Rain Tunger
Rain Tunger on enesearengule pühendunud ettevõtja, muusik ning motivatsiooni ja külalislahkuse eest kõneleja. Rain juhib Tallinna restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondi, mis on muutunud kiiresti nii kohalike kui väliskülaliste suurteks lemmikuteks. Ühtlasi toimetab ta juba 12 aastat Raadio 2 saadet “Progressioon”, õpib omal käel kitarri, loob laule ning tegutseb ekstaatilise tantsu DJ-na. Raini visiooni eesmärgistatud elust võtab hästi kokku tema öeldu: “Ainus tõeline kingitus, mida iseendale ja teistele teha saan, on tegeleda enda sisemaailma teadvustamise ja korrastamisega. Isikuomaste annete tuvastamise ja kultiveerimisega ning oma tõelise potentsiaali avamise ja realiseerimisega.”
Marko Rillo
Marko Rillo on innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent. Ta on juhtinud miljoniprojekte, töötades rahvusvaheliste suurfirmadega (Samsung, Danfoss, LEGO, Sabic, Kemira), rahvusvaheliste institutsioonide (Euroopa Komisjon, Maailmapank, ÜRO) ja avaliku sektori organisatsioonidega. Marko on kujundanud strateegia aluseid Bulgaaria, Gruusia, Horvaatia, Rumeenia ja Türgi avalikus sektoris.
Mart Mäe
Mart Mäe on Microsoft Estonia tegevjuht. Tal on 12-aastane juhtimiskogemus äri ja tehnoloogia valdkonnast, olles loonud oma PwC’s töötamise aegadel mitmeid IT- ja ärikonsultatsiooni osakondi ning teenuseid.
Oma karjääri vältel PwC’s nõustas Mart Eesti suurimaid ettevõtteid ning organisatsioone, aidates neil oma äri- ja tehnoloogiaalased väljakutsed edukalt ületada.
Heidi Reinson
Heidi Reinson on Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert ja Stockholm School of Economics in Riga tarbijakäitumise õppejõud. Varasemalt Coca-Colas ja Valios brändijuhina töötanud Heidi tegi 2010. aastal erialase pöörde ja läks Londonisse UCL’i kognitiivse teaduse magistriõppesse. Tallinnasse naastes alustas ta neuroturundusuuringute tutvustamisega Eestis ja lähiriikides ning ühendab siiani oma kaht eriala – turundust ja käitumisteaduseid.
Mailiis Ploomann
Mailiis on 2009. aastast alates oma mõtete ning lahendustega sõna otseses mõttes rohkem kui kolmandiku eestlaste taskutes. Just tema juhib Elisas eraklientidele suunatud tooteid ning teenuseid. Olles töötanud Elisas tootejuhina ja juhtides alates 2012. aastast tervet tooteturunduse osakonda, omab Mailiis väga head ettekujutust sellest, milline on tänane erakliendi jaeturg ning kuidas eraklientideni jõuda. Mailiisi igapäevasest tööriistakastist leiab kõik turundusmiksi komponendid. Lisaks on kogemustepagasisse ajajooksul kogunenud tuhandeid tunde sisekoolitaja (omades ka DISCi konsultandi sertifikaati) ning mitmete aastate ettevõtte strateegiatöö koostöös vedamist.
Tehisintellekti ning veelgi täpsemalt masinõppe mudelite praktilise kasutamisega on ta tegelenud Elisas viimased poolteist aastat ning ilmselgelt on see alles algus.
Indrek Vainu
Indrek Vainu on ettevõtte AlphaBlues kaasasutaja. AlphaBlues automatiseerib oma tehisintellektil põhineva toote abil ettevõtete klienditeenindust. Firma klientideks on mitmed finantsasutused ja telekomi ettevõtted Euroopas. Indrekul on kraad Harvardi ülikoolist ja tal on kogemus masinõppe põhistest toodete arendamisest.
Katri Rohesalu
Katri Rohesalu on 18 aastat töötanud Swedbanki Eesti, Baltikumi ning Rootsi üksustes, kus vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ning arendamise eest. Jaekaubandus juhina tegeles Katri kliendikogemuse juhtimise valdkonnaga ka Baltikumi suurimas moeettevõttes Baltika. Hetkel tegutseb Katri uuenduslikus ettevõttes Sustinere, et panustada Eesti ettevõtete jätkusuutlikku arengusse ning luua seeläbi elujõulisemat ühiskonda.
Terje Ennomäe
Terje juhib ettevõtet Feelingstream, mis loob lahendusi suurtele teenindusorganistsioonidele teeninduskvaliteedi jälgimiseks ja juhtimiseks. Feelingstream analüüsib kõnesid ja tekstilist infot (email, chat, CRM kommentaar, kliendi tagasiside) ning tuvastab äriliselt olulisi teemasid. Terje tutvustab igapäevaselt ettevõtjatele tehisintellekti põhiseid lahendusi ja aitab kliendisuhtluse andmeid kasutada ärianalüüsiks. Terjel on magistrikraad Euroopa õpingute erialal. Terje varasemad ametid on olnud seotud klienditeeninduse ja kvaliteedijuhtimisega pangandussektoris.
KOOLITAJAD
Rain Tunger
Rain Tunger on enesearengule pühendunud ettevõtja, muusik ning motivatsiooni ja külalislahkuse eest kõneleja. Rain juhib Tallinna restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusmeeskondi, mis on muutunud kiiresti nii kohalike kui väliskülaliste suurteks lemmikuteks. Ühtlasi toimetab ta juba 12 aastat Raadio 2 saadet “Progressioon”, õpib omal käel kitarri, loob laule ning tegutseb ekstaatilise tantsu DJ-na. Raini visiooni eesmärgistatud elust võtab hästi kokku tema öeldu: “Ainus tõeline kingitus, mida iseendale ja teistele teha saan, on tegeleda enda sisemaailma teadvustamise ja korrastamisega. Isikuomaste annete tuvastamise ja kultiveerimisega ning oma tõelise potentsiaali avamise ja realiseerimisega.”
Marko Rillo
Marko Rillo on innovatsiooni ja strateegia nõustaja, strateegilise juhtimise doktor (Dr.Sc.), EBS strateegia ja innovatsiooni dotsent. Ta on juhtinud miljoniprojekte, töötades rahvusvaheliste suurfirmadega (Samsung, Danfoss, LEGO, Sabic, Kemira), rahvusvaheliste institutsioonide (Euroopa Komisjon, Maailmapank, ÜRO) ja avaliku sektori organisatsioonidega. Marko on kujundanud strateegia aluseid Bulgaaria, Gruusia, Horvaatia, Rumeenia ja Türgi avalikus sektoris.
Mart Mäe
Mart Mäe on Microsoft Estonia tegevjuht. Tal on 12-aastane juhtimiskogemus äri ja tehnoloogia valdkonnast, olles loonud oma PwC’s töötamise aegadel mitmeid IT- ja ärikonsultatsiooni osakondi ning teenuseid.
Oma karjääri vältel PwC’s nõustas Mart Eesti suurimaid ettevõtteid ning organisatsioone, aidates neil oma äri- ja tehnoloogiaalased väljakutsed edukalt ületada.
Heidi Reinson
Heidi Reinson on Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert ja Stockholm School of Economics in Riga tarbijakäitumise õppejõud. Varasemalt Coca-Colas ja Valios brändijuhina töötanud Heidi tegi 2010. aastal erialase pöörde ja läks Londonisse UCL’i kognitiivse teaduse magistriõppesse. Tallinnasse naastes alustas ta neuroturundusuuringute tutvustamisega Eestis ja lähiriikides ning ühendab siiani oma kaht eriala – turundust ja käitumisteaduseid.
Mailiis Ploomann
Mailiis on 2009. aastast alates oma mõtete ning lahendustega sõna otseses mõttes rohkem kui kolmandiku eestlaste taskutes. Just tema juhib Elisas eraklientidele suunatud tooteid ning teenuseid. Olles töötanud Elisas tootejuhina ja juhtides alates 2012. aastast tervet tooteturunduse osakonda, omab Mailiis väga head ettekujutust sellest, milline on tänane erakliendi jaeturg ning kuidas eraklientideni jõuda. Mailiisi igapäevasest tööriistakastist leiab kõik turundusmiksi komponendid. Lisaks on kogemustepagasisse ajajooksul kogunenud tuhandeid tunde sisekoolitaja (omades ka DISCi konsultandi sertifikaati) ning mitmete aastate ettevõtte strateegiatöö koostöös vedamist.
Tehisintellekti ning veelgi täpsemalt masinõppe mudelite praktilise kasutamisega on ta tegelenud Elisas viimased poolteist aastat ning ilmselgelt on see alles algus.
Indrek Vainu
Indrek Vainu on ettevõtte AlphaBlues kaasasutaja. AlphaBlues automatiseerib oma tehisintellektil põhineva toote abil ettevõtete klienditeenindust. Firma klientideks on mitmed finantsasutused ja telekomi ettevõtted Euroopas. Indrekul on kraad Harvardi ülikoolist ja tal on kogemus masinõppe põhistest toodete arendamisest.
Katri Rohesalu
Katri Rohesalu on 18 aastat töötanud Swedbanki Eesti, Baltikumi ning Rootsi üksustes, kus vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ning arendamise eest. Jaekaubandus juhina tegeles Katri kliendikogemuse juhtimise valdkonnaga ka Baltikumi suurimas moeettevõttes Baltika. Hetkel tegutseb Katri uuenduslikus ettevõttes Sustinere, et panustada Eesti ettevõtete jätkusuutlikku arengusse ning luua seeläbi elujõulisemat ühiskonda.
Terje Ennomäe
Terje juhib ettevõtet Feelingstream, mis loob lahendusi suurtele teenindusorganistsioonidele teeninduskvaliteedi jälgimiseks ja juhtimiseks. Feelingstream analüüsib kõnesid ja tekstilist infot (email, chat, CRM kommentaar, kliendi tagasiside) ning tuvastab äriliselt olulisi teemasid. Terje tutvustab igapäevaselt ettevõtjatele tehisintellekti põhiseid lahendusi ja aitab kliendisuhtluse andmeid kasutada ärianalüüsiks. Terjel on magistrikraad Euroopa õpingute erialal. Terje varasemad ametid on olnud seotud klienditeeninduse ja kvaliteedijuhtimisega pangandussektoris.