Kuidas turundusanalüüs aitab teha järjest parema tulemusega kampaaniaid?
  • Mida on vaja klientidest (nii olemasolevatest kui uutest) teada, kuidas jõuda päriselt personaalse kliendisuhtluseni?
  • Millised lojaalsusprogrammid annavad häid tulemusi?
  • Milliseid tööriistu kasutada turundusanalüüsiks, kliendiandmete töötlemiseks, kampaaniate tulemuslikkuse mõõtmiseks, eelarve planeerimiseks ja jälgimiseks?

Koolituse läbinu teab:

  • Mis andmeid tasub turunduses kasutada ja kuidas neid koguda?
  • Kuidas mõõta kampaaniate tulemust rahas?
  • Mis meetoditega ühendada e-poe ja füüsilise pole andmed üheks tervikuks?
  • Mida tegelikult tähendab personaalne kliendisuhtlus ja kuidas sellega alustada?
  • Kuidas turundusanalüüs aitab teostada klientide lojaalsuse kasvatamist?
  • Milliseid lojaalsusprogramme kasutada ja mis võtted panevad lojaalsusprogrammi tööle?
  • Kuidas kasulikke tööriistu nutikamalt tööle panna turundusanalüüsiks, kliendiandmete töötlemiseks, kampaaniate tulemuslikkuse mõõtmiseks, eelarve planeerimiseks ja jälgimiseks?

Ootame osalema

Urmas Kõiv

Turundustreff.ee asutaja ja juht

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru