q Sotsiaalmeedia Spetsialisti Arenguprogramm ONLINE | TurundusTreff Skip to main content

Sotsiaalmeedia Spetsialisti Arenguprogramm ONLINE

Koolitajad Priit Kallas (Dreamgrow) ja Matis Metsala (Adform)

Kui soovid saada heaks sotsiaalmeedia asjatundjaks või ennast selles valdkonnas täiendada, siis tule osalema Arenguprogrammis, mis annab põhjalikke ja praktilisi teadmisi ning oskuseid, kuidas sotsiaalmeedia peamistes kanalites professionaalselt tegutseda ja nende kanalite kaudu efektiivselt sihtrühmadeni jõuda.

Miks on oluline saada heaks sotsiaalmeedia asjatundjaks?

Häid sotsiaalmeedia spetsialiste on järjest rohkem vaja nii era- kui ka avalikus sektoris, nii kohalikes kui rahvusvahelistes organisatsioonides, SEST…. sotsiaalmeediat kasutab maailmas üle 4 miljardi inimese. Eestis on sotsiaalmeedia kasutajate arv ligi 1 miljon e. 75% elanikkonnast. Aastane kasutajate arvu juurdekasv Eestis on üle 6%.

Professionaalne Sotsiaalmeedia spetsialist peab ise teadma kanalite tehnilisi ja sisulisi võimalusi ning neid ka Arenguprogrammis põhjalikult käsitleme.

  • Õppimine toimub online’s ja on õppijale paindlik.
  • Online-koolitusi on kogumahus 56 tundi ja kõiki teemasid käsitleme terviklikult.
  • Online-koolitustel saad õppida ajast ja kohast sõltumatult 24/7 kahe kuu jooksul.
  • Online-koolitusel saad õppida täpselt omas tempos, nii kiiresti või aeglaselt kui ise soovid, videoloengut ning õppematerjale korduvalt ja korduvalt vaadates.
  • Koolitused toimuvad virtuaalkoolitustena Zoom.us ja internetiturundus.ee veebikeskkondades.

Mida teab Arenguprogrammi läbinu rohkem?

  • teab kuidas kasutada peamisi sotsiaalmeedia kanaleid ja kasutada olulisemaid funktsioone (Facebooks, Instagram, Linkedin)
  • teab mis on Sotsiaalmeedia spetsialisti peamised tööülesanded
  • teab kuidas sotsiaalmeedia kanalites tegevusi planeerida
  • teab kuidas sihtrühmade jaoks õiged kanalid valida
  • teab, kuidas kampaaniaid ettevalmistada ja teostada
  • teab kuidas tehniliselt ja sisuliselt kontosid hallata ning postitusi luua
  • teab kuidas turundus- ja reklaamitegevustele mõõdikud seada ning tegevusi mõõta
  • teab internetiturunduse olulisemaid töövahendeid
  • teab kuidas sisuturundusega suurendada oma ettevõtte või selle toodete/teenuste nähtavust, luua ja levitada tegevuste kohta haaravat ja huvitavat materjali

Arenguprogrammis on vajalik läbida 4 moodulit  

Arenguprogrammi läbimise ajaline kogumaht osalejale on 56 tundi.

Koolitajad on Priit Kallas (Dreamgrow) ja Matis Metsala (Adform)

Neile, kes programmi läbivad, väljastame Sotsiaalmeedia Spetsialisti Tunnistuse.

Arenguprogrammi hind on 890€+km

Küsimuste korral palun kirjutage e-postile info@turundustreff.ee. Vastame Teile kiiresti.

Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.

Urmas Kõiv
TurundusTreff.ee asutaja ja juht

 

KOOLITAJAD

Priit Kallas

Priit Kallas

Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta on tegelenud internetiturundusega 25 aastat. Priidu igapäeva töö on panna veebilehed kasumit tooma. SEO, sisuturundus, Facebooki ja Google reklaamid, analüütika, on tegevused, millega ta igapäevaselt kokku puutub.

Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd paljude eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised.

Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui ka paljudesse välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.

Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 15 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 500 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.

Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 10 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.

Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates “Digiturunduse praktikum.”

Õppijate tagasiside Priit Kallase koolitustele
Priit Kallase SEO-teemaline koolitus on ehe näide täiuslikust teema valdamisest. Näited on kõik elust võetud ning praktikas proovitud. Koolituselt saadud infot hakkas Photopointi interneti turunduse meeskond juba samal päeval kasutama! – Urmas Kiisk, juhatuse liige, Photopoint.ee

Sain Priit Kallaselt suurepäraseid nippe SEO tegemiseks. Peale koolitust suutsin ettevõtte Google otsingutulemustes esimeseks saada tugeva konkurentsiga valdkonnas. Olen väga rõõmus ja tänulik. Aitäh! – Ave Ehasalu, juhataja, Turundusekspert OÜ

Kui soovid reaalselt kasutatavaid soovitusi ja parendusideid, siis Dreamgrow peaks olema Su esimene valik. Räägitakse asjast nii nagu nad on, miks nad on ja mida Sa tegema peaks, et nad paremaks läheks. – Svea Lillepalu, Baltic Tours AS

Matis Metsla

Matis Metsala

Matis Metsala töötab rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform, Balti müügidirektorina. Varasemalt töötas Matis HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis. Viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

HINNAKIRI

Sotsiaalmeedia Spetsialisti Arenguprogrammi maksumus on 890€+km (hind ühe osaleja kohta)

Arenguprogrammi läbinutele väljastame Sotsiaalmeedia Spetsialisti Tunnistuse

Arenguprogrammi ajaline kogumaht osalejale on 56 akadeemilist tundi (sisaldab auditoorse ja individuaalse töö ajalist mahtu)

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisaküsimused koolituse kohta e-posti aadressil info@turundustreff.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 03.03.2022, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Töötukassa koolituskaardi partner.