Skip to main content

ESINEJAD

Raul Leppik

Raul on Newbase üks asutajatest. Tänaseks on lähedalt analüüsitud 21 suure ja keskmise ettevõtte klientide ostukäitumist ja lojaalsusprogramme ja tekkinud teadmine, mis tegelikult kliendisuhtluses töötab. Newbase annab endast parima, et firmade kommunikatsioon oma klientidega muutuks personaalseks ja kõnetaks klienti. Raul on varemalt juhtinud IT sektoris nii turunduse- kui müügitiime.

Toomas Tepomes

Toomas on digitaalse turunduse ja müügiga tegelenud üle kümne aasta. Ta on aidanud tutvustada Eestis internetiuuringute agentuuri Gemius, aidanud Ferratumi kasvamisel väikesest laenukontorist globaalseks pangaks, vedades digiturunduse osakonda ja olnud osaline Baltikumis Viaplay videostriimimise platvormi lansseerimisel ning Eesti Energia laienemisel Läänemere regiooni.

Lauri Ilison

Lauri hakkas andmete vastu suuremat huvi tundma oma doktoriõpingute ajal. Nüüdseks on andmeanalüüs Laurile igapäevane töö ja hobi. Müügi ja turunduse innovatsioonipäeva ettekandes esitleb ta uudseid andmetel põhinevaid innovaatilisi lahendusi müügis ja turunduses. Peamiseks sõnumiks on see, et andmete kogumisest ainuüksi on vähe, neid tuleb ka õigesti kasutada. Ta toob näiteid Skandinaavias ja Baltikumis kaustatavatest lahendustest, mis aitavad leida müügivõimalusi ning personaliseerida pakkumisi.

Priit Kivinurm

“Priit ise ütleb enda kohta, et on tegelikult ennekõike full-stack business developer, kes on lihtsalt erinevate kokkusattumuste tulemusel viimased 12 aastat arendanud just turundajatele mõeldud tööriistu. Oma töö tõttu on Priidul tulnud sukelduda sügavale turunduse ja turundajate hingeellu. Milliseid olulisi avastusi Priit sel pikal avastusretkel teinud on, sellest ongi Priit lubanud oma ettekandes meile rääkida.”

Gunnar Valge

Gunnar Valge oskused klientide-kasutajate andmete töölepanekus äri eduks baseeruvad 10-aastasel kuulutusteäri juhtimise kogemusel. Ta juhtis ettevõtet, kellele kuuluvad sadade tuhandete kasutajatega tuntud brändid KV.EEja OSTA.EE; ühtlasi oli ta ettevõttes ainuke analüütik. Klientide käitumisandmete analüüs ja parem tundmine aitas kasvatada need brändid turuliidriteks, viia kasumlikkuse üle 50%.

Oma karjääri alustas Gunnar arendajana ja esimese andmete visualiseerimise lõi ta juba 1989. aastal JUKU arvutile. Andmed ja nendest informatsiooni leidmine on teda sellest ajast paelunud. Kire masinõppe vastu leidis ta TTÜ magistritööd tehes. Tänasel päeval rakendab Gunnar koos Pipedrive AI tiimiga tehisentellekti tööle ettevõtte, toote ja klientide hüvanguks.

Jaanika Luik

Jaanika hakkas andmete kvaliteedi võlu ja valuga tõsiselt tööle 4 aastat tagasi Bigbankis, kus just selle eesmärgiga Data Stewardi ametikoht loodi – tõsta andete kvaliteeti. See aeg on pakkunud tõsiseid väljakutseid, kuna alustada tuli sisuliselt nullist. Seda laiaulatuslikum on tehtud töö, et ühes rahvusvahelises organisatsioonis muudatusi juurutada. Abiks on olnud talle varasem 11 aastat kogemust süsteemianalüütikuna, sh IT projektide juhina, ning loomulikult kirg oma valdkonna vastu – Jaanika arvab, et andmekvaliteediga tegelemiseks peab olema „andme-entusiast“.

Silver Soomre

Silver Soomre on Elisa TV valdkonna juht ning vastutav ettevõttes kogu tv äri ja teenusportfelli eest. Olnud tegev 20 aastat telekommunikatsioonisektoris, on ta tegutsenud ärianalüüsi, toodete- ja teenuste arenduse kui ka ärijuhtimisega mitmetes sektori ettevõtetes. Puutudes kokku nii tehnoloogia, disaini, analüütika, andmete ja turundusega on ta oma tiimiga toonud turule uudseid teenuseid, lähenemisi ja lahendusi, mis on muutnud klientide harjumusi ja tarbijakäitumist laiemalt.

ESINEJAD

Raul Leppik

Raul on Newbase üks asutajatest. Tänaseks on lähedalt analüüsitud 21 suure ja keskmise ettevõtte klientide ostukäitumist ja lojaalsusprogramme ja tekkinud teadmine, mis tegelikult kliendisuhtluses töötab. Newbase annab endast parima, et firmade kommunikatsioon oma klientidega muutuks personaalseks ja kõnetaks klienti. Raul on varemalt juhtinud IT sektoris nii turunduse- kui müügitiime.

Toomas Tepomes

Toomas on digitaalse turunduse ja müügiga tegelenud üle kümne aasta. Ta on aidanud tutvustada Eestis internetiuuringute agentuuri Gemius, aidanud Ferratumi kasvamisel väikesest laenukontorist globaalseks pangaks, vedades digiturunduse osakonda ja olnud osaline Baltikumis Viaplay videostriimimise platvormi lansseerimisel ning Eesti Energia laienemisel Läänemere regiooni.

Lauri Ilison

Lauri hakkas andmete vastu suuremat huvi tundma oma doktoriõpingute ajal. Nüüdseks on andmeanalüüs Laurile igapäevane töö ja hobi. Müügi ja turunduse innovatsioonipäeva ettekandes esitleb ta uudseid andmetel põhinevaid innovaatilisi lahendusi müügis ja turunduses. Peamiseks sõnumiks on see, et andmete kogumisest ainuüksi on vähe, neid tuleb ka õigesti kasutada. Ta toob näiteid Skandinaavias ja Baltikumis kaustatavatest lahendustest, mis aitavad leida müügivõimalusi ning personaliseerida pakkumisi.

Priit Kivinurm

“Priit ise ütleb enda kohta, et on tegelikult ennekõike full-stack business developer, kes on lihtsalt erinevate kokkusattumuste tulemusel viimased 12 aastat arendanud just turundajatele mõeldud tööriistu. Oma töö tõttu on Priidul tulnud sukelduda sügavale turunduse ja turundajate hingeellu. Milliseid olulisi avastusi Priit sel pikal avastusretkel teinud on, sellest ongi Priit lubanud oma ettekandes meile rääkida.”

Gunnar Valge

Gunnar Valge oskused klientide-kasutajate andmete töölepanekus äri eduks baseeruvad 10-aastasel kuulutusteäri juhtimise kogemusel. Ta juhtis ettevõtet, kellele kuuluvad sadade tuhandete kasutajatega tuntud brändid KV.EEja OSTA.EE; ühtlasi oli ta ettevõttes ainuke analüütik. Klientide käitumisandmete analüüs ja parem tundmine aitas kasvatada need brändid turuliidriteks, viia kasumlikkuse üle 50%.

Oma karjääri alustas Gunnar arendajana ja esimese andmete visualiseerimise lõi ta juba 1989. aastal JUKU arvutile. Andmed ja nendest informatsiooni leidmine on teda sellest ajast paelunud. Kire masinõppe vastu leidis ta TTÜ magistritööd tehes. Tänasel päeval rakendab Gunnar koos Pipedrive AI tiimiga tehisentellekti tööle ettevõtte, toote ja klientide hüvanguks.

Jaanika Luik

Jaanika hakkas andmete kvaliteedi võlu ja valuga tõsiselt tööle 4 aastat tagasi Bigbankis, kus just selle eesmärgiga Data Stewardi ametikoht loodi – tõsta andete kvaliteeti. See aeg on pakkunud tõsiseid väljakutseid, kuna alustada tuli sisuliselt nullist. Seda laiaulatuslikum on tehtud töö, et ühes rahvusvahelises organisatsioonis muudatusi juurutada. Abiks on olnud talle varasem 11 aastat kogemust süsteemianalüütikuna, sh IT projektide juhina, ning loomulikult kirg oma valdkonna vastu – Jaanika arvab, et andmekvaliteediga tegelemiseks peab olema „andme-entusiast“.

Silver Soomre

Silver Soomre on Elisa TV valdkonna juht ning vastutav ettevõttes kogu tv äri ja teenusportfelli eest. Olnud tegev 20 aastat telekommunikatsioonisektoris, on ta tegutsenud ärianalüüsi, toodete- ja teenuste arenduse kui ka ärijuhtimisega mitmetes sektori ettevõtetes. Puutudes kokku nii tehnoloogia, disaini, analüütika, andmete ja turundusega on ta oma tiimiga toonud turule uudseid teenuseid, lähenemisi ja lahendusi, mis on muutnud klientide harjumusi ja tarbijakäitumist laiemalt.

Soovin antud konverentsil osaleda

Registreeru